2023-09-30, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Kan du förtydliga?

Läs mitt inlägg (FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna!
Så kanske du förstår.
Citera
2023-09-30, 17:42
Avslutad
Våldtar man en svenne hora kommer hon ligga och pulla sig under täcket ända in på vårdhemmet och tänka tillbaka på det.
Citera
2023-10-01, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Våldtar man en svenne hora kommer hon ligga och pulla sig under täcket ända in på vårdhemmet och tänka tillbaka på det.

Är det dig själv du skriver om nu?
Är det må hända så att om en man våldtar dig brutalt analt och sedan avslutar det med att komma i dig oralt. Så kommer du dra dig i dasen vid tanken på våldtäkten intill dina döedagar?

Förstår du inte vad begreppet våldtäkt innebär? Det är alltså när offret inte vill men ändå får en oönskad sexuell påhälsning i någon av sina kroppshåligheter eller annat jämförbart. Knappast något offret kommer vilja onanera till tanken på. Men du kanske är undantaget som bekräftar regeln. Du kanske skulle njuta av minnet av den våldtäkt du själv utsätts för.

Cirka 300-4000 män per år anmäler att de blivit utsatta för en våldtäkt. Din våta dröm kanske är att bli en siffra i den statistiken?
Senast redigerad av TomatKungen 2023-10-01 kl. 08:16.
Citera
2023-10-05, 21:15
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Att bli våldtagen är ett svårt övergrepp.

Men ändå, trots övergreppet, kan kvinnor få orgasm.

Mycket märkligt. Sinnet säger nej, men kroppen säger ja.

Märkligt. Bisarrt. Men det verkar vara så.

Hur kan kvinnor vara så kluvna här?

Vad är det djupt i kvinnan att hon kan fysiskt njuta av en våldtäkt men hennes sinne håller inte med?

En svår dualistisk personlighet enligt mina öron.
Citera
2023-10-06, 10:41
Medlem
Nej, det tror jag inte att de gör.
Citera
2023-10-06, 10:49
Medlem
Man kan med grooming få barn att känna njutning vid övergrepp. Är det samma grej där?
Citera
2023-10-06, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Att bli våldtagen är ett svårt övergrepp.

Men ändå, trots övergreppet, kan kvinnor få orgasm.

Mycket märkligt. Sinnet säger nej, men kroppen säger ja.

Märkligt. Bisarrt. Men det verkar vara så.

Hur kan kvinnor vara så kluvna här?

Vad är det djupt i kvinnan att hon kan fysiskt njuta av en våldtäkt men hennes sinne håller inte med?

En svår dualistisk personlighet enligt mina öron.

Precis på samma sätt som män kan få orgasm om män blir utsatta för anal våldtäkt av en annan man mot sin vilja, varav punkter i analen stimuleras så att mannen får orgasm (även det mot sin vilja). Det är en ren och skär fysisk "retning" som ger upphov till orgasm trots att själva samlaget är påtvingat och offret (kvinnan eller mannen) lider och inte vill.

Om du blir tvingad att äta choklad, så kommer dina smaklökar njuta av chokladsmaken, även om det hela sker under tvång och gråt. Du kan tom. känna dödsångest (pga. nötallergi och du vet att det är nötter i chokladen) men ändå njuta av själva smaken av god choklad som du tvingas att äta under gråt och dödsångest.

Motsatsen till detta är när man går frivilligt på massage, trots att det gör jävligt ont i kroppen. Men man vet att det blir bra. Eller när man frivilligt äter en medicin som smakar illa, men som man vet kommer vara bra för en. Eller tränar frivilligt och hårt så att det är en fysiskt jobbig sak, men man vet att det gör gott.

Åter till topic: men nej, en kvinna njuter inte av våldtäkt. Inte ens om hon får en orgasm av den. Orgasmen kommer då endast leda till mer lidande och våndor och självanklagelser. Trots att den alltså bara är en "automatisk reaktion på en fysisk retning/stimuli" som kvinnan inte kan rå på.
Citera
2023-10-06, 16:41
Avslutad
Skitsnack. Män får inte orgasm av analsex. Idiot
Citera
2023-10-06, 17:25
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Precis på samma sätt som män kan få orgasm om män blir utsatta för anal våldtäkt av en annan man mot sin vilja, varav punkter i analen stimuleras så att mannen får orgasm (även det mot sin vilja). Det är en ren och skär fysisk "retning" som ger upphov till orgasm trots att själva samlaget är påtvingat och offret (kvinnan eller mannen) lider och inte vill.
Är det så? Finns det fall där heterosexuella män blivit våldtagna och fått utlösning?

En länk eller tre skulle sitta bra här.
Citera
2023-10-06, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Skitsnack. Män får inte orgasm av analsex. Idiot

Självklart kan män få orgasm av analsex.

"Javisst kan killar få orgasm via analsex! Både den som är aktiv, sätter på, och den som är passiv, blir påsatt. Analen och området runt öppningen är fullt av nervtrådar som kan ge njutning. Det gäller alla, oavsett kön. Killar har även en punkt som kallas p-punkten (p, som i prostata) som ligger cirka 5-8 centimeter upp i analen. P-punkten är extra känslig för beröring och många som upptäckt den upplever att den kan vara mycket skön att massera." Källa: RFSU.

Citat:
Är det så? Finns det fall där heterosexuella män blivit våldtagna och fått utlösning?

En länk eller tre skulle sitta bra här.

Ja, det gör det. Eftersom orgasm kommer av en rent fysisk retning av vissa känsliga zoner så kan både män och kvinnor få orgasm vid våldtäkt om dessa zoner får just den där fysiska retningen. Precis som dina smaklökar kommer njuta av smaken av choklad trots att du känner dödsångest av att tvingas äta choklad med nötter i om du är nötallergiker.

Jag kan inte länka källor på det.
1. våldtagna män är sällan benägna att ens anmäla/berätta om övergreppen. Stigmat är stort.
2. att de därmed skulle berätta om att de fått orgasm under övergreppet är givetvis ännu mer stigma.

Men har man kunskap om kroppens anatomi och fysiologi så kan man räkna ut mycket lätt att givetvis kan både män och kvinnor få orgasm vid våldtäkt om känsliga zoner stimuleras under våldtäkten. Men de kommer inte må bra psykiskt av orgasmen.
Se mitt svar till den andra användaren som jag lagt i denna citering.
Citera
2023-10-06, 17:47
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Självklart kan män få orgasm av analsex.

"Javisst kan killar få orgasm via analsex! Både den som är aktiv, sätter på, och den som är passiv, blir påsatt. Analen och området runt öppningen är fullt av nervtrådar som kan ge njutning. Det gäller alla, oavsett kön. Killar har även en punkt som kallas p-punkten (p, som i prostata) som ligger cirka 5-8 centimeter upp i analen. P-punkten är extra känslig för beröring och många som upptäckt den upplever att den kan vara mycket skön att massera." Källa: RFSU.

Ja, det gör det. Eftersom orgasm kommer av en rent fysisk retning av vissa känsliga zoner så kan både män och kvinnor få orgasm vid våldtäkt om dessa zoner får just den där fysiska retningen. Precis som dina smaklökar kommer njuta av smaken av choklad trots att du känner dödsångest av att tvingas äta choklad med nötter i om du är nötallergiker.

Jag kan inte länka källor på det.
1. våldtagna män är sällan benägna att ens anmäla/berätta om övergreppen. Stigmat är stort.
2. att de därmed skulle berätta om att de fått orgasm under övergreppet är givetvis ännu mer stigma.

Men har man kunskap om kroppens anatomi och fysiologi så kan man räkna ut mycket lätt att givetvis kan både män och kvinnor få orgasm vid våldtäkt om känsliga zoner stimuleras under våldtäkten. Men de kommer inte må bra psykiskt av orgasmen.
Se mitt svar till den andra användaren som jag lagt i denna citering.
Hatar att behöva dissa länkar men RSFU är verkligen den minst trovärdiga källan. Agendan är formligen tatuerad i pannan.

En vettig länk. På en amerikansk site som är stor nog att kunna bedömas.
Citera
2023-10-06, 17:59
Medlem
Citat:
Hatar att behöva dissa länkar men RSFU är verkligen den minst trovärdiga källan. Agendan är formligen tatuerad i pannan.

En vettig länk. På en amerikansk site som är stor nog att kunna bedömas.

Jag tror att du blandar ihop RFSU (riksförbundet för sexuell upplysning) med RFSL.
Källan jag angav är mycket trovärdig. Och de har givetvis ingen agenda i att vilja informera om hur folks anal fungerar.

Så. Ja, män som blir påsatta analt av sin man/sin kvinna kan givetvis få orgasm av det, eftersom känsliga områden stimuleras.

Och män som blir våldtagna analt och får dessa känsliga områden stimulerade kan givetvis även de få orgasm. Både män och kvinnor kan alltså få orgasm under våldtäkt. Tyvärr. Det innebär givetvis ett stort lidande i sig och skuldbeläggande på sig själv. Även fast de inte kan rå för automatiska reaktioner på fysiska retningar/stimuli.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in