2023-09-30, 00:06
Medlem
Betner hahhaahah, han dyker alltid upp i mitt huvud, sen säger han inget och bara försvinner....
Citera
2023-09-30, 00:19
Medlem
wuuaas avatar
Jerzy Sarnecki känns ju rätt självklar. Ingen har väl gjort mer för att tona ned invandrares brottslighet än vad han har gjort. Bra jobbat Jerzy! Alla svenska medborgare lever farligare tack vare dig.
Citera
2023-09-30, 00:22
Medlem
Betnér och Schyffert. Ruskigt obehagliga människor det där.
Citera
2023-09-30, 00:44
Medlem
EgoistNs avatar
Får jag jag dra till med en flashback-kändis?
Användaren Quackenbush.. Sällan jag kan läsa något som går emot dagens konsensus som denna skribent gör gällande..
https://www.youtube.com/watch?v=vmez...xpYMA&index=33
Citera
2023-09-30, 00:45
Medlem
Pungpuckels avatar
Jan Emanuel

Jag tål inte det förbannade svinet, och hans uppmärksamhet som media skänker.

"Hej, jag såg tillfället att hyra ut bostäder till avskum som skulle göra Sverige till rent helvete, ni betalade notan!
Nu vill jag ge mig in i politiken igen"

Är det något som "gängen" verkligen borde ödsla kraft på, så är det ju någon jävla båt han har.

Misstolka mig inte som avundsjuk, jag ser det hela som ännu en gris i en korrumperad stat som roffat åt sig till max på folkets bekostnad, häng han högt
Citera
2023-09-30, 00:52
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Nej, du kanske tänker på de smått förvirrade videos/inlägg han gjort där han typ går in i en roll som smått galen och försiktigt försöker få in kritik om invandringen men inte riktigt vågar löpa hela linan ut. Ett skådespel istället för att säga vad han egentligen tycker och företräda sig själv. Som alla andra pussies i Sverige.

När de blir ställda mot väggen skriver de självklart på mot SD, för att de är fega jävla pussies, som alla andra. Det är det stora problemet. Feghet.

Sauk och många andra hade garanterat raderat 90% av all utomeuropeisk invandring med ett knapptryck om de hade möjlighet, men de låter fegheten segra framför principer och heder.

Därför förlorar Sverige just nu. Darwinism i sin renaste form. Feghet är det mest svaga beteendet som existerar. Svaghet straffar sig alltid i naturen.
Du kan ha rätt, jag har sett 2-3 klipp med honom.
Citera
2023-09-30, 01:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pungpuckel
Jan Emanuel

Jag tål inte det förbannade svinet, och hans uppmärksamhet som media skänker.

"Hej, jag såg tillfället att hyra ut bostäder till avskum som skulle göra Sverige till rent helvete, ni betalade notan!
Nu vill jag ge mig in i politiken igen"

Är det något som "gängen" verkligen borde ödsla kraft på, så är det ju någon jävla båt han har.

Misstolka mig inte som avundsjuk, jag ser det hela som ännu en gris i en korrumperad stat som roffat åt sig till max på folkets bekostnad, häng han högt
Emanuel var förmögen och ägde fastigheter långt innan massinvandringen. Det blir lite bökigt att kapitalisera sig i något som ligger flera år i framtiden, som inte kunde förutses...
Citera
2023-09-30, 01:41
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammakaren
Här är en lista som jag hittade:

Anna Ternheim
Moa Lignell
Little Jinder
Moms
Love Antell
Petter
Henrik Schyffert
Eva Dahlgren
Johan Ulveson
Nina Persson
Karin Dreijer
Katarina Ewerlöf
Nino Ramsby
Mikael Wiehe
Joakim Thåström
Amanda Ooms
Emil Jensen
Ann Petrén
Maia Hirasawa
Bianca Kronlöf
Musse Hasselvall
Anders Johansson
Martin Hederos
Kristin Amparo
Suzanne Osten
Kakan Hermansson
Promoe
Frej Larsson
Maxida Märak
Carolina Wallin Perez
Anna Sahlin
Mariette Hansson
Naomi Pilgrim
Hanna Pee
Ardalan Esmaili
Simon Gärdenfors
Say Lou Lou
Billie the Vision and the Dancers
The Royal Concept
Simon Zion
Stefan Sundström
Joel Alme
Ebbot Lundberg
Albin Johnsén
Mattias Andreasson
Molly Sandén
Bra lista där. Äcklige Promoe var bland de första jag tänkte på.
Citera
2023-09-30, 01:46
Medlem
NoraKuzmas avatar
NINA PERSSON
Anna Ternheim
Henrik Schyffert
Carola Häggkvist
Jonas Gardell
Mark Lewengood
Shrek Aka Betner
Felix Herngren
Kristian Luuk
Renee Nyberg

Och Hela Patrasket.

SAMT ALLA PÅ SVT!

Cancel Them!
Citera
2023-09-30, 03:26
Medlem
StigAllans avatar
Skulle vara intressant att höra vad de har för ursäkt till de som fått färre vänner och tappat umgänge med delar av familjen samt blivit av med jobbet för att man enligt politiker, media och deras medlöpare har felaktiga åsikter?
Bör kunna bli aktuellt med återgällning!
Citera
2023-09-30, 07:26
Medlem
Mr.Pesetass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Skulle vara intressant att höra vad de har för ursäkt till de som fått färre vänner och tappat umgänge med delar av familjen samt blivit av med jobbet för att man enligt politiker, media och deras medlöpare har felaktiga åsikter?
Bör kunna bli aktuellt med återgällning!

Väldigt tyst på kändis fronten om invandringen. Just nu är det viktigaste för dessa idioter?
Ni gissade rätt ”klimatkrisen”.
Citera
2023-09-30, 08:28
Medlem
Ernman och Betnér är ideologiska fanatiker och kommer att stå för sina åsikter in i döden. (Det är bara en ny sekulär variant av djup religiositet.) Bergkvist och Schyffert har dock inga ursäkter. De borde ha fattat bättre men var för bekväma och spelade med i masshysterin. Allt för lite billiga poäng på sociala medier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in