2023-09-21, 23:51
Medlem
Marabouoreos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Bög eller ej borde ju kvitta men jag har svårt att tro att en kvinna eller för den delen en heterosexuell man skulle fått lov att synas i rutan och se ut som Henrik Alsterdal. Ansiktet är så injicerat och spänt att det ser ut som en vaxdocka. Ta lite ansvar för vad ni visar upp tv4.
Håller helt med dig, spårat ur totalt senaste tiden
Citera
2023-09-22, 17:25
När kommer första transan som väderpojke i blommig klänning och peruk?
Citera
2023-09-24, 20:42
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
SVT har redan en programledare som är transa, ser förjävlig ut. Tror även jag har sett en vädertransa där. Snart har vi inga normala kvar i teve. Känns faktiskt lite skrämmande. Inte för att det är transor eller homos, utan för att de medvetet fasar ut alla som är hetero.
Citera
2023-09-27, 20:03
Medlem
Crerands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ny.Koala
Jag har märkt att det kryllar av bögar på TV4. De jag kommit på är dessa, finns det fler?

Tomas Kvarnkullen - Utrikesreporter
Leon Lee - Meteorolog
Peter Kondrup - Meteorolog
Henrik Alsterdal - Programledare/Nyhetsuppläsare
Anders Pihlblad - Programledare

Tråden kanske ska ligga i skvaller förövrigt.

Kunde man räkna ut på namnen. Alla har bögiga namn.
Citera
2023-09-30, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogshuggar3n
Verkar som att samhället är ganska besatt av bögarna. Men inte samma med lebborna va? Ingen gillar lebborna väl?
Bögprogram av bögar för bögälskare. En kombination som inte gör sig riktigt för GW.
Det ligger något i det. Bögar, bögpar får väldigt mycket utrymme medans lesbiska får det inte alls. Är det att kvinnor älskar bögar och hatar lebb?
Citera
2023-09-30, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq

Vill du se en riktig transa som nyhetsankare skall du slå över till SVT's lokala för Västmanland. De har en som heter Kim Sandberg. Helt vidrig att både se och lyssna till.
Citera
2023-09-30, 12:51
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaReri182
Vill du se en riktig transa som nyhetsankare skall du slå över till SVT's lokala för Västmanland. De har en som heter Kim Sandberg. Helt vidrig att både se och lyssna till.

Denna person är även i Gävleborg. Galet!
Citera
2023-10-01, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PolackenPatrik
TV4 är den värsta skitkanalen jag vet. Efter Fem med Tilde är ett riktigt pissvidrigt program. Det enda de gjorde i två år var att veva vaccinpropaganda och Covid skrämselpropaganda. Smutsiga jävla människor. Riktig judekanal.

Exakt!

Jag blir förbannad varenda gång jag inte " tänkt mej för" och tittatbpå (skit)kanalen.

De har en glasklar globalistisk agenda som ska följas till punkt och pricka.

Dubbelmoralen är skyhög då de tillåter spelreklam för att finansiera sitt budskap.

Mångkulturen ska främjas till max. Just nu när jag slog på kanalen för att än en gång få bekräftat att jag har rätt, visas en kulturberikare som fastnat för dansbandsmusik vilket givetvis ska höjas till skyarna mycket och ofta.
Så fruktansvärt genomskinligt.

Trump ska hånas ofta och mycket.

Klimatet ska tas upp minst en gång varje dag i nyheterna.

Bögarna Henrik (efter fem) är gift med Pihlblad på samma kanal.

De har nu även en transa "Filippa" som är ny reporter på kanalen.

Deras vision är likställd med den hjärndödande reklamen de kör där varannan svensk bor i de finare kvarteren gift med en mörkhyad...

Enligt mej är detta en globalistkanal som vill förstöra Sverige på riktigt.
Citera
2023-10-01, 18:57
Medlem
Är inte detta slutet för kanalen? Att fylla programmen med bögar och uppsminkade mediabimbos, alla med bostadsrätt i Stockholms innerstad, är väl ett säkert sätt att få folk att fly kanalen och kolla på streamat istället. Att ha programledare och presentatörer är ganska 1990-tal. Kolla bara på MTV, kanalen har gått under. Folk vill slippa fjollor med tillgjorda röster som pratar om ytliga ämnen som utseende, kändisar, smink osv
Citera
2023-10-01, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Staropramen777
Är inte detta slutet för kanalen? Att fylla programmen med bögar och uppsminkade mediabimbos, alla med bostadsrätt i Stockholms innerstad, är väl ett säkert sätt att få folk att fly kanalen och kolla på streamat istället. Att ha programledare och presentatörer är ganska 1990-tal. Kolla bara på MTV, kanalen har gått under. Folk vill slippa fjollor med tillgjorda röster som pratar om ytliga ämnen som utseende, kändisar, smink osv
Du har till 99% rätt. Men dra icke in bostadrättsinnehavande inom Stockholms innerstad i det hela. De flesta i Stockholm äger icke en millimeter av sina bostäder det gör bankerna. men inom en snar framtid kommer allt förändras....
Citera
2023-10-01, 19:17
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Rena rama bastuklubben..
Citera
2023-10-02, 13:23
Medlem
upplaenningens avatar
Är Peter Kondrup bög? Får man väl fortsatt se vädret efter SVT Rapport istället.

Men hur som helst så blir jag inte förvånad då TV4 är ett vänsterliberalt skethus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in