2023-01-14, 18:12
Medlem
Hej,
Är på jakt efter en ny mobiltelefon.
Comviq har en Mystery box kampanj, innehållet ska vara hemligt. Men det står står att det är det "bästa och allra senaste från Samsung" - då måste det vara Samsung Galaxy S23?
https://comviq.se/samsung/mysterybox

Är det någon som har köpt någon mystery box tidigare? Hur brukar innehållet vara? är det en mobiltelefon + annat krimskrams som man EGENTLIGEN inte behöver, eller kan det vara något bra?
Citera
2023-01-14, 18:20
Avstängd
2023-01-01s avatar
Du tror att Comviq kommer skicka dig en julklapp med random innehåll? Självklart får du veta vad den innehåller före köp.
Citera
2023-01-14, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-01-01
Du tror att Comviq kommer skicka dig en julklapp med random innehåll? Självklart får du veta vad den innehåller före köp.

Jag vet inte, är inte syftet med en mystery box att man inte vet vad innehållet är?
Citera
2023-01-14, 18:25
Avstängd
2023-01-01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sb23
Jag vet inte, är inte syftet med en mystery box att man inte vet vad innehållet är?
Jo om du är en youtuber och hittar på en historia att du besökt darkweb och köpt en mysterybox därifrån. Men du kanske ska läsa det du själv länkat till.
Citera
2023-01-14, 23:49
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Lär innehålla dyra Samsungprodukter som sålt dåligt
Citera
2023-01-15, 01:25
Medlem
PretIdiotiems avatar
Citat:
Hej,
Comviq har en Mystery box kampanj, innehållet ska vara hemligt. Men det står står att det är det "bästa och allra senaste från Samsung" - då måste det vara Samsung Galaxy S23?

Är det någon som har köpt någon mystery box tidigare? Hur brukar innehållet vara? är det en mobiltelefon + annat krimskrams som man EGENTLIGEN inte behöver, eller kan det vara något bra?

Men det finns väl inga normalt intelligenta personer som går och betalar en massa pengar för en helt okänd låda, med något innehåll. Det måste ju vara marknadsförares absolut våtaste dröm med såna lättlurade kunder.
Citera
2023-01-16, 17:50
Medlem
Nu har en av produkterna blivit avslöjade, och det är Samsung Galaxy Watch 5 Pro 45mm.
Citera
2023-01-16, 18:04
Medlem
UncaScroogies avatar
Fascinerande att någon bryr sig om sådana underliga reklamjippon. Köpa något som man inte vet vad det är, är obegripligt.
Citera
2023-01-16, 21:52
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Hej,

En mystery box är ett smart sätt för företag att kunna ta bra betalt för någon hyllvärmare utav idioter.
Citera
2023-01-18, 19:43
Medlem
Citat:
Hej,

Klart man är nyfiken! Värdet på lådan är 29k säger de. Testa o signa upp dig på den, köp den, lämna tillbaka om det är värdelöst eller överpris. 14 dagars ångerrätt har jag för mig att det stod också.
Citera
2023-01-20, 15:50
Medlem
PyroPelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liltille
Klart man är nyfiken! Värdet på lådan är 29k säger de. Testa o signa upp dig på den, köp den, lämna tillbaka om det är värdelöst eller överpris. 14 dagars ångerrätt har jag för mig att det stod också.
Anmälde mig till detta men minns inte priset, vad skulle den kosta?
Citera
2023-01-20, 15:56
Medlem
Går inte att köpa boxen utan abonnemang, så det var ju ganska kasst.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in