2023-10-04, 21:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Om du någonsin varit i Tyskland så vet du att det utseendet inte är alltför ovanligt där. Har sett många kvinnor med detta utseende där.
Hess liknar Stenevi?
Senast redigerad av lillkarsk 2023-10-04 kl. 22:03.
Citera
2023-10-04, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngenKlimatkris
Föga förvånande. Man hör ju när hon pratar att hon verkar helt galen. Hon är dock bra för MP eftersom hon sänker partiet.
I debatter så är hon en tillgång och värdig motståndare för socialdemokraterna som har fått spö av henne. Per Bolund var ju för vek när det gällde och kunde prata fel och göra bort sig och var inte att lita på om man tycker att MP är sitt parti. Annika Hirvonen har ju bara sin enda fråga fri invandring och inga migranter ska skickas hem till sina hemländer.
Citera
2023-10-04, 21:59
Medlem
Bra att de fattat det själva nu äntligen!
Citera
2023-10-04, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yoweri
Något fel är det med kvinnan. Hon åt upp mig med blicken på Gröna Lund 2021. Gav långa kåta blickar. Och jag är ingen Di Caprio

Stötte du tillbaka eller sprang du gallskrikande från Gröna Lund!
Citera
2023-10-04, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Nej fy tusan! Det där är en kvinna som man kan tänka sig brukar flyga till Blåkulla med jämna mellanrum.
Den stora gåtan är ju hur MP fått för sig att rösta fram henne, men vem förstår sig på det partiet.
Hon är ju alltid syrligt elak i sina kommentar, en riktig Besserwiser, följt av alltid ett ständigt självbelåtet leende.

Hon är nog narcissist.
Citera
2023-10-04, 22:04
Medlem
Kedoxs avatar
Det märks väl så fort kärringen öppnar käften att hon inte är direkt skön. Känns som typen som kan vara jävligt översittande och ge valfri liten underhuggare en sjujäkla avhyvling.

Det säger jag enbart baserat på hennes person snarare än åsikter och partitillhörighet vilka inte direkt skulle förbättra något
Citera
2023-10-04, 22:04
Medlem
NiccoJs avatar
Märta må vara en psykiskt instabil satkärring men frågan är om hon utmärker sig bland andra miljöfaschister på partikansliet. Psykisk sjukdom o lågbegåvning är ju symptom som kan sättas på alla på denna arbetsplats. Lite, den som sa det han va det helt enkelt.
Citera
2023-10-04, 22:05
Avslutad
Kan bara upprepa och förtydliga vad jag sagt tidigare. Hon är konsekvent, uppriktig och fattar snabba och välgrundade beslut.
Citera
2023-10-04, 22:06
Medlem
Felaktig autocorrect korrigerad

Jag misstänker att hon är en Wallraffare, i det fördolda går hon oljeindustrins ärenden - för ingen har gjort mer för att sänka miljöpartiet än denna uppenbart psyksjuka batikhäxa.
Motbjudande personlighet som med sin blotta uppsyn och sitt beteende får en att fundera på om frenologin ändå inte var så tokig.
Senast redigerad av Tras-Hank 2023-10-04 kl. 22:08. Anledning: Autocorrect
Citera
2023-10-04, 22:06
Medlem
solstrålars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillkarsk
Hess liknar Stenevi?

Det är rätt så vanligt kvinnoutseende där. Till och med tyska Heidi Klum har en släng av samma drag.
Citera
2023-10-04, 22:08
Medlem
Johan_08s avatar
När någon nämner "Pomperipossa" så är det hennes ansikte jag ser
Citera
2023-10-04, 22:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Det är rätt så vanligt kvinnoutseende där. Till och med tyska Heidi Klum har en släng av samma drag.
Ja men det är väl inte intressant, det intressanta är att en massa incelmän jämför Hess med Stenevi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in