2023-10-07, 12:44
Medlem
Hamas har verkligen lyckats med en riktig överraskning. Några chefer inom Mossad lär få sparken, om det inte är så att regeringen har struntat i deras varningar. Vi får väl se om någon vecka.

Om Hezbollah lägger sig i så blir det jobbigt för Israel. Nu tror inte jag de gör det, men vem vet.

Jag undrar om anfallet sker för att Israel och Saudi har närmat sig.
Citera
Medlem
Sverighiztans avatar
Hela mellanöstern är ett sådant förbannat skitställe och jag hoppas innerligen att alla där nere har ihjäl varandra.
Det enda bra med alla dessa jävla sandländerna är deras resurser som tex olja.
Citera
Medlem
boqpods avatar
Hur lång tid trädet innan börja läsa i media om den alarmerande ”antisemitismen”…?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
Är hela Israel på semester eller? Hur kunde dom tillåta dem gå så långt in i landet?

Sabbat.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relzer
När Ukraina försvarar sig är de hjältar, men när Palestina gör det är de terrorister. USA och Sverige är öppna rasister. De är rasister mot Ryssland och rasister mot Palestina. De kommer att gå under. Detta är början på slutet för USA och dess fascistiska hantlangare.

Aftonbladet, Expressen och varenda svensk har hetsat mot Ryssland. Snart kommer det...

Är det inte Palestina som attackerar?
Citera
2023-10-07, 12:45
Medlem
Vissa hycklare tycker att en död kvinnlig IDF soldat på parad är stötande.

Annars brukar IDF soldaterna oavsett kvinnliga eller manliga ha som nationalsport att förnedra , terrorisera palestinska kvinnor och barn.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Araberna där är terrorister. Israel är ingen ockupationsmakt, snarare tvärtom. Judarna är ursprungsbefolkning i området. Araberna är sentida. Araberna ockuperar allt land utanför Arabiska halvön. Araberna bör återvända dit.

De europeiska judarna måste lämna Palestina.

Europa är i fred och de måste åka hem till de europeiska länder de ursprungligen kommer ifrån.
Citera
Medlem
Över 100+
Döda nu
Citera
Medlem
Vad har Israel för spännande robotar? Kan inte de skicka in 1000-tals på måfå bara? Palestina har väl inget luftförsvar?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HoChiWin
Sabbat.

Galet. De måste väl alltid ha några specialtrupper redo??
Citera
2023-10-07, 12:46
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Araberna där är terrorister. Israel är ingen ockupationsmakt, snarare tvärtom. Judarna är ursprungsbefolkning i området. Araberna är sentida. Araberna ockuperar allt land utanför Arabiska halvön. Araberna bör återvända dit.

Tekniskt sett så är både araber och israeler ockupanter i området. Men stora delar av den palestinska befolkningen har ursprungliga rötter i området.
Citera
2023-10-07, 12:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Relzer
Det är värre än så. Detta är en helt ny verklighet vi ser och som Israel och världen aldrig skådat. Det här är mycket värre än ni alla kan föreställa er. Detta är i princip BRICS som går till motattack mot det fascistiska USA och dess hantlangare.

Om USA och väst kan utnyttja Ukraina för proxykrig i syfte att sänka Ryssland så kan Ryssland göra samma sak i mellanösterna. Om ni snackar om Ukraina som hjältar men palestinierna som terrorister outar det bara ert hyckleri och rasism ännu mer.

Ge det lite tid så ska du se att kriget snart är här också. Så går det när man dagligen hetsar mot Ryssland, är öppet rasistiskt mot Ryssland.

Jag äcklas av mina medmänniskor i Sverige som låtit sig utnyttjas av lögnmedierna och de korrupta krigshetsande globalistjudarna i USA.

Du har en poäng här, och jag tycker inte den är orimlig. Det är mycket skit och kaos överallt nu. Folk är trött på väst och vårat hyckleri, oavsett vad vi själva tycker om det. Jag tycker dock det är tragiskt. Vad fan är det för fel på denna världen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in