Jag påpekade för en tid sedan att det vore en bra idé att forska på den genomsnittlige antivaxxarpatraskaren. Det är nämligen snudd på helt osannolikt hur någon kan demonstrera sådan total avsaknad på kritiskt tänkande. Det intressanta är hur någon som är uppenbart intelligent på ETT sätt kan vara fullständigt hjärndöd och gå på tramset om vaccinskador, överdödlighet och gud vet allt. Hur är det möjligt att vuxna människor är så blåsta som antivaxxarna? Det är det som är själva meningen med studien, det är DET man försöker reda ut.
Att läsa studien som nu gjorts blir minst sagt komiskt. Jag är inte ensam om att ställa den fråga jag ställer i inledningen. Om ni inte har läst studien föreslår jag att ni gör det. Och, om du råkar vara antivaxxare, gör dig beredd på att framstå som en dum gås - det är exakt vad som är undertonen i studien.
Och ja, de listar en del citat i studien,.
Citat:
Och vem betalar till människor som fått skador Pfizer Vaccine Becomes DNA in Liver Cells. ‘And who pays for people who suffered injuries Pfizer Vaccine Becomes DNA in Liver Cells.’ frågan är OM några av oss kommer att kunna återställa det nu när 80% av jordens befolkning även har accepterat förändring av sitt DNA ‘the question is IF some of us will be able to restore it now that 80% of the earth's population has also accepted changing their DNA
Covid-19-vaccinets mRNA i bröstmjölk ‘The covid-19 vaccine’s mRNA in breast milk’ Ja vaccinet samlas i äggstockarna så alla kvinnor bör undvika sex i minst 10 år. ‘Ya the vaccine accumulates in the ovaries so all women should avoid sex for at least 10 years.’