2023-10-01, 18:01
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Grandiosa tankar. 5000 är rejält tilltaget. Men förloraren får stå för rättegångskostnaderna också så klart.

Utgivningsbevisets giltighet är fastställt, flertalet gånger.

Samtliga anmälningar har lagts ner eller ogillats under två års tid.

Det kommer inte förekomma sekretess OM det skulle koma upp i domstol i ett civilmål när inga minderåriga barn är offer.

Om du vill jämföra med något så jämför med de mål där Fria Tider, Samnytt och liknande publikationer har stämts under åren. Där kan du säkert hitta lite information du kan använda i dina konspirationsvävar och där ligger flera prejudikat. Du som är mot yttrandefrihet måste söka på rätt ställen. https://www.domstol.se/globalassets/filer/domstol/hogstadomstolen/avgoranden/2022/b-4923-22.pdf Läs den domen så ser du var ribban ligger. Lycka till!
Det Dumpen kommer att hävda är allmännyttan med publiceringen. Den de tror på. Det som blir försvårande för dem är öknamnen de tillför, som är förnedrande och inte nödvändiga, och andra saker som inte behövs för att s.k. informera allmänheten.
Citera
2023-10-01, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
Du har IQ fiskmås. Ovanstående har inget med JK att göra.
Du grisen, testa att läsa hela inlägg innan du svarar.
Citera
2023-10-01, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukaskallius
Jurister arbetar febrilt för att undersöka oegentligheter i rådande stund.

Fler måste vakna och våga stå upp mot sidan.
Javisst vi tror dig. Lycka till.
Citera
2023-10-01, 18:09
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Det Dumpen kommer att hävda är allmännyttan med publiceringen. Den de tror på. Det som blir försvårande för dem är öknamnen de tillför, som är förnedrande och inte nödvändiga, och andra saker som inte behövs för att s.k. informera allmänheten.
Hon har ingen aning om vad hon pratar om. Dom som vet minst gapar högst. Är bara massa substanslöst, subjektivt tyckande.
Citera
2023-10-01, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Du har inte helt fel i en sak, just öknamnen ser jag som lite problematiska, men jag gillar inte att se konfrontationerna med undermänniskorna heller. Allmänintresset däremot kan vi konstatera är stort, deras sidvisningar och spridning samt antal underskrifter de samlat för lagändring och medlemmar i föreningen vittnar om motsatsen.
Citera
2023-10-01, 18:32
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnJobbigJavel
Absolut, vuxna ska låta bli barn. Jag föredrar ändå avslöjanden av de som söker mamma med barn och liknande. Det känns extra viktigt.
Dessa är fan brutala. Dumpen borde lista dem i en egen kategori. Flashback har gjort halva jobbet så alla vet vilka de är.
Citera
2023-10-01, 18:32
Medlem
Citat:
Du har inte helt fel i en sak, just öknamnen ser jag som lite problematiska, men jag gillar inte att se konfrontationerna med undermänniskorna heller. Allmänintresset däremot kan vi konstatera är stort, deras sidvisningar och spridning samt antal underskrifter de samlat för lagändring och medlemmar i föreningen vittnar om motsatsen.

Att det spekuleras i att Sara skriver de "inskickade insändarna" vad är din syn på det?

Fast du är ju rätt färgad och partisk, så det är klart att ett neutralt svar är svårt att önska.
Citera
2023-10-01, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
Hur gick när Dumpen basunerade högljutt om att man hade infiltrerat några pedofilnätverk och skulle exponera dessa? Insinuerade att det var Darkweb.

Inte sett något resultat av det. Gjorde man en höna av en fjäder som brukligt?

Istället åker man till Boden och konfronterar någon efterbliven finne. Vilket scoop.

Alla resor. Vem finansierar de? De verkar äta och leva väldigt gott.

Hur mycket drar de in på Swish månatligen? Gissning?
Citera
2023-10-01, 18:35
Medlem
Citat:
Du kan mejla Dumpen och fråga på info@dumpen.se om du verkligen vill veta. Jag kan annars berätta vad jag vet, att de inte publicerar de yngsta, men konfronterar dem och försöker få dem att söka hjälp.

Facebook måste de moderera för att inte sidan ska stängas pga deras amerikanska regeleverk, om ni uppför er och skriver som normala personer utan att använda ord som triggar algoritmer, utan personangrepp och så vidare så kommer ni inte blockeras. Ganska självklart, eller hur?

Jag va bara kritisk & sen blockades jag.
Citera
2023-10-01, 18:35
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Jurister arbetar febrilt för att undersöka oegentligheter i rådande stund.

Fler måste vakna och våga stå upp mot sidan.
Nu har du sagt det så många gånger så nu har iaf du övertygat dig själv att det är sant, baserat på vad du hoppas på för att nån ska ta dig ur mardrömmen. Vuxna håller sig till vuxna. Vad var det för åldersskillnad på dina päron. Bisarr uppväxt många av er dumpenhatare måste haft. De har inte uppfostrat er för att fortplantning och det är väl tur det.
Citat:
Alla resor. Vem finansierar de? De verkar äta och leva väldigt gott.

Hur mycket drar de in på Swish månatligen? Gissning?
Vi.
Det ska de göra.
Citera
2023-10-01, 18:41
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Är du dum? De har redan blivit anmälda ÖVER 50 gånger enbart till JK. Du har verkligen noll koll på fakta. Flera stämningsansökningar har lämnats in. Allt har ogillats eller lagts ner. Såna som du har dykt upp här och sagt samma sak som du gör, samtliga har fått stryka på foten.

Lite synd egentligen en rättegång och de juridiska tolkningar som skulle göras under en sådan hade varit mycket intressant att följa.
Inget du nånsin behöver fråga. Miffonas tankeprocess ledde till att de åkte fast på kommando och de är inte som alla andra. På ett sjukligt sätt. Medfött, uppfostran, sårbarheter. Helt irrelevant. Tredje klasssens medborgare och inget annat. Det är bara titta på alla uthängda gäddor. Mobbade miffon som diktatorer skulle avrätta utan rättegång.
Citera
2023-10-01, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Nu har du sagt det så många gånger så nu har iaf du övertygat dig själv att det är sant, baserat på vad du hoppas på för att nån ska ta dig ur mardrömmen. Vuxna håller sig till vuxna. Vad var det för åldersskillnad på dina päron. Bisarr uppväxt många av er dumpenhatare måste haft. De har inte uppfostrat er för att fortplantning och det är väl tur det.
Vi.
Det ska de göra.

Vi kommer köra in i kaklet med vårt gräv. Den saken är klar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in