2023-10-06, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dream.71
Väldigt mycket laddade känslor från bägge håll när man läser deras inlägg.

Jag blir mest orolig för deras sätt att uttrycka sig, mina ögon blöder av grammatiken.
Citera
2023-10-06, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccital
Är det ungefär här man letar?

https://www.google.com/maps/@57.9321261,12.5546262,739m/data=!3m1!1e3?entry=ttu

Bakom det som står märkt som Ingo på kartan och en bit framåt
Citera
2023-10-06, 17:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Herrkaramell
Stämmer. Deras mamma M*lin l*ndell bor med Melvins pappa och deras barn på traktorgatan, inte lång ifrån där man nu spärrat av. Fabbe verkar ha en annan pappa.

Vet nån nåt mer om den her M*lvin? Har han några kriminella kopplingar t ex?
Citera
2023-10-06, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
kan det vara så att han vile till himmelen o återförenas med sin mamma?
Har träffat på honom ett par gånger samt pratat med honom och jag kan tala om att den killen inte har det bra. Utifrån våra konversationer har det tydligt framkommit att han ej har det bra hemma samt att han är deprimerad/självmordsbenägen så jag tror inte att du är helt ute å cyklar.
Citera
2023-10-06, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyK
Alingsås är ett rövhål har en bekant sagt.

Skulle väl inte hålla med om det riktigt.

Oavsett vad så är det olidligt sorgligt när barn (ja, han är bara 15) försvinner. Man kan bara hoppas att han hittas oskadd men tyvärr är det väl med tiden som gått inte så troligt.
Citera
2023-10-06, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Rekommenderar som jag alltid gör till anhöriga och vänner. Läs inte här inne, här spekuleras de högt och brett och har alltid gjort och ska alltid göra, men med respekt för alla inblandade så klart. Alingsås likt många andra ställen i Sverige har blivit rent ut sagt ett röv hål. Är där varje dag. Varje gång man går av tåget (om man väljer de alternativet) står de ett gäng invandrare där varje dag och "hänger". På kvällarna om man ska åka ifrån Alingsås så står dom kvar, men då är dom mer tykna och vill starta något. Utan att veta om den försvunna hänger med dessa små lirare eller känner dom. Men de är bara för att berätta hur Alingsås utvecklats dom senaste iaf 15åren. De va jätte fint och lugnt förr.

När de kommer till den försvunna personen, så brukar de tyvärr oftast sluta på samma sätt när någon varit borta så länge som i detta fall, och man har inte hört av sig eller något. Henrik kan absolut vara en oskyldig kille som sköter sig och allt sånt. Men han kanske umgås med personer som inte gör de. Och då blir man lidande för de i Sverige 2023. De som polisen ska göra nu, de är att pressa dessa anhållna personer till max, tills dom börjar gråta bokstavligt talat. Han finns i Alingsås eller precis utanför. Vi snackar inte om att dom åkt långt med honom, utan som sagt i Alingsås eller precis utanför. Och de är i stort sett omöjligt att gissa en anledning till att detta har skett, de kan handla om precis vad som helst. Att man kollat snett på någon, en skuld på 100kr, man har snackat skit om någon, raggat på "fel" tjej. Vad som helst, finns för många lätt kränkta personer i detta landet, med liten kuk.
Bra skrivet !
Citera
2023-10-06, 17:45
Medlem
BayouXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaTymLess
Har träffat på honom ett par gånger samt pratat med honom och jag kan tala om att den killen inte har det bra. Utifrån våra konversationer har det tydligt framkommit att han ej har det bra hemma samt att han är deprimerad/självmordsbenägen så jag tror inte att du är helt ute å cyklar.
Polisen misstänker ju människorov och har tre personer anhållna, något finns det ju som tyder på att H*enrik har utsatts för brott.
Citera
2023-10-06, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaTymLess

Ännu ett nyskapat konto som vill så tvivel…
Citera
2023-10-06, 17:47
Medlem
har ritat avspärrningen på kartan så ni förstår

https://imageupload.io/j9j2R9wECCkG2DW
Citera
2023-10-06, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
har ritat avspärrningen på kartan så ni förstår

https://imageupload.io/j9j2R9wECCkG2DW

Den där jävla klotterbron alltså, den borde övervakas dag som natt.
Citera
2023-10-06, 17:52
Medlem
okok1s avatar
SVT intervjuade pappan: https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/familjen-till-den-forsvunna-15-aringen-hoppas-att-han-andas

Kort inslag.
Citera
2023-10-06, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BayouX
Polisen misstänker ju människorov och har tre personer anhållna, något finns det ju som tyder på att H*enrik har utsatts för brott.
Ja det stämmer, därför har jag inte sagt något om att brott ej har begåtts. Men ville påpeka att det finns en chans att det skulle kunna vara självmord då jag personligen har pratat med Henke och vet om att han ej mådde bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in