2023-10-05, 21:44
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
En vanlig Djurgårdssäsong alltså, och din teori stämmer ju inte, borde vara enklare att lyckas i ett topplag som anfallare eftersom topplag oftast skapar mer chanser, ändå har Pittas lyckats flera klasser bättre än eran sopan Musa, han är för fan helt jävla värdelös.

Exakt Pittas hade garanterat petat IKT hos er. Men det förstår inte smålänningen.
Citera
2023-10-05, 21:49
Medlem
Salorms avatar
Citat:
En vanlig Djurgårdssäsong alltså, och din teori stämmer ju inte, borde vara enklare att lyckas i ett topplag som anfallare eftersom topplag oftast skapar mer chanser, ändå har Pittas lyckats flera klasser bättre än eran sopan Musa, han är för fan helt jävla värdelös.

Ganska ovanlig Djurgårdssäsong... Ändå är vi top 4. Vi har många saker som inte funkar helt enkelt.. Det enda vi har att kämpa för är att bli nummer 1 i Sthlm, och det ska vi inte vara så jävla säkra på.
Citera
2023-10-05, 22:33
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Ganska ovanlig Djurgårdssäsong... Ändå är vi top 4. Vi har många saker som inte funkar helt enkelt.. Det enda vi har att kämpa för är att bli nummer 1 i Sthlm, och det ska vi inte vara så jävla säkra på.
Jag tycker vi går på inbördes möten när vi avgör denna och ignorerar tabellen.
Citera
2023-10-05, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarpung
OnT:
Klarar Häcken nu inte av ytterligare ett skräplag säger det en hel del om Allsvenskan.

Och ingen här bryr sig egentligen ett skit om det.

Vi vet alla att vi inte konkurrerar på samma villkor som de allra flesta där ute i den stora vida världen, där man kan bli omdöpt till Redbull eller ägas av Saudierna.
Citera
2023-10-05, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Och ingen här bryr sig egentligen ett skit om det.

Vi vet alla att vi inte konkurrerar på samma villkor som de allra flesta där ute i den stora vida världen, där man kan bli omdöpt till Redbull eller ägas av Saudierna.

Ja jo, Färöarna, Azerbajdzjan och nu nästa rival lär bli Molde.. komigen?
Citera
2023-10-05, 22:59
Medlem
Citat:
Ja jo, Färöarna, Azerbajdzjan och nu nästa rival lär bli Molde.. komigen?

Klaksvik nollade Lille idag, som slutade 5a i Ligue 1, förmodligen är dom inte så skit som alla vill tro, speciellt när dom även var nära mot Molde och överraskade tidigare i kvalspelet också, Häcken borde ha vunnit, men det var inte någon freak accident, dom gör det bra mot många lag.

Qarabag är ett oligark dopat gäng som spelar relativt regelbundet i europa gruppspelen.
Citera
2023-10-05, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Klaksvik nollade Lille idag, som slutade 5a i Ligue 1, förmodligen är dom inte så skit som alla vill tro, speciellt när dom även var nära mot Molde och överraskade tidigare i kvalspelet också, Häcken borde ha vunnit, men det var inte någon freak accident, dom gör det bra mot många lag.

Qarabag är ett oligark doppat gäng som spelar relativt regelbundet i europa gruppspelen.

Ursäkter på ursäkter, ge mig lite namn på lag i Europa Häcken borde spela imot då? Europa är tufft och Häcken har haft extrem tur med lottningarna. Nämn något lag i Europa som det hade varit rättvist att möta? Då Klaksvik är ett superbra lag och Qarabag badar i pengar, Molde är vassa med! Jag tycker det lutar mot att Häcken är de som inte har på denna scenen att göra

OnT då det är fel tråd att ta detta i.

Bajen borde vara glada iallafall! Lutar mot stora siffror i hufvudstaden. Fortfarande liten chans att knipa en fin placering
Senast redigerad av Sommarpung 2023-10-05 kl. 23:11.
Citera
2023-10-06, 01:08
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursäkter på ursäkter, ge mig lite namn på lag i Europa Häcken borde spela imot då? Europa är tufft och Häcken har haft extrem tur med lottningarna. Nämn något lag i Europa som det hade varit rättvist att möta? Då Klaksvik är ett superbra lag och Qarabag badar i pengar, Molde är vassa med! Jag tycker det lutar mot att Häcken är de som inte har på denna scenen att göra

Bajen borde vara glada iallafall! Lutar mot stora siffror i hufvudstaden. Fortfarande liten chans att knipa en fin placering

Kolla upp Qarabag senaste 10 år i Europa. Bara för att du visar att du inte kan något om fotboll så betyder det ju inte att du har rätt. Du är antingen otroligt okunnig eller bara ett troll som vill bråka lite, kontentan blir det samma, du ignoreras i framtiden
Citera
2023-10-06, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Exakt Pittas hade garanterat petat IKT hos er. Men det förstår inte smålänningen.

Vem fan som helst hade petat IKT dock så den jämförelsen var inte mycket
Citera
2023-10-06, 01:38
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Vem fan som helst hade petat IKT dock så den jämförelsen var inte mycket

Tprpchevski kanske ni ska gå för då
Citera
2023-10-06, 02:08
Medlem
Citat:

Det är inte ursäkter, du verkar inte förstå vad jag skriver, AS är inte europas bästa liga, jag tror dom flesta är medvetna om detta, lag som Molde och Qarabag är nog "lagom" svåra motstånd, dvs det går att vinna mot dom, men om du tror att allsvenska lag skall ta promenadsegrar emot dom här lagen så verkar inte du förstå konkurrenssituationen och vår plats i rangordningen, och då förstår jag om du är besviken.

Nu sålde ju röva flera av nyckelspelarna under sommaren också, så det gör ju inte att chanserna till sportslig framgång ökar, men det är också en del av ekvationen, AS är en säljande serie, det är svårt att säga nej till 20, 30, 40, 50 miljoner.

Edit:

Om inte Häcken som regerande mästare hör hemma i Europaspel så gör ju inte någon annan förening det heller, och ja, så kan man väl tänka, men om det bara är de absolut bästa lagen i Europa som skall medverka så kan vi utesluta väldigt många lag och ligor ifrån deltagande, då blir det nog rätt likt "superligan" som några megaklubbar lanserade för ett par år sedan, men som blev totalt nerskjutet av "gräsrötterna".
Senast redigerad av Eaglesandshit 2023-10-06 kl. 02:19.
Citera
2023-10-06, 08:28
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Så du tror alltså inte att Pittas hade gjort det bra i något topplag? Tex Häcken eller MFF?
Lättare att prestera i ett bottenlag än ett topplag.
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Ja, Selmani presterade verkligen inte. Han sköt bara hem cuptiteln. Vad gjorde Berg?
Selmani fick ju kicken av Cifuentes.
Citat:
Olika typer av målchanser i bottenlag vs topplag.

4:a är ett bottennapp för K&Ts Djurgården. Punkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in