2023-08-25, 11:41
Medlem
Någon som vet vart man kan få tag på Sibutramin någon grön shop såklart? Växtgaranten har ej längre tyvärr
2023-08-28, 18:53
Medlem
Grön och välpaketerad leverans från Brödernas.
2023-09-14, 00:08
Bannlyst
handlar alltid hos mrmuscleshop.org, men börjar bli mer sugen på SARMS vart vänder jag mig för bättre utbud?
2023-09-14, 09:08
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chihiwac
handlar alltid hos mrmuscleshop.org, men börjar bli mer sugen på SARMS vart vänder jag mig för bättre utbud?

Bodyshock.pro

De tar dock enbart betalt via banköverföring just nu.
2023-09-20, 12:47
Medlem
mymyselfs avatar
https://muskelapoteket.net/wp-content/uploads/2022/06/logga.png

Muskelapotekets affärside är att blåsa folk.
2023-09-26, 12:30
Bannlyst
Kalasgrönar Muskelapoteket för superleverans av 6 askar Galenika testo, fina att bara titta på men ännu finare att injicera

Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Skulle rekommendera Mounjaro, det kallas för Tirzapatide. Dämpar hungern rejält.

Har du testat detta eller någon annan så skicka ett pm med vad ni hade rekommenderat för kur, väldigt intressant läsning om detta online :P
2023-09-30, 08:32
Medlem
Någon som kan rekommendera en grön shop?… Brödernas sajt som många grönat verkar vara nere & muskelapoteket är juh uppbenbart scammers!

Må bäst!
2023-09-30, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Butcher
Någon som kan rekommendera en grön shop?… Brödernas sajt som många grönat verkar vara nere & muskelapoteket är juh uppbenbart scammers!

Må bäst!
Brödernas hemsida fungerar till och från. När väl fungerar är den seg.
Du kan beställa hos dem via mejl annars.
2023-09-30, 16:27
Medlem
Jagozars avatar
Citat:

Må bäst!

Växtgaranten är grön sedan länge.
2023-09-30, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Växtgaranten är grön sedan länge.

Grymt, tack!
Ska spana in den
2023-10-01, 13:21
Bannlyst
Citat:

Må bäst!

Kolla tråden här å bilda dig en uppfattning men annars är muskelapoteket helt klart gröna, brödernas likaså och även växtgaranten, har ordrar gjort inom 30dagars intervall på dessa, kommer du inte in på dopingsidor rekommenderar jag dig alltid besöka dessa med torbrowser som är gratis att ladda ner

Nu tror jag inte sidorna jag nämnde bryr sig, men skriv aldrig röd grön scam proffs alltså ord om butiker du inte handlat av, gå alltid på egen erfarenhet för alla butiker är alltid bäst på allt om du frågar dom, här vill vi alla nog höra personliga erfarenheter
2023-10-01, 16:03
Medlem
Citat:

Må bäst!
Växtgaranten, Brödernas (du kan beställa via mail) och Vision är de som jag handlat av som är gröna och har fungerande AAS enligt mina förväntningar (kan även bekräfta vissa via labbtest).
Upp till dig, men varför chansa om flertalet personer rödat muskelapoteket?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in