2023-10-04, 15:47
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Fast ni får det alltid att låta som att Erabi är den enda anfallaren i allsvenskan som blir dragen i tröjan, trots att det händer alla anfallare. Hela hans hype är uppbyggd kring några selfies där han visar upp sina pojkaktiga luftmuskler.

Kan det vara så att han har allt du inte har? Han hoppar och bröstar ned bollar likt en ung Zlatan. Finns ingen i närheten av hans fysik bland anfallare förutom Bergström.
Citera
2023-10-04, 16:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Kan det vara så att han har allt du inte har? Han hoppar och bröstar ned bollar likt en ung Zlatan. Finns ingen i närheten av hans fysik bland anfallare förutom Bergström.
Naturligtvis? Vore ju för sorgligt om inte en elitspelare hade bättre fysik än en medelålders man som inte idrottat aktivt på typ 20 år?

Jämfört med andra spelare i allsvenskan är hans fysik inget som sticker ut dock. Förutom några häftiga bilder på instagram då.
Citera
2023-10-04, 16:09
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Naturligtvis? Vore ju för sorgligt om inte en elitspelare hade bättre fysik än en medelålders man som inte idrottat aktivt på typ 20 år?

Jämfört med andra spelare i allsvenskan är hans fysik inget som sticker ut dock. Förutom några häftiga bilder på instagram då.

Haha du får dra på dig Zenith tröjan som på fornstora dagar och börja avancera mot allsvenskan
Citera
2023-10-04, 16:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Haha du får dra på dig Zenith tröjan som på fornstora dagar och börja avancera mot allsvenskan
Hahaha nä.

Men jag lever gott med vetskapen om att även om jag inte är särskilt fit så kommer Erabi vara i otroligt mycket sämre form i samma ålder. Fan, jag blir inte ens förvånad om han ser ut som R9 2023 om bara 5-6 år.
Citera
2023-10-04, 16:59
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Borde kanske ha varit rött ändå? ;o

https://twitter.com/AlternativH/status/1709505724433228116
Känns som ett gult ändå.
Citera
2023-10-04, 17:10
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Känns som ett gult ändå.

För filmning kanske
Citera
2023-10-04, 17:54
Medlem
Keldons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afrikanos
Brassen Ricardo Friedrich har imponerat på mig varje gång jag sett honom. Är han allsvenskans bästa målvakt?
När han är i form är han nog det. Men han har åkt på en del oturliga domslut som fått folk att kritisera honom helt utan att se situationerna.
Citera
2023-10-04, 18:32
Medlem
Valvantos avatar
Citat:

Vafan, pallra dig till gymmet gubbe!

Han är redan stark som en oxe, likt hans far. Som fortfarande är i bra form, där är du ute och cyklar. Gubbe.
Senast redigerad av Valvanto 2023-10-04 kl. 18:35.
Citera
2023-10-04, 19:47
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

Han är redan stark som en oxe, likt hans far. Som fortfarande är i bra form, där är du ute och cyklar. Gubbe.

Finns ingen i allsvenskan som har bättre fysik än Taha Ali.
Citera
2023-10-04, 20:40
Avslutad
Citat:

Vad fan säger du din jävla lallare? Det är ju asjobbigt!
Citera
2023-10-04, 21:39
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Vad fan säger du din jävla lallare? Det är ju asjobbigt!

Du är inte ensam är säkert 10 år sedan jag var på gymmet

Räcker med att man rör sig mkt på jobbet.
Citera
2023-10-04, 23:11
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Hjalmar Ekdal 2022: Hudgås
Erabi 2023: Mackräka

Får ju ändå ge honom att det är jävligt Bajen med billiga imitationer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in