2023-10-04, 23:27
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Hjalmar Ekdal 2022: Hudgås
Erabi 2023: Mackräka

Får ju ändå ge honom att det är jävligt Bajen med billiga imitationer.

Oliver Berg gör stor succé i MFF kommentarer på det?
Citera
2023-10-04, 23:41
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Oliver Berg gör stor succé i MFF kommentarer på det?
Ingen har gjort succé hos år i år.
Citera
2023-10-04, 23:42
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ingen har gjort succé hos år i år.

Fast det var inte min fråga. Iofs ser Pittas ut att göra betydligt större succé än Azerbajdzjans Messi.
Citera
2023-10-05, 09:34
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Fast det var inte min fråga. Iofs ser Pittas ut att göra betydligt större succé än Azerbajdzjans Messi.
Varken Berg, Musa eller någon annan har presterat för oss i år. Ingen lagdel har briljerat. Därför svårt att göra jämförelser med spelare i andra lag.

Pittas gör succé på samma sätt Selmani gjorde i Varberg. Dvs i ett bottenlag. Helt annan sak att prestera i toppen av tabellen. Ungefär som Selmani inte gjorde i Bajen.
Citera
2023-10-05, 10:05
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Hahaha nä.

Men jag lever gott med vetskapen om att även om jag inte är särskilt fit så kommer Erabi vara i otroligt mycket sämre form i samma ålder. Fan, jag blir inte ens förvånad om han ser ut som R9 2023 om bara 5-6 år.

Våga vi tro på 3-1 mot Crapbag?

EDIT: Kom på att detta var allsvenska tråden så lägger till : Nu får vi se på riktigt om Europaspelet påverkar guldstriden för Häcken.
Citera
2023-10-05, 12:20
Medlem
Teus avatar
Citat:
Varken Berg, Musa eller någon annan har presterat för oss i år. Ingen lagdel har briljerat. Därför svårt att göra jämförelser med spelare i andra lag.

Pittas gör succé på samma sätt Selmani gjorde i Varberg. Dvs i ett bottenlag. Helt annan sak att prestera i toppen av tabellen. Ungefär som Selmani inte gjorde i Bajen.
Selmani är kanske det sämsta exemplet du kunnat ta. Han blev ungefär lika felanvänd av vraken som Berg blev av er.
Citat:
Du är inte ensam är säkert 10 år sedan jag var på gymmet

Räcker med att man rör sig mkt på jobbet.
45 minuter Calisthenics varannan dag hemma räcker gott och väl för att hålla god form.
Senast redigerad av Teu 2023-10-05 kl. 12:24.
Citera
2023-10-05, 13:34
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

Så du tror alltså inte att Pittas hade gjort det bra i något topplag? Tex Häcken eller MFF?
Citera
2023-10-05, 15:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn

EDIT: Kom på att detta var allsvenska tråden så lägger till : Nu får vi se på riktigt om Europaspelet påverkar guldstriden för Häcken.
Nu tycker jag definitivt inte det är ok att skylla på hårt matchande med en extra match varannan vecka. Två matcher varannan vecka måste vi tåla med våran trupp.

Qarabag bör vi nog slå hemma om vi skall ha chans på andraplatsen. Förlust idag och vi får slåss med Molde om plats 3 och spel i ECL.
Citera
2023-10-05, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn

Häcken lär blotta sig i Europa igen! Fansen vet detta och är inställda på en plats i nästa turnering nu när alla får vara med o spela boll.

Förlust med uddamålet och en grisig match säger mina kort
Citera
2023-10-05, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarpung
Häcken lär blotta sig i Europa igen! Fansen vet detta och är inställda på en plats i nästa turnering nu när alla får vara med o spela boll.

Förlust med uddamålet och en grisig match säger mina kort

OnT:
Klarar Häcken nu inte av ytterligare ett skräplag säger det en hel del om Allsvenskan.
Citera
2023-10-05, 18:08
Medlem
Valvantos avatar
Citat:

Ja, Selmani presterade verkligen inte. Han sköt bara hem cuptiteln. Vad gjorde Berg?
Citera
2023-10-05, 21:39
Medlem
Citat:

En vanlig Djurgårdssäsong alltså, och din teori stämmer ju inte, borde vara enklare att lyckas i ett topplag som anfallare eftersom topplag oftast skapar mer chanser, ändå har Pittas lyckats flera klasser bättre än eran sopan Musa, han är för fan helt jävla värdelös.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in