2023-10-07, 16:50
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Östersund-Helsingborg idag, är du på plats?

Jag och tjejen är här, Ja.
Citera
2023-10-07, 17:17
Avslutad
Utsikten har alltså Öster i nästa omgång. Vinner dom inte mot ÖIS i denna omgången finns det inte den minsta lilla chans att dom tar kvalplatsen.
Citera
2023-10-07, 17:17
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Jag är iallafall inte ÖFK:are....

Men Zebran är törstig dags du bjuder på den där ölen du lovat! Varför inte visa zebran Tildas Krog nära Kvilletorget?
Citera
2023-10-07, 17:56
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Utsikten har alltså Öster i nästa omgång. Vinner dom inte mot ÖIS i denna omgången finns det inte den minsta lilla chans att dom tar kvalplatsen.

Häckens C-lag har redan gett upp, dom började skita ner sig redan när folk sa till dom "Allsvenskan". Det blev för mycket för dom.
Citera
2023-10-07, 18:14
Avslutad
Citat:
Häckens C-lag har redan gett upp, dom började skita ner sig redan när folk sa till dom "Allsvenskan". Det blev för mycket för dom.
Ja precis. Men dom höll åtminstone ut lite längre i år än förra året innan dom brakade ihop.
Citera
2023-10-07, 18:50
Medlem
snurresprettiss avatar
1-0 Östersund i 92:e minuten på hörna. Segt för Helsingborg att släppa in det målet.
Citera
2023-10-07, 19:14
Avslutad
Citat:
1-0 Östersund i 92:e minuten på hörna. Segt för Helsingborg att släppa in det målet.
Tänk om det blir det målet som gör att heif får kvala och åker ur?

Det hade nog frammanat en del komplicerade känslor hos vissa skribenter.
Citera
2023-10-07, 19:25
Medlem
zebra121s avatar
Citat:

Satt bara och väntade på att Östersund skulle göra mål. Vi är så jävla uselt. Väntat med förlust då Östersund är riktigt bra och ska sluta minst 5a men desto tyngre att målet kommer så sent. Jaja, nu ska vi till baren och svepa några. Fy fan.
Citera
2023-10-07, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Satt bara och väntade på att Östersund skulle göra mål. Vi är så jävla uselt. Väntat med förlust då Östersund är riktigt bra och ska sluta minst 5a men desto tyngre att målet kommer så sent. Jaja, nu ska vi till baren och svepa några. Fy fan.

Efter sista hörnan gav man upp. Då var det spikat. Hur jävla usla kan vi vara på hörnor? Typ 14-15 insläppta utav 36 totalt. Behöver något totalt bedövande ikväll. Fy fan för att spelarna fick flyga upp. Borde få gå hem för att spara pengar. Detta är inte värdigt vackra HIF.
Citera
2023-10-08, 13:35
Medlem
Skarparattarns avatar
GAIS kör över TFF och har 0-3 efter 30 min.

Då kan man nästan gratulera till Allsvenskan!
Citera
2023-10-08, 13:40
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
GAIS kör över TFF och har 0-3 efter 30 min.

Då kan man nästan gratulera till Allsvenskan!

I matchminut 25, 30 och 32 . GAIS har jag alltid hållit en liten tumme för ända sen den charmante Samir Bakaou spelade där, så jag ser gärna dem i Allsvenskan igen.
Citera
2023-10-08, 13:42
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
I matchminut 25, 30 och 32 . GAIS har jag alltid hållit en liten tumme för ända sen den charmante Samir Bakaou spelade där, så jag ser gärna dem i Allsvenskan igen.

Helt enig. Är gnagare men ser hellre GAIS än Utsikten alla dagar i veckan GAIS har ju en del publik dessutom så det blir stämning!

Dessutom unnar jag gaisarna detta då den klubben är som min klubb i England van att vika ner sig när det gäller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in