Citat:
Ursprungligen postat av
DikT
Nivån på argumentet är verkligen på botten-slam-nivå.
Så en utförd enkät bör ge frikort för invasion av ett grannland?
Är det verkligen ditt argument?
Så det är din slutsats? Hur kom du fram till den?
Min slutsats var att jag tror att invasionen inte hade skett om östra delarna blev självständigt, som de ville ha det. Inte någonstans försvarar jag Rysslands invasion.
Varför tycker du att en folkomröstning ger frikort till invasionen? Hur kom du fram till det?
Citat:
Och efter att Ryssland "annekterat" landet vill plötsligt 99% vara en del av Ryssland och ingen vill vara självständig längre enligt en ny enkät.
Så jävla låg nivå på argumenten.
Den omröstningen har jag inte nämnt. Så det är ju ditt argument. Varför har du så låg nivå på dina argument?
Du tror alltså att omröstningen 2014 inte var korrekt genomförd? Eller vad försöker du säga? Du antyder att folket i östra delarna inte alls vill ha självständighet, och aldrig har velat ha det?
Varför är ni så jävla tröga? Jag försvarar inte Rysslands agerande, jag vill bara se ett slut på kriget. Om man inte är en jävla barnunge så förstår man att ingen sida är oskyldig i konflikten, och att Ryssland inte kommer att dra sig tillbaka, samt att Ukraina nu sitter i skiten ordentligt.
Eftersom Nato inte kommer gå in med trupper och Ukraina inte har en chans, vad är Ukrainas alternativ? Varför har ni så svårt att se verkligheten? Ukraina förlorar!