2023-09-30, 05:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TriteRumor3
Nej, det finns ingen kvinna som njuter av att bli våldtagen.

Säg mig Gud; hur känns det att vara allestädes närvarande?

Svara mig Gud; finns det ej heller några kvinnor som ljuger om att de blivit våldtagna?

Gud; är Du en kvinna?
Citera
2023-09-30, 05:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Säg mig Gud; hur känns det att vara allestädes närvarande?

Svara mig Gud; finns det ej heller några kvinnor som ljuger om att de blivit våldtagna?

Gud; är Du en kvinna?

Våldtäkt innebär att det sexuella är påtvingat och icke-önskat.
Ingen människa njuter av det som är påtvingat och icke-önskat.
Det behöver man inte vara Gud för att fatta.

Sedan finns det både kvinnor och män som får orgasm under våldtäkt pga. den fysiskt-sensoriska retningen. Men det blir ingen njutning alls i det, det blir snarare ännu mer svåra känslor "jag ville inte psykiskt och jag mår riktigt dåligt av våldtäkten, men ändå fick jag orgasm, blev jag då våldtagen? Hela min själ säger mig att jag blev det? Jag ville verkligen inte!"

Jämför det med att bli tvingad att äta choklad. Dina smaklökar njuter av smaken (det rent smaksensoriska ger dig en fysiska angenäm upplevelse av själva smaken) men psykiskt lider du något oerhört av att bli tvingad. Någon står och mofflar i dig choklad i mängder mot din vilja, du är fasthållen och du får så mycket choklad i munnen att du nästan kvävs och du vill kräkas. Så även om det smakade gott med själva smaken (vilket är en rent smaksensorisk stimuli) så kommer du ha svårt för choklad framöver... Må dåligt av övergreppet och vilja anmäla det. För ett övergrepp är det ju frågan om, även om du njöt av smaken på chokladen.

Likadant är det med våldtäkt alltså. En kvinna eller man som blir våldtagen och tvingad och fasthållen och lider och mår dåligt och vill inte. Men den rent sensoriska retningen av tex. klitoris hos en kvinna eller punkter i analen hos en man kan framkalla orgasm mot offrets vilja. Men det är fortsatt lika mycket våldtäkt för det. Påtvingat och icke-önskvärt.
Citera
2023-09-30, 06:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen

Sedan finns det både kvinnor och män som får orgasm under våldtäkt pga. den fysiskt-sensoriska retningen. Men det blir ingen njutning alls i det, det blir snarare ännu mer svåra känslor "jag ville inte psykiskt och jag mår riktigt dåligt av våldtäkten, men ändå fick jag orgasm, blev jag då våldtagen? Hela min själ säger mig att jag blev det? Jag ville verkligen inte!"

Jämför det med att bli tvingad att äta choklad. Dina smaklökar njuter av smaken (det rent smaksensoriska ger dig en fysiska angenäm upplevelse av själva smaken) men psykiskt lider du något oerhört av att bli tvingad. Någon står och mofflar i dig choklad i mängder mot din vilja, du är fasthållen och du får så mycket choklad i munnen att du nästan kvävs och du vill kräkas. Så även om det smakade gott med själva smaken (vilket är en rent smaksensorisk stimuli) så kommer du ha svårt för choklad framöver... Må dåligt av övergreppet och vilja anmäla det. För ett övergrepp är det ju frågan om, även om du njöt av smaken på chokladen.

Likadant är det med våldtäkt alltså. En kvinna eller man som blir våldtagen och tvingad och fasthållen och lider och mår dåligt och vill inte. Men den rent sensoriska retningen av tex. klitoris hos en kvinna eller punkter i analen hos en man kan framkalla orgasm mot offrets vilja. Men det är fortsatt lika mycket våldtäkt för det. Påtvingat och icke-önskvärt.

Inte en enda på hela jorlden i alla tider alltså?

För att vara en kärring i ett land på 10 miljoner och som bara rapar wikiharanger och menlösa aftonbladet 'åsikter' verkar du vara otillbörligt säker på hur resten av jordens befolkning är beskaffade. Hört talas om Dunning–Kruger-effekten?
https://sv.wikipedia.org/wiki/Dunning%E2%80%93Kruger-effekten

En fråga fröken all-vetande: Hur många könsidentiteter finns det?
Citera
2023-09-30, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Du ljuger. Kvinnor har avgjort helt och hålllet eftergiftspolitiken mot kriminella. Varför får laglydiga svenskar inte rätt att försvara sig själv eller sin familj med vapen?

Nej, jag ljuger inte. Det var tom. ännu färre kvinnor som röstade på V och MP år 2018.
2018 röstade kvinnor såhär:
V = 9%
MP = 6 %
SD: 12%.

2022 röstade kvinnor såhär:
V = 8%
MP = 6%
SD = 16%
.
Dvs. fler kvinnor röstade på SD än på V och MP sammanlagt år 2022.

Hur röstade männen på dessa partier dessa år då? Jo:

2018 röstade männen såhär:
V = 7%.
MP = 3% (hade åkt ur riksdagen alltså).
SD: 22%.

2022 röstade männen såhär:
V = 6%
MP = 4% (hade kommit in i riksdagen igen, med andra ord).
SD = 25%

Om bara kvinnor hade röstat år 2022 så beror det på rösterna på sossarna som hade givit en övervikt åt det hållet. Inte pga. rösterna på V och MP. Men sossarna vill också ha hårdare tag mot de kriminella. Deras partiledare gick ut och sa att man borde ta hjälp av militären, bara någon dag innan statministern uttalade sig om samma linje. Så sossarna är inte problemet. De närmar sig rentav både M och SD i vissa frågor. V håller låg profil i dessa frågor.

De som är problemen är väl MP och C. Som verkar vilja ha mer eller mindre totalt oreglerat migrationspolitik. Vilket tyvärr leder till att kriminella slinker in i landet och att även män med jädrigt dålig kvinnosyn och andra problem slinker in i landet och våldtar kvinnor, män och barn. Men att folk röstar grönt, beror ju på dessa partiers miljöpolitik och inte på att kvinnor vill bli våldtagna.

Vi kan se hur kvinnor och män röstat på dessa partier (och på SD och Moderaterna) år 2018 respektive år 2022:

År 2018:
Miljöpartiet män: 3%, miljöpartiet kvinnor: 6%
Centern män: 7%, centern kvinnor: 10%
SD män: 22%, SD kvinnor: 12%
Moderaterna män: 21%, moderaterna kvinnor: 19%
Dvs. både kvinnor och män röstade i huvudsak på SD och Moderaterna.

År 2022:
Miljöpartiet män: 4%, miljöpartiet kvinnor: 6%
Centern män: 6%, centern kvinnor: 8%
SD män: 25%, SD kvinnor: 16%
Moderaterna män: 21%, moderaterna kvinnor: 17%
Dvs. både kvinnor och män röstade i huvudsak på SD och Moderaterna.
Citera
2023-09-30, 06:17
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:

Att kvinnor använder påstådda våldtäkter som ett maktmedel är ju väl känt. Problemet är bara att fittvapnet också kan inflateras. Folk blir misstänsamma och tror inte på kvinnors påståenden om övergrepp. Grattis kvinnor, ni har förstört både samhället och er egen trovärdighet. Grattis!
Citera
2023-09-30, 06:18
Medlem
Citat:
Inte en enda på hela jorlden i alla tider alltså?

För att vara en kärring i ett land på 10 miljoner och som bara rapar wikiharanger och menlösa aftonbladet 'åsikter' verkar du vara otillbörligt säker på hur resten av jordens befolkning är beskaffade. Hört talas om Dunning–Kruger-effekten?
https://sv.wikipedia.org/wiki/Dunning%E2%80%93Kruger-effekten

En fråga fröken all-vetande: Hur många könsidentiteter finns det?

Läste du ens mitt inlägg?
Jag beskriver där rätt utförligt hur saker och ting ligger till.
Läs det igen. Finns inte mer att tillägga än så.
Citera
2023-09-30, 06:24
Avslutad
Äh de gillar det, det vet alla.
Citera
2023-09-30, 06:24
Avslutad
Citat:
Att kvinnor använder påstådda våldtäkter som ett maktmedel är ju väl känt. Problemet är bara att fittvapnet också kan inflateras. Folk blir misstänsamma och tror inte på kvinnors påståenden om övergrepp. Grattis kvinnor, ni har förstört både samhället och er egen trovärdighet. Grattis!

Japp. Aldrig har fenomenet inflation fått en tydligare förankring i en verklighet som kvinnor borde kunna ta till sig kan man tycka..

..samma kan sägas om moders-/dotters-/systersrelationen som de även där använt oss mäns välvilja för att sko sig individuellt (och på sina medsystrars bekostnad).

Kvinnor är som barn.
Citera
2023-09-30, 06:27
Medlem
Citat:

Ja, det är ett välkänt påhitt bland incels och kvinnohatare att det är så.

Bland oss som lever i verkligheten, så vet vi att det är ytterst få kvinnor som använder påstådda våldtäkter som ett maktmedel. Dessa kvinnor som gör så har i övrigt empatistörningar med största säkerhet, samt inte sällan psykopatiska drag. Och skulle alltså lika gärna kunna använda annat som maktmedel om "påstådd våldtäkt" inte fungerade. Blanda inte ihop dessa psykopatiska kvinnor med vanliga kvinnor. Tack.

vanliga kvinnor med normal empatisk förmåga, skulle aldrig kunna förmå sig att använda "påstådd våldtäkt som maktmedel". Vanliga kvinnor med empatisk förmåga inser ju att det skulle få fruktansvärda konsekvenser för den falskt anklagade. Och vill inte utsätta någon för det lidandet.

Vad har detta i övrigt med topic att göra?

Ingen njuter själsligt av en våldtäkt. Även om det tyvärr kan uppstå ett rent sensoriskt stimuli som kan leda till ofrivillig orgasm, även vid våldtäkter.
Citera
2023-09-30, 06:38
Avslutad
Citat:
Läste du ens mitt inlägg?
Jag beskriver där rätt utförligt hur saker och ting ligger till.
Läs det igen. Finns inte mer att tillägga än så.

Japp, du är allvetande och talesperson för hela mänskligheten. Finns inte mer att tillägga än så.

..men kan du, den allvetande, då svara på hur många könstillhörigheter det finns?
Citera
2023-09-30, 06:50
Medlem
Citat:
Japp, du är allvetande och talesperson för hela mänskligheten. Finns inte mer att tillägga än så.

..men kan du, den allvetande, då svara på hur många könstillhörigheter det finns?

Nu gör du bort dig själv. Läs mitt inlägg (FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna! istället, finns som sagt var inget mer att tillägga än vad som står där. Och håll dig sedan topic.
Citera
2023-09-30, 06:55
Avslutad
Citat:
Nu gör du bort dig själv. Läs mitt inlägg (FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna! istället, finns som sagt var inget mer att tillägga än vad som står där. Och håll dig sedan topic.

Citat:
Ingen njuter själsligt av en våldtäkt

Kan du förtydliga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här