2023-10-03, 08:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
Jag pratar om bilden från en restaurang igår.
Fru Falsk åt musslor, någon pasta och någon hamburgare. Tre ölglas. Så det är inte någon lokal utan man ser bord i bakgrunden med vattenglas och och bestick. Take away var det till lunch, detta var på kvällen.
Undra hur mycket pengar dom lägger på utemat varje månad?

Är alla restauranger så slappa och låter hundar vara lösa?
Hundar som tillåts inne i en restaurang känns riktigt ofräscht, men går helt i linje med Mysans hygientänk.
Citera
2023-10-03, 08:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Paret har bott ihop (kroppsligen) sedan dom träffades, typ. Men inte folkbokförda på samma adress.. Mytomanen försöker nog sälja för hon har sett något annat hon vill ha. Får hon inte sålt så får dom bo kvar.

Det var Ponts oxfilépasta. Den känner väl alla igen vid det här läget. Kan möjligtvis restaurangen ha något kryp in i källaren, just för hantverkare och hundar. Kanske också för rökare. Det var inte något fint ställe, men fint och dyr mat tackar ingen i sällskapet nej till. Nu undrar jag om det inte är dags att ringa efter personalen i vita rockar. Det står någon i mörkret på en brygga. Och svamlar visdomsord till folk som är betydligt förståndigare än figuren själv. Tragiskt. https://postimg.cc/CBtYvrrB
🤣🤣🤣 Hjälp, varför är hon inte i sitt gym? Det är någonting som verkligen inte stämmer. Har hon inte kvar maskinerna?
Citera
2023-10-03, 08:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
🤣🤣🤣 Hjälp, varför är hon inte i sitt gym? Det är någonting som verkligen inte stämmer. Har hon inte kvar maskinerna?
Hon tror sig vara något hon inte är och så springer hon ut i mörkret. Risken att hon halkar i vattnet är ganska stor. Gymmet kanske är som en extra bonus om man köper lägenheten. Köp en lägenhet, få ett gym på köpet. Hon kanske inte nyktrat till efter festen igår, och så hon har fått fylledille.🙈
Citera
2023-10-03, 09:05
Avslutad
Med denna bilden säger brudparet: Peter och Linda ni vet hur man drar igång en fest. Ni är underbara, ni är bäst. Vi ses snart. . https://postimg.cc/N5PJKyC4
Citera
2023-10-03, 09:16
Avslutad
Citat:
Hon tror sig vara något hon inte är och så springer hon ut i mörkret. Risken att hon halkar i vattnet är ganska stor. Gymmet kanske är som en extra bonus om man köper lägenheten. Köp en lägenhet, få ett gym på köpet. Hon kanske inte nyktrat till efter festen igår, och så hon har fått fylledille.🙈

Citat:
Med denna bilden säger brudparet: Peter och Linda ni vet hur man drar igång en fest. Ni är underbara, ni är bäst. Vi ses snart. . https://postimg.cc/N5PJKyC4
Det är så patetiskt.

Vart är Jobas??
Hans dagar med "bandet" är nog räknade.
Måste kännas surt, men vad gör man inte för kärleken?🗽
Hans musikskola utan noter mm, vad är det för projekt egentligen? Hur mycket kommunalt stöd erhåller dom? Lilleman verkar inte vara musikintresserad, inte ett enda instrument återfinns hos familjen.

Jag förstår inte hur detta kan pågå, snart faller korthuset.

En orsak till flytt skulle mycket väl kunna vara att socialen fått tummen ur och vill utreda pojkens hemförhållanden och alla sjukdomar och skador han drar på sig. Sjukvården är skyldiga att anmäla vid misstanke om att barn far illa...
Citera
2023-10-03, 10:24
Avslutad
Citat:
Det är så patetiskt.

Vart är Jobas??
Hans musikskola utan noter mm, vad är det för projekt egentligen? Hur mycket kommunalt stöd erhåller dom? Lilleman verkar inte vara musikintresserad, inte ett enda instrument återfinns hos familjen.

En orsak till flytt skulle mycket väl kunna vara att socialen fått tummen ur och vill utreda pojkens hemförhållanden och alla sjukdomar och skador han drar på sig. Sjukvården är skyldiga att anmäla vid misstanke om att barn far illa...
Det är väl egentligen den enda anledningen som skulle vara giltigt för en flytt. Nu far inte pojken illa på det sättet som socialen tittar på. Att göra ett barn rotlös är inget dom ser på. Att vara rotlös och inte känna en fast punkt är annars väldigt allvarligt. Svårt att bli en riktigt lycklig människa då. Att han och hans mor lider av många åkommor borde hon vara glad för om det blev utredning för det. Bästa vore om lägenheten inte blev såld för Ls skull.
Citera
2023-10-03, 10:34
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Det är så patetiskt.

Vart är Jobas??

Såg siffrorna för ett tag sedan, orkar inte leta upp dem igen. Men det var i storleksordningen omsättning 370 tusen, vinst 26 tusen. Typ åt det hållet. Så det går inte så där strålande bra.

Fast egentligen borde jag kolla ordentligt. För vad har den typen av verksamhet för kostnader egentligen? Musikinstrument åt personalen? Men de är säkert egna företagare som i sin tur fakturerar J:s företag. Och de lär väl bekosta sina egna instrument. Lokaler håller ju kommunen med, de hänger väl på skolorna som övriga aktörer. Varför blir vinsten så liten?

Jag tror för övrigt inte att de får några bidrag. Det de får är elever från Täby kommun. De är helt enkelt en del av utbudet inom Täby kommun när det gäller musikundervisning. Och så får de försöka slåss om eleverna mot övriga aktörer på Täbys "musikmarknad".
Citera
2023-10-03, 10:40
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Ber om ursäkt om det behandlats tidigare.
Lägenheten är väl inte till salu för att dom ska flytta ihop?
Jag är säkert ute och cyklar. Bara nånting med bilderna som fick mig att reagera
Även tidigare bilder har fått mig att undra om det är hon och hon som ska flytta ihop? 🤔 Varför blir fru Falsk sååå till sig över att hitta en vän vid 40 års ålder? Är detta nya Eva & Efva? 🙄
Citera
2023-10-03, 11:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Även tidigare bilder har fått mig att undra om det är hon och hon som ska flytta ihop? 🤔 Varför blir fru Falsk sååå till sig över att hitta en vän vid 40 års ålder? Är detta nya Eva & Efva? 🙄

Har precis haft samma tanke...
Citera
2023-10-03, 11:12
Avslutad
Citat:
Va?!?! Jag smäller av! Årets nyhet här på Flashback isf. Oh my god 👏🤣🙃 Tänk om det är så !?
Citera
2023-10-03, 11:21
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Frysarn888
Har precis haft samma tanke...

Citat:
Va?!?! Jag smäller av! Årets nyhet här på Flashback isf. Oh my god 👏🤣🙃 Tänk om det är så !?

En sån sak kanske hade gett fler följare, uppmärksamhet, kanske besöka tvsoffan i direktsändning, kommit in i rampljuset och fått värma sig en stund liksom.

Tänk, på nästa stora kändisbröllop kanske My blir inbjuden för hon har fått ett nytt uppsving i kändisvärlden.
Citera
2023-10-03, 11:34
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
En sån sak kanske hade gett fler följare, uppmärksamhet, kanske besöka tvsoffan i direktsändning, kommit in i rampljuset och fått värma sig en stund liksom.

Tänk, på nästa stora kändisbröllop kanske My blir inbjuden för hon har fått ett nytt uppsving i kändisvärlden.
Det vore kanske en våt dröm för henne. Men har inte fru F lagt ut nåt inlägg med nån snubbe en lördag, som hon taggade med #lillafamiljen? Kändes som en pojkvän för mig. Men jag kan ju ha fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in