Citat:
Ursprungligen postat av
Rotvagen
Han spelar i U16 laget Frölunda hockey
Hur bra är man när man gör det?
Har de börjat selektera folk och välja spelare i den åldern, eller är det samma spelare som spelat i Frölunda sedan de var småbarn, dvs de är mediokra och 98% av de kommer förr eller senare sparkas ut från klubben med huvudet före.