2023-10-02, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spookey123
Håper politiet leser her inne og sjekker ut en eventuelt fremtidig moduskandidat som skriver her inne… Blir sjokkert av det jeg leser og redd personen blir enda mer trigget av hva som står her inne og hvilken publisitet mulige gjerningsmenn får her og i media..

Velkommen til internett, snowflake.
Citera
2023-10-02, 09:36
Medlem
16-Smulans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DogValley123
I episoden / YouTube video så jeg ett intervju av J og han Broom typen... der var det snakk om sjalusi og J nevnte noe om at han hadde erfart noe sjalusi greier bla bla. Husker ikke helt ordrett, men noe i den duren. Jeg la også merke til at jeg syns hele han forandret seg da det ble snakk om sjalusi.

Så du tror han egentlig visste? Men at ikke han heller trodde at det skulle gå så galt?
Citera
2023-10-02, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cbwollestad
Noen som vet hvordan forholdet mellom J og KØS sin nåværende dame var?

Har det skjedd noe der som KØS ville hevne/straffe?

Er jo egentlig sykt, all den tid KØS selv er en "konemishandler".

Jeg kan bekrefte at det har vært en relasjon mellom KØS' nåværende kjæreste og JAH.
Citera
2023-10-02, 09:39
Medlem
Jeg undres litt av det som kom frem da dem snakket med naboen. Ser mange er opphengt i dette sjalusi greien men ingen nevner dette angivelige besøket han hadde for en tid tilbake…

Han fikk montert opp lyskaster ut i gården/Hagen samt kamera. Dette ble gjort etter han skal ha hatt uvedkommende inn på tomten. Hva ble gjort,tatt her siden han flom belyser hele tomta å har kamera?? Noe må jo ha blitt borte/ødlagt der siden han mener noen har vært der, å kommer aldri frem hva som har skjedd?!
Citera
2023-10-02, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeannahDL
Men altså: Hvis man ligger med "feil" person, er det da vanlig at halve det kriminelle miljøet i byn skal bry seg nok til å "ta" deg?
Veldig enig med den som skrev at vannet i Hønefoss bør sjekkes! Det er jo som å ha en hel instutisjon på rømmen dette her.

Der jeg er født og oppvokst var det faktisk slik. Men det gjaldt først og fremst visst noen kom utenbysfra og stjal/prøvde seg på en lokal fristerinne. Og går man enda lenger bak i barndommen, og smartness, så skulle man ta de fra en annen bydel om det samme skjedde.
Blander man en slik vanlig bygdetankegang med dop og gangsterfilmer så havner man kanskje tilbake i 12-13 årsalderen.
Citera
2023-10-02, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LokalHonefoss
Jeg kan bekrefte at det har vært en relasjon mellom KØS' nåværende kjæreste og JAH.

Det er ikke det jeg spør om, det har vi jo visst lenge her inne, men skjedde det noe mindre bra i dette forholdet, som KØS' ville hevne?
Citera
2023-10-02, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gestapo83
Havnaveie*n 4

Næmmen… er vel nabohuset i denne saken? Den ble henlagt tror jeg. https://www.ringeriksavisa.no/arkiv/...-veme-dodsfall
Citera
2023-10-02, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 16-Smulan
Så du tror han egentlig visste? Men at ikke han heller trodde at det skulle gå så galt?

Aner ikke. Bare tenkte over det når det ble skrevet så mye om sjalusi her. Samtidig har jeg sett på Facebook profilen til J at en eller annen eks (M*rthe L*rsen), kommenterer og markerer meget på de fleste bildene hans, dermed kan det jo være at henne var sjalu han refererte til i intjervuet.

*=a
Citera
2023-10-02, 10:05
Medlem
Hvis det er KØS som har bestilt alle angrepene på grunn av noe alle vi her inne (i hvert fall vi som ikke er størst på gymmet på Hønefoss) synes høres ut som en gammel fillesak, gir det mening at J faktisk ikke forstod hvem som stod bak da han la ut dusør. Hvis tyster-taggingen (som Kruttan påstår) var bevisst for å villede, gir det mening at J sin mistanke gikk mot ER++.

Hvis angrepene hadde vært med et formål om å få J til å betale penger han skyldte, holde kjeft, osv, er det jo meningsløst om de ikke gjør det tydelig for ham hvem som står bak. Om det kun er for å plage fordi man har en hangup (+ div utestående diagnoser??), gir det kanskje mening å holde seg anonym, for å kunne holde på så lenge som mulig.

Jeg synes et motiv som er uforståelig både for oss og J på en måte passer bra inn i hendelsesforløpet og forklarer hvorfor J gikk ut med de tingene han har gjorde.
Citera
2023-10-02, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillelulu
Næmmen… er vel nabohuset i denne saken? Den ble henlagt tror jeg. https://www.ringeriksavisa.no/arkiv/...-veme-dodsfall

Er nok ett stykke unna tror jeg, usikker på akkurat hvor langt det blir.
Citera
2023-10-02, 10:15
Medlem
Jeg minnes å se sperrebånd på veien ved huset til siktede når denne saken var. Rett ved Shell på Veme. Altså bare en rusletur opp i skaukanten der. 👀 Kan jeg huske så feil da? Kan det altså 😅
Citera
2023-10-02, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hverdagskverulant
Kanskje jeg er for gammel men synes ikke man har grunnlag nok til å legge noen for ekte hat uten å prøve å kommunisere med de verbalt, Treningstudio bør være kun en liten lystbetont del av livet, og om blikkbruk/kropspråk/øyekontakt fra ukjente går innpå deg så er det deg selv det står på, kanskje man trenger flere hobbyer eller mål å jobbe mot?

Om man faktisk sier "hei jeg brukte faktisk den" og de svarer "fuck off taper hva skal du gjøre med det" mens de bokser luften mot deg og lager grimaser, da har man grunn, men svarer de "oi, sorry" og flytter seg, har man ikke, samme som om man bare stirrer på skoene sine og irriterer seg grønn.

Har derimot aldri opplevd å få det første eksemplet som svar, og har iløpet av de siste 13 årene trent på alt fra skitne kjellergym, atletklubber, styrkeløftgym, kjeder som evo/sats/sky fitness/polargym/stamina/trimeriet/easyfit+++ og stort sett over hele landet, ikke i hønefoss da, men at det er en helt annen kultur der tror jeg ikke på.
Føler meg for gammel jeg og. Er enig i at den beskrevne gym kulturen kan sammenlignes med bitchblikking blant dagens unge. Dersom noen opplever dette blir dette spredd i dennes gjeng og kan risikere å bli utsatt for blind vold. En ganske lav terskel for dette. Da jeg var ung var det ansikt til ansikt og slag med neven og ferdig. Ikke innblanding av en hel gjeng som utfører ting for deg og bærer gjerne med seg en kniv. Utviklet seg til en feig og frykt -kultur. Måtte bare nevne det, da slik det beskrives her om kulturen fra gymmen i Hfoss er sammenlignbar og utvikler seg lett til krenkelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in