Citat:
Ursprungligen postat av
Dunderpundare
Ja självklart. Men grejen är att jag vet vem H är. Beter sig inte på det sättet. Är en annorlunda kille som går i en extra klass. Tex skrolla ned lite på tikoken så ser du hans polare. Inte för att ge fördommar men Komigen. Dem ser ut som grabbar som letar Pokémon på dagarna
Jag beklagar det hela som hänt med din gamle skolkamrat.
I slutet av tråden har jag tjafsat med folk om alternativa teorier men skit i dem. I början efter att ha sett hans TikTok bedömde jag honom som någon jag föreställer mig är mer mjuk och känslig. Inte kriminell och det du säger om särskola, få vänner och så vidare gör att jag uppfattar dig som trovärdig (folk ljuger ofta i brottstrådarna om att de känner folk eller vet saker).
Jag undrar om det här är kopplat till hans ex, dvs det nämns en Fabian som exempel i tråden. Är det någon som hon står närmare?
Min första tanke var att det nu de röra sig om att han fått veta något om något och bestämt sig för att "stå upp för det" och att TikTokvideon gjort människor upprörda.
Han ska ha hotats tidigare, kan de ha haft med hans osämja med flickvännen att göra eller har han på något vis blivit osams med någon som är känt ryktesvägen?
Jag tänker att om någon nu har knivhotat honom så kanske de av samma skäl inte ville åka fast för något och att Henrik kan ha varit uppriktigt rädd eller på allvar trott att någon vill skada honom och därefter lagt upp TikTokvideon om begravningslåt.
Finns det något bråk som det pratas om efter att han har försvunnit?