Citat:
Ursprungligen postat av
TonyK
Alingsås är ett rövhål har en bekant sagt.
Skulle väl inte hålla med om det riktigt.
Oavsett vad så är det olidligt sorgligt när barn (ja, han är bara 15) försvinner. Man kan bara hoppas att han hittas oskadd men tyvärr är det väl med tiden som gått inte så troligt.