2023-10-06, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
Kolla upp Qarabag senaste 10 år i Europa. Bara för att du visar att du inte kan något om fotboll så betyder det ju inte att du har rätt. Du är antingen otroligt okunnig eller bara ett troll som vill bråka lite, kontentan blir det samma, du ignoreras i framtiden

Oh nej!! TzOn du stora fotbolla guru och Qarabag expert, ignorera inte mig! 😂

Pajasar! Men sitt ni lönnfeta göteborgare och var nöjda över att ni fick vara med och få bögstryk över dessa storlag, fortsätt så så får vi kanske en vacker dag se er åka ut mot Videoton
Senast redigerad av Sommarpung 2023-10-06 kl. 09:03.
Citera
2023-10-06, 08:51
Medlem
Trazke,förstår du nu vad vi alla menade att krafter kommer sina och kommer va svårt för häcken prestera i både allsvenskan och ute i Europa när det blir intensivare spelschema....
Citera
2023-10-06, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarpung
Oh nej!! TzOn du stora fotbolla guru och Qarabag expert, ignorera inte mig! 😂

Pajasar! Men sitt ni lönnfeta göteborgare och var nöjda över att ni fick vara med och få bögstryk över dessa storlag, fortsätt så så får vi kamske en vacker dag se er åka ut mot Videoton
Hur man än ser och tycker om Häckens prestationer ute i Europa,men vart e dom andra svenska lag?exakt,de sket ner sig när de gällde.Häcken drar in lite pengar på deltaga bara,deras fans får följa med laget ut i Europa(visst inga roliga städer,men ändo),som första gång är detta stort för fansen,och man får låta de njuta,
Citera
2023-10-06, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Det är inte ursäkter, du verkar inte förstå vad jag skriver, AS är inte europas bästa liga, jag tror dom flesta är medvetna om detta, lag som Molde och Qarabag är nog "lagom" svåra motstånd, dvs det går att vinna mot dom, men om du tror att allsvenska lag skall ta promenadsegrar emot dom här lagen så verkar inte du förstå konkurrenssituationen och vår plats i rangordningen, och då förstår jag om du är besviken.

Nu sålde ju röva flera av nyckelspelarna under sommaren också, så det gör ju inte att chanserna till sportslig framgång ökar, men det är också en del av ekvationen, AS är en säljande serie, det är svårt att säga nej till 20, 30, 40, 50 miljoner.

Edit:

Om inte Häcken som regerande mästare hör hemma i Europaspel så gör ju inte någon annan förening det heller, och ja, så kan man väl tänka, men om det bara är de absolut bästa lagen i Europa som skall medverka så kan vi utesluta väldigt många lag och ligor ifrån deltagande, då blir det nog rätt likt "superligan" som några megaklubbar lanserade för ett par år sedan, men som blev totalt nerskjutet av "gräsrötterna".

Men kära nån, tror du på allvar att inget allsvenskt lag hade kunnat vinna mot Klaksvik?
Sen är ekonomi inte ALLT. För att ta ditt RedBull exempel så spöade MFF dom, flera gånger, och alla andra lag MFF spöat i Europa har säkert x10 pengar på kontot allihop, så jag köper inte din teori, att häcken fortfarande gjort det OK.😂
Citera
2023-10-06, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Hur man än ser och tycker om Häckens prestationer ute i Europa,men vart e dom andra svenska lag?exakt,de sket ner sig när de gällde.Häcken drar in lite pengar på deltaga bara,deras fans får följa med laget ut i Europa(visst inga roliga städer,men ändo),som första gång är detta stort för fansen,och man får låta de njuta,

Jag håller med! Fullt ut, men man måste höja sig och inte köpa rakt av att vara ett deltagarlag.
Citera
2023-10-06, 09:23
Medlem
Citat:
Jag håller med! Fullt ut, men man måste höja sig och inte köpa rakt av att vara ett deltagarlag.
Det är nte mycket mer man kan göra,deras trupp år för svag/tunn för kunna leverera toppklass i både AS och EL,tror alla här inne förutsåg vad som skulle ske(förutom trazke )när när schemat blev intensivt,man började redan se tempot sjunka i deras spel i AS när man kommit in i kvalandet för europa i sommar,men deras spel innan Europa kvalet va inte långt ifrån deras spel i fjol.
Sen kan jag ju med tycka man ska kunna vinna hemma alla dagar mot Quarabag.
Citera
2023-10-06, 09:49
Medlem
Teus avatar
Citat:
Men kära nån, tror du på allvar att inget allsvenskt lag hade kunnat vinna mot Klaksvik?
Alla lag kan slå alla, hade inte så varit fallet hade vi kunnat skita i att titta på sporten.
Citat:
Sen är ekonomi inte ALLT. För att ta ditt RedBull exempel så spöade MFF dom, flera gånger, och alla andra lag MFF spöat i Europa har säkert x10 pengar på kontot allihop, så jag köper inte din teori, att häcken fortfarande gjort det OK.😂
Nej, pengar är inte allt, men det är det bästa hjälpmedlet klubbar har att tillgå. Sen rör det sig om astronomiska skillnader idag när premier league omsätter större summor än ganska många länder. För svenska lag är det bara att bita ihop, försöka suga upp inflationen som finns på transfermarknaden nu och investera pengarna i något långsiktigt och hållbart innan bubblan spricker. För det är en bubbla och den kommer spricka.
Citera
2023-10-06, 12:30
Medlem
DidierDrogba02s avatar
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/antidoping-sverige-slar-tillbaka-aldrig-acceptabelt-att-bli-krankt/

PK-maffian och kontrollanter från Stockholm.🤝
Citera
2023-10-06, 12:37
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/antidoping-sverige-slar-tillbaka-aldrig-acceptabelt-att-bli-krankt/

PK-maffian och kontrollanter från Stockholm.🤝

Men tydligen väntade man till slutet av augusti innan man skickade in anmälan. Kan man fråga sig hur viktigt och allvarligt det var.
Citera
2023-10-06, 12:54
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Men tydligen väntade man till slutet av augusti innan man skickade in anmälan. Kan man fråga sig hur viktigt och allvarligt det var.

Det var viktigt för att försöka förstöra våra guldchanser. Hela disciplinnämnden måste bytas ut på en gång som lever i sin lilla lättkränkta sagovärld.
Citera
2023-10-06, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Det var viktigt för att försöka förstöra våra guldchanser. Hela disciplinnämnden måste bytas ut på en gång som lever i sin lilla lättkränkta sagovärld.

Pontus kan ta och växa upp osså, ingen idé för en 32-åring att börja böla o skrika när saker inte går hans väg. Pinsam jävla person.
Citera
2023-10-06, 16:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Trazke,förstår du nu vad vi alla menade att krafter kommer sina och kommer va svårt för häcken prestera i både allsvenskan och ute i Europa när det blir intensivare spelschema....
Vi presterar ju för fan inte varesig i Europa eller allsvenskan!?

Vi har senaste månaderna fått stryk av:Värnamo, Degerfors, IFK Göteborg och Kalmar. Samma period har vi tagit turliga segrar hemma mot Varberg, HBK, BP och Sirius.

Vi är helt enkelt för dåliga. Speciellt efter att vi sålde Sadiq. Vi har ingen offensiv alls att tala om längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in