2023-10-05, 00:42
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starkZenap
Inte ens i PedoBikers MC?
Kanske där men mer troligt att han får ryggmärke från Micropenis MC Umeå.
Vilken jävla nolla, hoppas jag stöter ihop med den där Minikuken då man besöker Umeå någon gång. Brukar gå på Sjöbris när jag är i stan och där borde den där dvärgpenisen kunna dyka upp, då ska han få en dans med Anti.
Citera
2023-10-05, 00:46
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Kanske där men mer troligt att han får ryggmärke från Micropenis MC Umeå.
Vilken jävla nolla, hoppas jag stöter ihop med den där Minikuken då man besöker Umeå någon gång. Brukar gå på Sjöbris när jag är i stan och där borde den där dvärgpenisen kunna dyka upp, då ska han få en dans med Anti.
Ser att han bor inne i Umeås centrum och namnet på gatan heter det Robin Hood avfyrar med sin …båge plus gatan nr 7.
Citera
2023-10-05, 02:03
Medlem
Crankyshake2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Ser att han bor inne i Umeås centrum och namnet på gatan heter det Robin Hood avfyrar med sin …båge plus gatan nr 7.

Ja smartisen outa ju sin egen adress i chatten 🫣
Citera
2023-10-05, 02:24
Bannlyst
Ytterligare en menlös uthängningen av översexuell gubbe som inte är pedofil.
Och som vanligt är dumpen 14 år..
Citera
2023-10-05, 03:28
Medlem
sunlesss avatar
287. (Står 286 i rubriken dock)
Är Umeå i chock, kommer han behöva flytta snart kanske?
Citat:
Ursprungligen postat av Hejstefan
Upplyser din tröga hjärna om vad detta handlar om. Vuxna som söker efter barn i sexuellt syfte. Då är man en gädda. Alla 287 gäddor gör det och därför hängdes de ut.
Att ha världens minsta kuk, vara oattraktiv och efterbliven är ingen ursäkt för att göra sjuka saker mot andra. Vi kan inte rå för att ni var utanför i skolan men det finns säkert flera förklaringar till det.
Eftersom du är som honom enligt allt du säger och tycker så kan trösta honom. Ingen kommer göra det. Kontaktuppgifter finns. Inte så kul att hamna på Dumpen men numera känner gäddor till Dumpen och struntar i det. Jag kan förklara vad det innebär för dig om du önskar.
Senast redigerad av sunless 2023-10-05 kl. 04:27.
Citera
2023-10-05, 03:54
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Ja smartisen outa ju sin egen adress i chatten 🫣
Gäddorna avslöjar sig själva som en öppen bok. Det hör ihop med pedofilens hjärna. Sen tycker de att det är andras fel.
Citera
2023-10-05, 04:25
Medlem
Gädda #287:
I chatten med Sara skriver han att han ser felet i sitt agerande och att det inte kommer upprepas.
I call bullshit, gäddan är bara ångerfull över att han blev påkommen och inte över handlingen i sig.
Citera
2023-10-05, 04:29
Medlem
Citat:

Meningslös tycker jag inte eftersom hans inställning till att sexchatta (och försöka få till sexträffar) med barn nu finns till allmän beskådan och folk i hans omgivning får kännedom om vad han är för person och därmed kan ta avstånd från honom.
Citera
2023-10-05, 04:33
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wizardalien
Gädda #287:
I chatten med Sara skriver han att han ser felet i sitt agerande och att det inte kommer upprepas.
I call bullshit, gäddan är bara ångerfull över att han blev påkommen och inte över handlingen i sig.
Gäddor slutar aldrig och det finns inga undantag här. Det behövs nånting mer drastiskt och radikalare än Dumpen men det kvittar för gäddorna.

De tycker synd om sig själva för att de åkte dit och kommer ägna sig åt att klaga på Dumpen resten av livet. Det är ett straff i sig och då försvinner dessutom mer tid till att kontakta barn. För att de ska (det vi kallar för "att tänka till") så måste dödsstraff eller liknande införas.
Citera
2023-10-05, 04:36
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wizardalien
Meningslös tycker jag inte eftersom hans inställning till att sexchatta (och försöka få till sexträffar) med barn nu finns till allmän beskådan och folk i hans omgivning får kännedom om vad han är för person och därmed kan ta avstånd från honom.
Han gör det och drar slutsatsen att det är accepterat för att man inte räknas som pedofil och för att han tycker att 14-åringar inte är barn. Det är vad gäddor brukar säga men det är för att det ska låta bättre för oss.
Citera
2023-10-05, 06:59
Medlem
fittslems avatar
287

Big bear, ja det namnet korrelerade inte med paket
Citera
2023-10-05, 08:13
Medlem
Citat:

Han skrev med flera både 13 och 14 år.

Och som han far fram och skickar sitt runkande med sprut så är det väl bra om han blir rädd för att bli mer uthängd att han låter bli. Och att folk i Umeå reagerar om de ser honom med barn. Han ska inte vara bland barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in