2023-10-07, 19:32
Medlem
När ska det ske ett genombrott!? Känns som det varit nära hela dagen.. Om dom har något från huset/garaget som binder till ett troligt bortförande+mord så är det väl bara att ungarna börjar snacka!
Citera
2023-10-07, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
Enligt hans TikTok som han har så verkar han favorisera en del hiphop-artister som glorifierar droger iaf

Killens TikTok https://www.tiktok.com/@henrik123456700

På nåt av inläggen på tick tok så har någon skrivit Rip, då kan man ju tolka det som att denne vet att H är avliden ??
En annan har under samma inlägg skrivit någon om ”Steph är goare”
-Dessa vet mer än de borde verkar det som!

”Goare: Sicario slang för torped/yrkesmördare. Goare är en person som tipsar gärningsmän om var en målsägande finns/lockar ut målsäganden.
Senast redigerad av Whyabc 2023-10-07 kl. 20:20. Anledning: Förklara ordet
Citera
2023-10-07, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Sinnessjukt ju. Lika bra att lägga ut det huset med på Hemnet och fly orten gärna så låååångt bort som möjligt.

Ja, föräldrarna kanske skulle gjort det redan när det började spåra för att förhindra att deras ungar skulle skada andra mer…
Men, men vem vet vad det är för fel även på föräldrarna. Något är det ju.
Citera
2023-10-07, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enkulaihuvudet
Wannabe gangster? Utveckla om du vet mer än några bilder du sett. Eller din egna uppfattning.
En som bär mask på tiktok behöver inte va gangster. Eller som delar en video på några som hackar ladd. Det kan vara en vilsen tonåring som försöker få uppmärksamhet. En kvinna som klär ut sig till ett spöke är djävulen då också? Yttra dig inte när du inte vet ett skit

han sitter på tiktok med handskar med baklva och spelar tuff med gäng tecken vad tolkar du det som?
Citera
2023-10-07, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maximilian25
han sitter på tiktok med handskar med baklva och spelar tuff med gäng tecken vad tolkar du det som?
Precis. Kan knappt bli mer wannabe gangster än det där tramset.
Citera
2023-10-07, 19:37
Medlem
Citat:

Vilket gäng? Du som är med i gamet.
Du kan ha rätt, men vad gör han till en wannabe gangster. Ett par bygghanskar och en luva? Jag gick alltid i dessa då ja umgicks med kriminella och inte ville ha min skit på deras. Jag var inte kriminell då. Bara smart.

Har du fakta eller gissar du bara var.min fråga?
Senast redigerad av Enkulaihuvudet 2023-10-07 kl. 19:39.
Citera
2023-10-07, 19:38
Medlem
Jag tror det handlar om en svartsjuka eller något drog relaterat, det är min åsikt. Tror dom har rätt personer i häktet vi får väl se han hittas sdnart då får vi veta. Där hans sista punkt där han var är nära där dom kidnappade han i en bil körde han uppåt skogen där någonstans ligger han det är bara min åsikt.
Citera
2023-10-07, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleshsuckforum
Är självmord en av hypoteserna? Han saknade nog sin mamma oerhört mycket. Kanske han inte blev ordentligt omhändertagen efter sin mors död.

Nä det handlar om dråp troligtvis mord sluta snacka om självmord.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enkulaihuvudet
Vilket gäng? Du som är med i gamet.
Du kan ha rätt, men vad gör han till en wannabe gangster. Ett par bygghanskar och en luva? Jag gick alltid i dessa då ja umgicks med kriminella och inte ville ha min skit på deras. Jag var inte kriminell då. Bara smart.

Har du fakta eller gissar du bara var.min fråga?

jag har ijngen fakta min vän, bara gissningar men tror jag vet hyfsat bra om hur vissa är.
Citera
Medlem
Citat:
Jag tror det handlar om en svartsjuka eller något drog relaterat, det är min åsikt. Tror dom har rätt personer i häktet vi får väl se han hittas sdnart då får vi veta. Där hans sista punkt där han var är nära där dom kidnappade han i en bil körde han uppåt skogen där någonstans ligger han det är bara min åsikt.

Där håller jag med dig fullt ut.
Citera
2023-10-07, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Det tycker man jävla skitungar, 15 år skrämmande. Måste bara dubbelkolla om jag fattat rätt har dom här småglinens föräldrar också suttit anhållna ? Riktigt riktigt sjukt isf och varför skrivs inget om dom 2 utom enbart Henriks pappa ?

Det kan en verkligen fråga sig! Helsjukt beteende! Barn! Och föräldrar! Vart faan är Sverige på väg?
Trots allt hoppas jag på ett lyckligt slut, men det ser onekligen mörkt ut!

Henrik: Om du lever och läser detta; kom fram! Vilka problemen än är så går de att lösa och må bättre!
Citera
2023-10-07, 19:42
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whyabc
På nåt av inläggen på tick tok så har någon skrivit Rip, då kan man ju tolka det som att denne vet att H är avliden ??
En annan har under samma inlägg skrivit någon om ”Steph är golare”
-Dessa vet mer än de borde verkar det som!

Har en pojke som aldrig varit borta längre tid än vanligt försvunnit så tyder det på att personen är död. Om det är brottsmisstanke så tror jag inte förövare låser in sina offer någon lång tid.
Det mest troliga är tyvärr att någon dödat honom och de håller tyst tills något mer bevis kommer fram till polisen som gör att någon av de anhållna inser att det är kört
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in