Citat:
Ursprungligen postat av
slothlorien
Jag skrev ju ordagrant i teorin att de försökt få upp honom men inte lyckats. De anhållna kan mycket väl redan ha vikt sig och erkänt vad som hänt.
Det är väldigt långsökt. Oavsett om de skulle hänt så hade dom ju omöjligt stashat sina grejer på samma plats för polisen kommer dyka upp där.
Jag kan ha helt fel absolut men det verkar väldigt långsökt.
Alla teorier är bra att det tas upp, vi alla kan vara helt ute och cykla. Som tidigare skrev, med dagens unga ska man inte bli förvånad om detta handlar om en skitsak, relationsdrama tillexempel då Henriks ex steph**** verkar ha ett finger i spelet men henne är de knäpptyst om. Likaså dem anhållnas föräldrar. Oavsett hur svårt det än är att uppfostra sina tonåringar så har man ett ansvar. Mina jaga mig dygnet runt när ja var som mest strulig.
Men dem verkar åtminstone haft en hel del strul med pojkarna annars hamnar du inte på ett hem. Been there done that när jag var ung. Antingen är de problem hemma eller så är man en rebell i familjen. Föräldrar har alltid ett ansvar hur jävla illa de än går.
De luktar snorvalpar som försökt sätta någon på plats. Kanske någon som vägrade vika sig...med lite hjälp av en liten tjej som var "sårad" eller ville leka allanballan.
Som sagt endast spekulationer.