2023-10-05, 08:51
Avslutad
Tiktokpeddot, på Värmdö

..ni vet han som togs mitt i en livesändning och gömde sig under en kökshandduk (pure fucking gold)

Han verkar bo på ett hem för seniorer nu, sjukt deppigt.

"EDEN är ett nytt sätt att bo – ett trygghetsboende i centrala Askersund. Du väljer att bo lite mindre och dela lite mer med andra. +65 är åldern som måste uppnås för att bo hos oss och här kommer ni kunna umgås med nära och kära.

5st ungdomslägenheter kommer byggas och ni kan ha ett utbyte med ungdomarna på veckorna"

Härligt för han med lite ungdomar i korridorerna dock.
Citera
2023-10-05, 08:56
Medlem
Raktinyllets avatar
Haha vad i helvete sysslar BigBear med? Skickar massa bilder/filmer på sin lilla kuk. Inte konstigt att han raggar på barn. Han lär ju inte kunna tillfredsställa en vuxen kvinna med sin lilla micro-penis.
Citera
2023-10-05, 08:57
Medlem
#287 påminde väldigt mycket om han robinsongäddan när han gick och pratade i telefon och sa vad han skulle göra med flickan. Väldigt obehagligt och dominant tonfall.
Han var riktigt creepy!!
Tror nog han tog upp dasen på ett cafe eller nånstans public som det såg ut i en av de videos han skickat 🥴
Citera
2023-10-05, 09:01
Medlem
stickan888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
Tiktokpeddot, på Värmdö

..ni vet han som togs mitt i en livesändning och gömde sig under en kökshandduk (pure fucking gold)

Han verkar bo på ett hem för seniorer nu, sjukt deppigt.

"EDEN är ett nytt sätt att bo – ett trygghetsboende i centrala Askersund. Du väljer att bo lite mindre och dela lite mer med andra. +65 är åldern som måste uppnås för att bo hos oss och här kommer ni kunna umgås med nära och kära.

5st ungdomslägenheter kommer byggas och ni kan ha ett utbyte med ungdomarna på veckorna"

Härligt för han med lite ungdomar i korridorerna dock.

Varför tänker jag på denna gädda👆👆
när jag ser,
Gunnar Str*mmer på tv 🙈😂
Citera
2023-10-05, 09:10
Medlem
TheGreatWhiteBitchs avatar
#286 är definitivt pedofil. Ett av låtsasbarnen han ville våldta hade ju inte ens fått sin mens än. Då har hon ju faktiskt fortfarande en barnkropp. Bara pedofiler tänder på det.
Citera
2023-10-05, 09:14
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Haha vad i helvete sysslar BigBear med? Skickar massa bilder/filmer på sin lilla kuk. Inte konstigt att han raggar på barn. Han lär ju inte kunna tillfredsställa en vuxen kvinna med sin lilla micro-penis.
Hahaha! Det stämmer nog, verkar inte tillhöra landets begåvningsreserv, skulle gissa att han arbetar på någon produktionsenhet i Umeå, typ Volvo Lastvagnar, Komatsu..

Han har bytt bort sin HD och kör nu en äventyrshoj!
Senast redigerad av Antero-Rokka 2023-10-05 kl. 09:16.
Citera
2023-10-05, 11:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wizardalien
Meningslös tycker jag inte eftersom hans inställning till att sexchatta (och försöka få till sexträffar) med barn nu finns till allmän beskådan och folk i hans omgivning får kännedom om vad han är för person och därmed kan ta avstånd från honom.
Hade det spelat nån roll för honom om dumpen skrivit att hen var 15,16 lr 17?
Hade han svarat, nej du är för gammal?
Nej, han är bara en äcklig kåt gubbe utan spärrar, ingen pedofil.
Citera
2023-10-05, 13:01
Avslutad
Vad hände med gädda 245 "Bossgäddan" har han helt fallit i glömska? Inget namn ännu?
Citera
2023-10-05, 13:46
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Han verkar ha förlängt den i den blurrade versionen av Photo Shop 😀

Men jag hittar ingen konfrontationsvideo, bara en massa videos gäddan gjort?

Vad är vitsen med att att Dumpen reser runt om de ändå inte gör videos, fanns heller ingen video på föregående gädda?

För övrigt en totalt sexberoende gädda, sjukt. Metabolt syndrom har han också, med stor utspänd buk och pinniga ben. Ännu en alkoholist förmodligen.

Problemet var att gäddan fick en spontanidé om att åka till ö-vik 01:30 för att möta upp barnen
Sara lyckades inte väcka Patrik (som jag förstår det) och eftersom hon lovat att aldrig göra en konfrontation ensam så fotograferade hon bilens regplåt från säkert avstånd, när gäddan upptäckte att he va en vuxen som dök upp istället så tog han sig därifrån
Citera
2023-10-05, 13:49
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Problemet var att gäddan fick en spontanidé om att åka till ö-vik 01:30 för att möta upp barnen
Sara lyckades inte väcka Patrik (som jag förstår det) och eftersom hon lovat att aldrig göra en konfrontation ensam så fotograferade hon bilens regplåt från säkert avstånd, när gäddan upptäckte att he va en vuxen som dök upp istället så tog han sig därifrån
Det var hon som fotograferade på avstånd men upptäckte gäddan det?
Citera
2023-10-05, 14:07
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Det var hon som fotograferade på avstånd men upptäckte gäddan det?

På hemsidan står det att läsa
"I loggen försökte han först låtsas som att han hoppat av när han insåg att det var en vuxen som väntade på honom. Sedan erkände han och bad om ursäkt. Han ville ju bara chatta och chattandet tog honom hela vägen från Umeå till Övik klockan 01.30 på natten."

Innan dumpen skrev så avstyrde han allt, det står tydligt i chattloggen och det var förmodligen för att han anade misstankar
Citera
2023-10-05, 14:18
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Finns inte ens nån "cool, farlig" mc-klubb här, men det är barn säkert omedvetna om. Det som finns är t.a c.a en mc-klubb med allsköns slödder som säger sig värna om just barn.

Hoppas att de tar hand om honom, är han medlem så borde en uteslutning vara det minsta. Men han hade nog mått bra av ett lagom kok stryk också...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in