2023-10-07, 12:46
Medlem
Gardenhose88s avatar
Adolf H hade varit riktigt stolt över baserade Hamas. Hamas är dem enda med bollar som dödar judar. Medans ni inavlade svennar supportar isreal och judar som startar krig i mellanöstern och strömmar in europa med invandring.

Ni inavlade flashback svennar förvånar mig aldrig.
Citera
2023-10-07, 12:46
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
Undra vad målet är av hamas? Skicka några hundra krigare i döden flr ett 7dagars krig eller har dom planer på att inta hela israel? Det är ju svajigt där nu med bråk mellan polis militär och president.
Citera
2023-10-07, 12:47
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillenEklund
Ashkelon har fallit.

Förhoppningsvis kommer den Palestinska staden al-Majdal, som låg där, återuppbyggas.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Fria från vad? Palestinierna är fria.

dom bor instängda bakom en mur i gaza-remsan, nazityskland 2.0
Citera
Medlem
skillnads avatar
Citat:
De europeiska judarna måste lämna Palestina.

Europa är i fred och de måste åka hem till de europeiska länder de ursprungligen kommer ifrån.
Va? Europa är för bövelen inte judars hemland, är du helt stollig?
Citera
Medlem
Honklers avatar
Är det inte mycket hysteri?

Ett tjugotal döda enligt JP

https://www.jpost.com/israel-news/defense-news/2023-10-07/live-updates-762053

Citat:
Israel at war: 22 dead,
Citera
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
De europeiska judarna måste lämna Palestina.

Europa är i fred och de måste åka hem till de europeiska länder de ursprungligen kommer ifrån.

Alla judar har sitt ursprung i Israel, även de som har varit i Europa i hundratals år.
Citera
2023-10-07, 12:48
Medlem
boqpods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khorasan1515
Men hallå dumpen är ju fylld med svenne pedofiler det är ju ni som åker fast dagligen där

Vad har detta ens med tråden att göra?

Skillnaden är väl att svenskar hatar pedofiler och gärna skulle hänga ut dem på mer än bara internet.
Bättre att stå med händerna i fickan och låda sina ”landsbröder” fortsätta knulla djur och barn eller? Eller försöker du få det att framstå som att det bara är svenskar som är pedofiler?

Whats up med att gifta sig med tolvåringar undrar jag spontant. Accepterad Pedofili.
Citera
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Såg bilder på döda IDF-soldater i bara kalsonger och stridsväst så det verkar som att de blev tagna på sängen bokstavligen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reraised
Vad har Israel för spännande robotar? Kan inte de skicka in 1000-tals på måfå bara? Palestina har väl inget luftförsvar?

Jag såg deras flygvapen, Paramotor, maverick och goose
Citera
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khorasan1515
Ni skrev mycket att vi muslimer inte gör nåt mot Israel bla bla, så här ser ni hur sköra Israel är när lilla hamas bara släpper lite raketer så är hela Israel i panik.

Araber, islam och den falska profeten muhammed är det största problemet med världen idag. Islam är religionen för köttets lustar, aka djävulen.
Citera
Medlem
Offices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testaros
Då kan du inte din europeiska historia , särskilt den feodala och senare sekteristiska. Bara för en 70 år sen så hade ni världskrig i Europa , idiot
Är det nåt slags svar på mitt påstående att muslimer är kaotiska och att jag har svårt att se att alla muslimer ska samlas under "ett enat islam" för att slå ut resten av världen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in