2023-08-14, 00:41
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eastwing
Axxika Straxdhäll full som en oöppnad BIB gåendes barfota vid en gata i Stockholm med portnummer 68.

Jag tror hon har fått strikta instruktioner om att hålla sig borta från just DEN adressen i påverkat tillstånd. Partiet kan ha överseende med mycket, men någonstans går gränsen.
Citera
2023-08-14, 07:03
Medlem
NiccoJs avatar
Var på disco i Halmstad o GES kom dit efter en spelning i Tylösand. De skulle riva av några låtar men Orup var tankad o spydde på golvet…
Citera
2023-08-14, 14:55
Medlem
quid-est-veritass avatar
Markoolio, på en pub i Kalmar av alla ställen. Snackade en liten stund och han ställde upp på bild utan att tveka en sekund. Fick till och med en kram av honom innan han sen försvann iväg till ett hörn med en bricka jägermeister-shots till sina polare.

Härligt minne
Citera
2023-08-14, 14:59
Medlem
EltonToilets avatar
Fullaste jag har sett är Oldsberg som 1000 andra i göteborg, tyvärr inte nåt spektakulärt men han var väldigt trevlig och glad, så inget mumsigt för tråden tyvärr

Men jag tänkte kolla, nån som var på plats när pernilla wahlgren bars ut från nåt ställe i helgen eller?!?
Citera
2023-09-14, 21:26
Medlem
Träffa på Plura en gång full som ett ägg och pissfäckar på brallorna
Men han va ändå trevlig…
Skall tillägga att det va ganska länge sen
Citera
2023-10-02, 06:39
Medlem
I Sverige så är det Henke Larsson som vart väldigt glad för att bjuda små tjejerna i baren på The Tivoli på shot.
Citera
2023-12-11, 19:32
Medlem
Errol Norstedt (Eddie Meduza) flera gånger, absolut fullast av alla dygnet runt…men även nyktras vid något tillfälle 😁
Citera
2023-12-11, 22:54
Medlem
Svullo på 90-talet. Han var knökfull och ledsen, i telefonsamtal till sin kvinna. Stod inte och lyssnade, men tolkade samtalet som att han längtade hem (han uppträdde den kvällen där jag jobbade).

Kändes sorgligt, sorgligare blev det några år senare 😑
Citera
2023-12-11, 23:53
Medlem
Chronicals avatar
I mitten av nittiotalet satt jag och åt bredvid Bosse Larsson på Snäck, Visby. Tidig middagstid och han var full som en spruta, med sina 2(?) tonårsdöttrar. Satt och vrålade ”klappa pappa på flinten” till alla tanter som var framme och skulle fota och få autograf. Happy drunk helt enkelt, pratade glatt med oss och var på gränsen till att klappa igenom helt, trevlig men asfull. Nån timme senare står han på scenen och presenterar något/nån. Proffsalkolist!

Bonus! Mikael Rickfors satt och söp ensam i ett hörn några timmar tidigare, med skinnjacka och solbrillor inomhus i Juli. Tror han var delägare då.
Citera
2023-12-12, 12:39
Medlem
Åkte tåg på 80 talet från Katrineholm till Stockholms central gick av och såg då Lennart Hyland dyngrak han skulle fixa taxi på Vasagatan..
Citera
2023-12-12, 13:41
Medlem
Phil.Hs avatar
Göran Zackrisson på en resturang någonstans i Stockholms bättre förorter. Han började med alkoholfri öl som följdes upp med 6'or whiskey och starköl. Han bad personalen att ställa maten under värmelampan och beställde mer dricka. Detta utspelade sig efter fyllestyrningen..
Citera
2023-12-12, 16:39
Avstängd
Crabby88s avatar
Loffe Carlsson.
Han gav mig en squash bakom scen hahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem