2023-10-05, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norther1
Wow. Har jobbat med #288 tidigare. Detta trodde jag inte om honom. Fy helvete asså

Hade man kunnat läsa tankar så hade man tappat allt hopp om mänskligheten på en sekund, om man inte redan hade gjort det.
Citera
2023-10-05, 23:13
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g5s1n-A7OW2-WxqUK
Han skriver att han bor i Skövde

Ah, läser i chatten nu att han skriver att han bor utanför - "Källbyhållet"
Men skriver han Skövde också nånstans?
Citera
2023-10-05, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Ah, läser i chatten nu att han skriver att han bor utanför - "Källbyhållet"
Men skriver han Skövde också nånstans?

Chattbild 3 från slutet!
Citera
2023-10-05, 23:23
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g5s1n-A7OW2-WxqUK
Chattbild 3 från slutet!

Såg nu, det var alltså 2 olika barn i chattloggarna.
Till nr 1 skriver han att han bor utanför Lidköping, Källbyhållet. Och barn nr 2 skriver han Skövde till. Men vem vet, gäddor är ju inte kända för att tala sanning hela tiden.

Får hoppas att personen i tråden som skrev nyss att dom jobbat ihop kan slänga ut en liten rebus här inom kort.
Citera
2023-10-05, 23:34
Medlem
Hellvetes avatar
Citat:
Han reagerade ungefär lika starkt som jag hade gjort ifall nån kom fram till mig och sa att jag råkat slänga färgat glas i ofärgat glas-containern på återvinningen. "Jaha, ja, okej, jaja, mm, det var ju dumt, jaha, får väl försöka sluta med det helt enkelt, ok jaja"
Jag tycker det ser ut som att han processar tusen olika tankar på en gång om hur han eventuellt skulle kunna slingra sig ur situationen. Det är när han landar i det oundvikliga som den verkliga reaktionen kommer skulle jag tro.
Citera
2023-10-05, 23:51
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellvete
Jag tycker det ser ut som att han processar tusen olika tankar på en gång om hur han eventuellt skulle kunna slingra sig ur situationen. Det är när han landar i det oundvikliga som den verkliga reaktionen kommer skulle jag tro.

Exakt. Man lär ju ha en extrem förnekelse när man väl blir konfronterad. Men blir nog svårt att spela obrydd sen när väl vänner, familj, fru, kollegor, grannar osv får reda på allt. Vi som frekvent besöker dumpen har nog lätt för att glömma bort en och annan gädda av alla 300 som fångats hittills, men sånt där glöms ju aldrig bort av gäddornas närmsta krets. Och det är väl det som är det viktiga.

Jag kan inte ens föreställa mig den bottenlösa ångest som skulle uppstå. Självmord eller fly landet är nog det enda man kan göra egentligen.
Citera
2023-10-06, 00:18
Medlem
Citat:
Har satt på mig detektivmössan nu och ska gräva lite.

- Lidköping
- Heter "Bo E" på kik (jonteing står det under namnet)
- Sysslar med ekonomi / driver revisionsbyrå?
- 40 år gammal, skriver han i chatten

Hittar du nåt?
Citera
2023-10-06, 00:27
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Tråkigt att de inte lätt #288 att förklara klart om hur hans runkvideos skulle få bort såna unga från träsket. Hade vart otroligt intressant få höra vad han lyckats komma på dålig ursäkt

Han kanske kör enligt metoden "scared straight"? Efter att de sett hans filmer vill de aldrig knulla...
Citera
2023-10-06, 00:39
Medlem
Sjuka är att jobbgäddan på riktigt skulle vara en fantastisk fiskare med sitt psykopatiska lugn och inside-kunskap hur gäddorna tänker.
Citera
2023-10-06, 01:09
Medlem
auruns avatar
Vore riktigt bra om dom gjorde som amerikanska pedofångare. Be dom ringa anhörig (helst närmast) och bekänna allt under videon.
Citera
2023-10-06, 01:10
Medlem
auruns avatar
Citat:
Har satt på mig detektivmössan nu och ska gräva lite.

- Lidköping
- Heter "Bo E" på kik (jonteing står det under namnet)
- Sysslar med ekonomi / driver revisionsbyrå?
- 40 år gammal, skriver han i chatten
Han nekade revision men nämnde ekonomi så gissar på redovisningsbyrå. Antagligen det Patrik menade också eftersom typ alla människor misstar de yrkena från varandra.
Citera
2023-10-06, 02:00
Bannlyst
Kul att dumpen lyssnat på mig och lagt sig på 13 år ✌️
Gäddan i Linköping verkar liksom alla andra som åker fast halvt efterblivna.
Hur kan man inte ha koll på vilka dumpen är om man är aktiv pedofil på nätet?
Patrik och Sara sa i en podd att dom flesta pedofiler är duktiga på att dölja sina identiteter på nätet.
Antar att dom hänger på Darknet lr telegram där jag sett att det finns massa peddos.
Stackars dom poliser som tvingas se dom filmerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in