2023-09-29, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SatanicMind
Det är väldigt lätt att avgöra på en del användare. Sinnesjukt HAT mot Dumpen, månad efter månad = Gädda, dvs ett missfoster som borde avlivas omedelbart!

Ja slå vad om att du är en sån som går ut på kvällarna och letar efter bråk. Du har ingenting i ditt liv som tillfredsställer dig sig utan mat slå folk, det spelar ingen roll vilka lilla så länge du gör någon illa.
Citera
2023-09-29, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Ja slå vad om att du är en sån som går ut på kvällarna och letar efter bråk. Du har ingenting i ditt liv som tillfredsställer dig sig utan mat slå folk, det spelar ingen roll vilka lilla så länge du gör någon illa.

Som sagt, väldigt lätt att avgöra. Tänk, 99.999 procent av alla människor du har träffat i år, skulle avsky dig, stöta bort dig, sparka på dig, om du talar om vad som föregår i din hjärna. Måste vara grymt ångestladdat för dig.
Citera
2023-09-29, 17:36
Medlem
Citat:
Som sagt, väldigt lätt att avgöra. Tänk, 99.999 procent av alla människor du har träffat i år, skulle avsky dig, stöta bort dig, sparka på dig, om du talar om vad som föregår i din hjärna. Måste vara grymt ångestladdat för dig.

Det är också lite roligt att alla ni sektmedlemmar antar att bara för att vi är emot dumpen så raggar vi konstant på småtjejer. Du vet väl det att man kan vara emot dumpen samtidigt som man håller sig till tjejer över 20?
Citera
2023-09-29, 17:52
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Det är så i din hjärna, för att du inte kan ta ett annat perspektiv än en dator från 80 talet. Människor utvecklas och kan ta andra perspektiv genom hög hjärnkapacitet. Du- ni framför ett högt hat och tror alla har det hatet, de som inte är pedos. Samtidigt förundras ni över att de inte vågar söka hjälp, samtidigt ni basunerar ut ert enorma hat.
Citera
2023-09-29, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Det är också lite roligt att alla ni sektmedlemmar antar att bara för att vi är emot dumpen så raggar vi konstant på småtjejer. Du vet väl det att man kan vara emot dumpen samtidigt som man håller sig till tjejer över 20?

Du kanske har svårt med läsförståelsen?

Det finns definitivt många gäddor i tråden.
Det är väldigt lätt att avgöra på en del användare. Sinnesjukt HAT mot Dumpen, månad efter månad = Gädda, dvs ett missfoster som borde avlivas omedelbart!
Citera
2023-09-29, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Det är så i din hjärna, för att du inte kan ta ett annat perspektiv än en dator från 80 talet. Människor utvecklas och kan ta andra perspektiv genom hög hjärnkapacitet. Du- ni framför ett högt hat och tror alla har det hatet, de som inte är pedos. Samtidigt förundras ni över att de inte vågar söka hjälp, samtidigt ni basunerar ut ert enorma hat.

Det tror du? Nu vet jag inte om du är en av dem men om du är, berätta för alla du känner så får vi se vem som har rätt.
Citera
2023-09-29, 18:10
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Det tror du? Nu vet jag inte om du är en av dem men om du är, berätta för alla du känner så får vi se vem som har rätt.
Jag har skrivit att jag inte svarar på anklagelser på att vara pedo, det blir så tjatigt. Tror säkert det blir reaktioner, eller att de tror jag skämtar. Men reaktionerna kommer nog främst från att de tror de måste, utifrån samhällsklimatet som Dumpen anstränger sig för att behålla.
Citera
2023-09-29, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Nej skrev inte fel, 40 mil stämmer men har tillgång till färdmedel. Tror det blir stående ovationer efter Dumpens nummer på Cirkus. Nästan inne i värmen nu.
Ja du har väl ljugit i andra trådar också då.

Jag tror inte newage-jippot på Cirkus är vägen in i värmen utan ett sätt att sprida sin sak till fler. Målet är lagändringen och den är på g.
Citera
2023-09-29, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Jag har skrivit att jag inte svarar på anklagelser på att vara pedo, det blir så tjatigt. Tror säkert det blir reaktioner, eller att de tror jag skämtar. Men reaktionerna kommer nog främst från att de tror de måste, utifrån samhällsklimatet som Dumpen anstränger sig för att behålla.

Det kan väl inte vara möjligt att du tror på det själv...
Det skulle bli helt andra reaktioner än vad du verkar intala dig.

Jösses...
Är fan tragiskt...
Citera
2023-09-29, 18:50
Medlem
Citat:

Ja snackar om dumpen med mina två närmsta vänner. En av dom delar mina åsikter.
Citera
2023-09-29, 18:57
Medlem
whack-a-moles avatar
https://dumpen.se/2023/09/28/den-overgreppsutsatta-underklassen/

”Den övergreppsutsatta underklassen”

Nu har det bokstavligen brunnit i proppskåpet hos pleb S. Har hon fått skov/delirium, är det syfilisen som gör sig påmind?

Numera är det ett klasskrig och S har iklätt sig rollen som agitator.

Skulle inte bli överraskad om hon är en hårsmån från att bli tvångsomhändertagen inom en snar framtid. Helt enkelt skogstokig och har hjärnspöken.

Några citat:

”Svaret är enkelt: En klassfråga.
Ingenting annat.
Vi kan inbilla oss att vi inte lever i ett klassamhälle.
Men det gör vi i högsta grad.”

”Precis som arbetarna en gång i tiden bygde upp en grundtrygghet i form av arbetslöshetskassa.
Från pressens håll lägger man spaltmil på att vända perspektiv för att belysa baksidan.
Organisationen nagelfars och kan man hitta nackdelar så drar man fram dem.”

”När helt vanliga människor, som vet hur farliga förövare är, sätter ner foten och använder pressens egna metoder.
Ingen ska nagga på borgarpressens arbetsmetoder.
Det kallas missbruk.”

”Och det skrämmer.
För pöbeln ska inte komma med pekpinnar.
Och borgarklassens fasa går igen.
Precis som i början av förra seklet
Då för arbetarklassens rätt
Nu för barnen”

”Och borgarpressens klass står som ett klister mot ett adekvat skydd för våra barn.
Skomakare bliv vid din läst
Och våldtagen håll din käft
Pöbeln skränar för sin rätt”

Tja, vad skall man säga? Ingen kan ta detta dravel seriöst.
Citera
2023-09-29, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Ja du har väl ljugit i andra trådar också då.

Jag tror inte newage-jippot på Cirkus är vägen in i värmen utan ett sätt att sprida sin sak till fler. Målet är lagändringen och den är på g.

Inte skulle jag ljuga för dig bror. Får hoppas att Sara sköter detta snyggt så Dumpen i framtiden bjuds in till ännu större scener. Kom att tänka på när Dumpen var hedersgäster vid seminariet Gräv för journalister. Patrik och Sara är numera väldigt rutinerade journalister så dom passade perfekt på tronen där dom myste och tittade ner på övriga. Patrik och Sara är heta kandidater till Guldspaden.

Med risk för att verka tjatig men när kommer omröstningen i tråden??
Senast redigerad av Gipsy-tears 2023-09-29 kl. 19:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in