2023-10-01, 13:25
Avstängd
Negercps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matteh80
Du har ju ångerrätt, bara skicka tillbaka om man inte vill ha det. Nu verkar det som att innehållet har läckt.

Galaxy S23 Ultra 15120 kr
Galaxy Buds2 Pro 2590 kr
Galaxy Watch5 Pro 5890 kr
Galaxy watch5 Sport band 450 kr
Galaxy Tab S6 Lite 5090 kr

Känns rätt värt en beställning tycker jag iaf om det stämmer.
Lyckas man sälja alla prylar snabbt så gör man sig en liten hacka. Nu har comviq ett nytt erbjudande, det ska vara produkter från Google till ett värde av ca 25.000 kr
Smått intresserad blir man ju av att köpa, min tanke är att sälja nästan allt i boxen.
Citera
2023-10-02, 10:33
Medlem
Jag är också intresserad av boxen men har nyligen skaffat abonnemang hos Comviq. Hur fungerar det om jag vill sälja mobilen i boxen, kan jag överlåta abonnemanget då?
Citera
2023-10-02, 18:50
Avstängd
Negercps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadblirettplusett
Jag är också intresserad av boxen men har nyligen skaffat abonnemang hos Comviq. Hur fungerar det om jag vill sälja mobilen i boxen, kan jag överlåta abonnemanget då?
Du kan väl fortsätta använda ditt abonnemang i din gamla telefon och bara sälja sjävla luren, det är min plan att göra oavsett.
Citera
2023-10-03, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negercp
Du kan väl fortsätta använda ditt abonnemang i din gamla telefon och bara sälja sjävla luren, det är min plan att göra oavsett.

Men då kommer jag ju sitta med två nya abonnemang som tillsammans kostar en massa pengar varje månad. Kommer bara kunna använda ett...
Citera
2023-10-03, 11:12
Medlem
bog11s avatar
Citat:
Men då kommer jag ju sitta med två nya abonnemang som tillsammans kostar en massa pengar varje månad. Kommer bara kunna använda ett...

Jo, men det är ju ingen som tvingar dig att gå på Tele2s reklamjippon. Det är helt möjligt att tänka självständigt ändå.

Dessa underliga jippon är ju absolut inte för kundernas skull, utan enbart en försäljningsstrategi.
Citera
2023-10-03, 12:49
Avstängd
Negercps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bog11
Jo, men det är ju ingen som tvingar dig att gå på Tele2s reklamjippon. Det är helt möjligt att tänka självständigt ändå.

Dessa underliga jippon är ju absolut inte för kundernas skull, utan enbart en försäljningsstrategi.
Om du läser tråden så finner du ett inlägg där du ser att du kunde komma över varor till ett värde över 25.000 kronor och priset du betalade var 24 månaders abonnemang för 525 i månaden.
Citera
2023-10-03, 12:51
Avstängd
Negercps avatar
Citat:
Jag skulle överlåta abonnemanget, om det kan ske till en låg avgift.
Citera
2023-10-03, 18:51
Medlem
bog11s avatar
Citat:
Om du läser tråden så finner du ett inlägg där du ser att du kunde komma över varor till ett värde över 25.000 kronor och priset du betalade var 24 månaders abonnemang för 525 i månaden.

Ja, och...?
Citera
2023-10-04, 17:49
Avstängd
Negercps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bog11
Ja, och...?
Du är en främling för matematik märker jag.

Kan någon berätta vad boxen innehöll? Jag loggade in på comviq 15.20 och då var allt redan slutsålt.
Citera
2023-10-05, 06:18
Medlem
bog11s avatar
Citat:

Kan någon berätta vad boxen innehöll? Jag loggade in på comviq 15.20 och då var allt redan slutsålt.

Nej, inte alls, men tycks vara helt ovetandes om företagens marknadsföringstrix.
Citera
2023-10-16, 18:46
Medlem
Parnborrs avatar
Citat:

Pixel 8 Pro 256gb
Pixel watch 2
Buds pro
30w laddare
Och 40gb abonnemang 24 mån bindningstid

562 kr i månaden i 24 mån.
Citera
2023-10-17, 13:42
Avstängd
Negercps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parnborr
Pixel 8 Pro 256gb
Pixel watch 2
Buds pro
30w laddare
Och 40gb abonnemang 24 mån bindningstid

562 kr i månaden i 24 mån.
Ok, det är ju inte riktigt lika bra som erbjudandet dom hade i början på året.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in