Citat:
Ursprungligen postat av
sunless
Jag tilltalade dig så jag hoppas att du känner dig varm i kläderna.
Jag sade inte att det var svårt, men du uppfattas inte som seriös.
Du är inte särskilt intellektuell som inte klarar av att använda styckeindelning för det hör till kommunikationslära. Så det var kanske du som missade svenskalektionerna. Inget är sammanhängande eller hör till ämnet.
Vad som gör pedofiler till pedofiler är inte huvudfokus här. Medfött, inlärt, påverkan, TV? Finns inga ursäkter att skada barn så du får sörja vidare för att gäddorna åkte fast.
Du gör misstaget att tro att jag, eller någon, vill uppfattas som seriös i dina ögon. Du kastar bävrar i trähus genom att å ena sidan snacka om seriositet och ämnesrelevans, å andra sidan argumentera 100% utifrån extremt barnsliga personangrepp, samt prata om skrivregler i en tråd som inte handlar om detsamma - dubbelmoral at its finest. Du angriper endast mig och inte något av det jag skrivit, samtidigt som du har en bitsk och argsint jargong - det betyder allt som oftast att motparten har sagt någon sanning som du har svårt att bemöta. Det är samtidigt ironiskt att du snackar om styckeindelning, samtidigt som du skriver så lite att styckeindelning är total överkurs = du försöker gömma faktumet att du inte har några argument bakom att fokusera på skrivregler istället för ämnet (deflektion). Tänk om jag vore dyslektiker? Ska man inte tas på allvar i en debatt bara pga en sådan petitess? Med din attityd kan jag garantera att om du vore dyslektiker så hade du gått i taket om någon uttryckte samma nonsens som du uttryckt här. Du är inte smart bara för att du behärskar grundläggande skrivregler i ditt modersmål, och dessa är för övrigt helt irrelevanta i denna tråden.
Off topic: Skulle uppskatta om du ditchar alla insinueringar om att jag skulle vara "gäddsympatisör" och dylikt, då reglerna för tråden klart anger att det inte är tillåtet med sådan retorik. Förstår att det gör det svårt att skriva något alls men reglerna måste respekteras.