Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-02, 21:45
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bibs
Jeg har ikke forstått det på den måten. Jeg forstår det slik at noen inne i bilen, hadde tilgang på JAH sin mobil, så la det ut det på TikTok, i tillegg til at de filma JAH litt, lenger borte i veien der det pågikk arbeide. I alle tilfelle så har aldri JAH reagert på denne TikTok-videoen, eller fjerna den feks.
Edit: vedr. denne Pablo, så er det ikke mer enn 2 mnd. siden eller noe (etter det kom fram hva Kevin var i besittelse av når det gjelder våpen) - at alle i Norge heiet på desse to gutta der. Så ikke no negativt av JAH å skulle være en venn av de i så tilfelle. Det er jo bare at det er for mange linker mellom folka nå. Vestfossen, narkotikarazzia'er, andre razzia'er, drapsforsøk, osv. Mulig innleide torpedoer, bestilte voldshandliger muligens, bestilte herværk. Og folka som driver med dette, kjenner hverandre. JAH kjente noen av dem også. Og han kjøpte og betalte for mange ting, også. Man kan ikke ha på skylapper, og late som dette ikke eksisterte. Mennesker kan drive med dystre greier, det definerer dem ikke dermed fullt og helt som mennesker. Folk har gode sider, og dårlige sider. Og dårlige sider kan man prate om selv om vedkommende har dødd på en helt meningsløs måte. Folka som var glad i JAH, elsket hele personen, med alle sine plusser og minuser. Vil jeg tro.
Senast redigerad av Bibs 2023-10-02 kl. 21:49.
Citera
2023-10-02, 21:54
Medlem
Må ha vært en v90
Citera
2023-10-02, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaploes
Føler meg for gammel jeg og. Er enig i at den beskrevne gym kulturen kan sammenlignes med bitchblikking blant dagens unge. Dersom noen opplever dette blir dette spredd i dennes gjeng og kan risikere å bli utsatt for blind vold. En ganske lav terskel for dette. Da jeg var ung var det ansikt til ansikt og slag med neven og ferdig. Ikke innblanding av en hel gjeng som utfører ting for deg og bærer gjerne med seg en kniv. Utviklet seg til en feig og frykt -kultur. Måtte bare nevne det, da slik det beskrives her om kulturen fra gymmen i Hfoss er sammenlignbar og utvikler seg lett til krenkelse.

Jeg bare fatter ikke at jeg aldri har opplevd det på noen som helst gym noensinne.

Har bodd en del plasser og trent enda flere plasser pga reisejobber osv. og tror det nærmeste jeg kommer var en gang på innlandet hvor en lav tribal tattovert bolefjomp kom bort til meg mellom sett med markløft (som jeg ikke hadde trent på et par år), og spurte om han kunne få gå mellom fordi han ikke hadde trent markløft på lenge og ville se hvordan han lå an, sure.

tror han tok sånn 10 reps til RPE 9, med noe som i mine øyne er lav vekt, husker han gliste forsiktig til meg før han brettet ut imaginary lat syndrome ryggen og vugget stolt fram og tilbake tilbake til kompisen sin.

Husker jeg tenkte fyf for en idiot, men humoristisk oppgitt, ikke sint, var det liksom en sick burn elns lism? ble jeg eid nå?

Kanskje det er sånn treningskultur det snakkes om her? at mange faktisk legger ekstremt mye stolthet og verdi i å være stor og sterk på gymmen? er det en indre østland ting?
Citera
2023-10-02, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenketanken1
alle norske " bolegym" særlig på Hønefoss burde hatt besøk av en norsk versjon.. jekker ned selv de største gutta.. bør seriøst sees.. er ikke størrelsen det kommer an på! ps han er fra Ukraina 🇺🇦

https://www.youtube.com/watch?v=_SsObrrSA_M&ab_channel=ANATOLY

Eneste plassen jeg er stor nå, er over magen!😅 men det er jo på en måte 2 forskjellige "idretter".
De som ønsker og bli stor og definert, bryr seg sjelden om hva max løftet deres er feks.. og de som ønsker og være strongman trenger litt fett for å få trykk.

Edit: forsvarer absolutt ikke galskapen hær inne!😂Men blir som å vise video av johaug til Axel Lund s. Og si man ikke trenger bakker for å gå fort på ski
Senast redigerad av Generell1 2023-10-02 kl. 22:02.
Citera
2023-10-02, 22:02
Medlem
Citat:
Jeg prøver ikke å komplisere saken slik veldig, men er det bare jeg som reagerer på at JAH var venn med Pablo i Kongsberg-saken? Med det som virket som nær kontakt?
At det er litt for tilfeldig? Har ikke noe fasit på hva det er som skurrer helt, men det var jo en stor sak (er det tildels ennå).
Har du noe mer oversikt over skipstrafikken på svenskekysten?
Citera
2023-10-02, 22:03
Medlem
Orker noen av dere som har mest peiling og har fulgt saken/tråden lage en slags oppsummering så langt, med navn (maskert/initialer?) og hendelser det siste året/månedene/tiden rett før/etter drapet?

Hadde vært greit med en oppsummering av saken så langt

På forhånd takk til den som gjør det!
Citera
2023-10-02, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnTiger1967
Orker noen av dere som har mest peiling og har fulgt saken/tråden lage en slags oppsummering så langt, med navn (maskert/initialer?) og hendelser det siste året/månedene/tiden rett før/etter drapet?

Hadde vært greit med en oppsummering av saken så langt

På forhånd takk til den som gjør det!
Mange detaljer om hendelser (tidslinje) finnes her: (FB) Mordet på Jonas Henriksen, Ringerike, Norge (2023-08-19)
Flere detaljer her: (FB) Mordet på Jonas Henriksen, Ringerike, Norge (2023-08-19)
Artikkel som inneholder noen detaljer fra tidslinjen: https://www.nrk.no/norge/polititoppene-om-den-mystiske-jonas-saken_-ettergar-seg-selv-1.16533100
Om de 4 siktede som er pågrepet: https://www.nrk.no/osloogviken/disse-fire-er-siktet-for-jonas-drapet-1.16579269
Artikkel publisert 23.08.2023: https://www.nrk.no/norge/jonas-henriksen-ble-funnet-drept-i-bil-1.16525410
Senast redigerad av z-z-z 2023-10-02 kl. 22:32.
Citera
2023-10-02, 22:17
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generell1
Kan du linke videoen?
Lastebiljonas TikTok 2021 - 8 - 4
Citera
2023-10-02, 22:18
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thommsen71
Har du noe mer oversikt over skipstrafikken på svenskekysten?
AIS er jo slått av, som du også vet.
Citera
2023-10-02, 22:57
Medlem
Citat:
Lastebiljonas TikTok 2021 - 8 - 4

Jeg forstår også videoen som at det er noen andres tlf.

For de uten tictok
https://urlebird.com/video/spioner-overalt-6992540898835827974/
Citera
2023-10-02, 22:57
Medlem
Utklipp fra ringblad:
« Navngitt på nett

I dagene før pågripelsen ble 32-åringens navn nevnt gjentatte ganger i diverse diskusjonsforum på nett, der Jonas-drapet er tema. Larsen har ingen kommentar til hvordan klienten hans har opplevd det.»

Så liten tvil om at enkelte kanskje følger med her😂
Citera
2023-10-02, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generell1
Jeg forstår også videoen som at det er noen andres tlf.

For de uten tictok
https://urlebird.com/video/spioner-overalt-6992540898835827974/

Nei, tror det er Jonas sin. At han har tatt skjermopptak av en snap han har fått tilsendt der noen har filmet han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in