2013-07-18, 17:59
Medlem
Rimberts avatar
Glömmer aldrig synen från min barndom när en av av tvillingarna i Streaplers fick föras i en skottkärra till turnébussen efter en spelning vid Liljedals dansbana, utanför Grums.
Fick en livslång avsky för vad allt vad alkohol heter efter den traumatiska upplevelsen och det har jag följt sedan dess.
När man fick se en av sina idoler i det tillståndet blev man bara desillusionerad.
Senast redigerad av Rimbert 2013-07-18 kl. 18:31.
Citera
2013-07-29, 20:44
Medlem
AndersM79s avatar
Jag såg Anders Ekborg lullades runt i Helsingborg föregående helg, full som en kastrull. Min polare hade sett honom där förra helgen också.
Citera
2013-07-30, 21:49
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Jag har träffat Göran Forsmark flera gånger på fyllan när han var här i stan och spelade in någon film.
Citera
2013-07-31, 01:31
Medlem
dr.jebes avatar
Stötte på Måns Zelmerlöv i Åre et tag efter att det var slut mer Marie. Han var skapligt full och inte alls denna helylle,tant-favortien-Måns. Min tjejkompis berättade att hennes väninna senare hade sex med honom i hans stuga.. Att tilläggas är att tjejen är född 1994...

Iofs verkar det vara allmänt känt att han gillade yngre damer i den perioden..
Citera
2013-08-01, 12:26
Medlem
miaroses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casing
Tanner Hall, Simon Dumont och andra kända extremskidåkare och snowboardåkare.

Tanner Hall var extremt packad och bjöd upp mig till hans hotellrum för att röka en holk.
Där ringde han även sin morsa och sa att han var packad och hög och behövde få sig ett knull.
"I'm sorry honey I cant help you with that one" svarade morsan

Hahaha vad komiskt.

Hur längesen var det du träffade Tanner?
Hur är Simon? Går ju massa rykten om att han är världens största douche.
Citera
2013-08-01, 15:32
Medlem
Casings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miarose
Hahaha vad komiskt.

Hur längesen var det du träffade Tanner?
Hur är Simon? Går ju massa rykten om att han är världens största douche.

Träffade Jon Olsson o Oakleyteamet också, det var skitlänge sen, typ 7-8 år sen
Citera
2013-08-09, 14:50
Medlem
miaroses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casing
Träffade Jon Olsson o Oakleyteamet också, det var skitlänge sen, typ 7-8 år sen

Ah, men hur var Simon?!?!?
Känner du till B Devine? Halvpro, sjukt rolig karaktär.
Citera
2013-08-11, 20:06
Medlem
SvenneMelons avatar
Rapparen Petter....
Det var för 10-12 år sen eller så, han o hela hans gäng hade tagit halva stället som han skulle uppträda på i besittning för en egen förfest.
Sedan efter så hängde han med "alla".
Jävligt trevlig kille faktiskt inte alls dryg och väldigt pratsam, fast han var packad som faan.... det var nog en hel del röka också på dom killarna!
Kul minne!
Citera
2013-08-11, 22:00
Medlem
leprasjuklings avatar
Thomas Ravelli på en porrklubb på Friggagatan 8 som jag tror hette Cats, någon gång i mitten av 90-talet.

Han satt ensam i en sliten fåtölj och dinglade fram och tillbaka med huvudet och tittade förvånat på alla halvnakna tjejer som gick förbi. Han verkade ha svårt att greppa vart han hamnat och ingen av tjejerna fick sälja några privata danser till honom då han bara tjötade fram och tillbaka utan att fatta vad de ville.
Citera
2013-10-24, 23:12
Bannlyst
Träffade också Fredrik Berling efter en blöt utekväll i Stockholm för ett par herrans år sedan!! Han var så full så att han knappt kunde stå och pratade nästan ryska om jag minns rätt??
Citera
2013-11-05, 23:23
Bannlyst
Fan va många som kommenterar Persbrandt här. Visste inte att han hade sånna eskapader. Trodde han var lugn och sansad snubbe och sen att han inte körde koks heller. Hade för mig att han var nykterist? :O
Citera
2013-12-15, 15:56
Avstängd
Silltunnas avatar
Kom igen, inga fulla kändisar på sistone?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in