2023-09-15, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Du fr nog vnta lnge https://old.tv4play.se/program/tre-kronor lika lnge som, jag vntar p skilda vrldars senare ssongerna, dr har du facit
Men de visade ju hela Skilda vrldar, p tv 4- play fr inte s lnge sedan. Det slutade med att Rebecka blev frgiftad till dds, av en brustablett. Efter det kom det vl inga fler ssonger?
Citera
2023-09-15, 20:06
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn
Men de visade ju hela Skilda vrldar, p tv 4- play fr inte s lnge sedan. Det slutade med att Rebecka blev frgiftad till dds, av en brustablett. Efter det kom det vl inga fler ssonger?
Nej dom visade Skilda Vrldar ssong 1,2,3 frra sommaren bde p TV och Tv4 play sedan togs det bort p samma stt som Tre Kronor som bara istllet krde ssong 1-4

Rebeccas dd av en Treo har aldrig repriserats av tv4, eller s var det typ 2012 enligt Wikipedia, men rknas inte fr oss!
Citera
2023-09-15, 22:01
Medlem
Citat:
Nej dom visade Skilda Vrldar ssong 1,2,3 frra sommaren bde p TV och Tv4 play sedan togs det bort p samma stt som Tre Kronor som bara istllet krde ssong 1-4

Rebeccas dd av en Treo har aldrig repriserats av tv4, eller s var det typ 2012 enligt Wikipedia, men rknas inte fr oss!

Men jag sg det ju med egna gon! Att nr Skilda vrldar gick, orkade jag knappt med frsta ssongen. Men sen nyss, nr TV4 visade repriserna s betade jag igenom det och sg det sista avsnittet. Du fr skriva till tv4 och frga, om du inte tror p det. Dock drjde det en tid tills de visade de sista ssongerna, s jag hade hoppats p ngot liknande med Tre kronor. Men nu knns det rtt hopplst. Att de vill inte visa mer.
Citera
2023-10-03, 23:39
Medlem
Karaktren Jimmy som kte i fngelse i brjan av ssong 6 verkar vara bortglmd under de sista ssongerna. D nmns han inte alls och nr Mimmi reser ivg och lmnar serien i ssong 7 s sger hon ingenting om honom, vilket hon borde. Jimmy blev dmd till tv rs fngelse och frgan r om det hann g tv r i serien mellan ssong 6 och 10? D borde ju Jimmy ha kommit ut innan seriens slut och d borde tminstone Gunvor ha nmnt att han har blivit frislppt.
Citera
2023-10-03, 23:56
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Searchthetruth721
Karaktren Jimmy som kte i fngelse i brjan av ssong 6 verkar vara bortglmd under de sista ssongerna. D nmns han inte alls och nr Mimmi reser ivg och lmnar serien i ssong 7 s sger hon ingenting om honom, vilket hon borde. Jimmy blev dmd till tv rs fngelse och frgan r om det hann g tv r i serien mellan ssong 6 och 10? D borde ju Jimmy ha kommit ut innan seriens slut och d borde tminstone Gunvor ha nmnt att han har blivit frislppt.
Fel, karaktren Jimmy kte i fngelse i brjan av ssong 5 ja det finns en massa karaktrer som det borde fljts upp vad som hnde sen, alla som inte dog t.e.x
Citera
2023-10-03, 23:59
Medlem
Citat:
Fel, karaktren Jimmy kte i fngelse i brjan av ssong 5 ja det finns en massa karaktrer som det borde fljts upp vad som hnde sen, alla som inte dog t.e.x

Ja, du har rtt, det var i brjan av ssong 5 och inte i brjan av ssong 6. D borde det ju vara nnu mer sannolikt att de tv ren som han satt i fngelse hann g innan han kom ut.
Citera
2023-10-04, 22:03
Medlem
Jag tycker att karaktren Klas-Erik Koriander i Tre Kronor r motsvarigheten till karaktren Tony i Rederiet. En person som man irriterar sig p och som stndigt gr fel och aldrig lr sig.
Citera
2023-10-18, 19:31
Medlem
Von.pigpelts avatar
Finns det ngonstans att streama den hr klassikern ? Tv4play har ju plockat bort skiten och p youtube finns bara enstaka avsnitt.

Vore guld vrt ❤️🌹💪🇸🇪
Citera
2023-11-11, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Finns det ngonstans att streama den hr klassikern ? Tv4play har ju plockat bort skiten och p youtube finns bara enstaka avsnitt.

Vore guld vrt ❤️🌹💪🇸🇪

Letar ocks. Frstr inte varfr tv4 la upp 4 ssonger fr att sen sluta??
Citera
2023-11-17, 14:56
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
😂

Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
Citera
2023-12-21, 20:24
Medlem
Hller ngon med mig om att Janet Jacksons hitlt "Together Again" pminner om signaturmelodin till Tre Kronor?
Citera
2023-12-21, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Searchthetruth721
Jag tycker att karaktren Klas-Erik Koriander i Tre Kronor r motsvarigheten till karaktren Tony i Rederiet. En person som man irriterar sig p och som stndigt gr fel och aldrig lr sig.
andra sidan s var ju Klas Koriander lite av en offerkofta .

Visst att han alltid stllde till det fr sig , men det nmns ju knappt att ven Jaqueline var otrogen .

Just dr tyckte jag lite synd om honom faktiskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in