2023-09-29, 10:25
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klossmongo
Camilla Hamid påstod att hon hade MVG i grundskolan, men hon kunde i princip ingenting, inte ens att Bern är Schweiz huvudstad.
Ja, det var riktigt pinsamt att se.
Citera
2023-09-29, 11:10
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0
Kan du skicka en länk på Sorans sexbrott? Vad jag vet så friades han men det kanske inte är intressant i din hatkampanj?
Ingen rök utan eld. Tre olika kvinnor hittar bara på?
Martin Timell blev friad, ser du mycket av honom?

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/elisabeth-massi-fritz-rasar-mot-svt-dokumentar-om-soran-ismail
Citat:
Ingen av de tre kvinnor som tillfrågades ville medverka i dokumentären. Massi Fritz uppger att de kvinnor hon företrätt mår dåligt och är traumatiserade.

– Att bevisningen ej räckt till eller att preskription varit aktuellt ändrar inte på deras berättelser om Soran Ismail. För målsägandena betyder det att det inte räckte för att åklagaren skulle väcka åtal och att en prövning skulle ske i domstol.
Citera
2023-09-29, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Ingen rök utan eld. Tre olika kvinnor hittar bara på?
Martin Timell blev friad, ser du mycket av honom?

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/elisabeth-massi-fritz-rasar-mot-svt-dokumentar-om-soran-ismail
Jag ser lika mkt av Timell som jag ser av Soran.
Jodå, det är ofta mkt rök utan eld när kändisar anklagas då de är lätta mål med en enkel inkomst.
Precis som när du går på Özz. Enkelt mål där du tar upp samma skit som så många före dig har skrivit på Fb.
Först och främst så var inte Akilov någon islamist eller en terrorist. Han är en simpel mördare som begick sina fega mord för att inte kunna bli utvisad. För det andra så förutsätter jag att du själv föregår med gott exempel och kontrollerar alla in i minsta detalj innan du köper en tjänst eller pizza av dem. Du måste även förutse exakt vad de ska hitta på i framtiden och vad gäller dig som person så kan jag inte se att du hyllar Sverige lika mkt som Özz faktiskt gör.
Citera
2023-09-29, 11:43
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Jodå, det är ofta mkt rök utan eld när kändisar anklagas då de är lätta mål med en enkel inkomst.
Precis som när du går på Özz. Enkelt mål där du tar upp samma skit som så många före dig har skrivit på Fb.
Först och främst så var inte Akilov någon islamist eller en terrorist. Han är en simpel mördare som begick sina fega mord för att inte kunna bli utvisad. För det andra så förutsätter jag att du själv föregår med gott exempel och kontrollerar alla in i minsta detalj innan du köper en tjänst eller pizza av dem. Du måste även förutse exakt vad de ska hitta på i framtiden och vad gäller dig som person så kan jag inte se att du hyllar Sverige lika mkt som Özz faktiskt gör.
Bullshit.
INGET sänds med Timell. Soran har synts och syns i diverse media. Men Soran har ju rätt värdegrund,, precis som du har?

Akilov har/hade kontakt med IS och uttryckte sitt stöd för dom på sociala medier.
Han är dömd för terrorbrott.

Att använda dig som måttstock för vad som är sverigevänligt eller inte är låt oss säga, skrattretande.

Du sitter och ljuger. Framstår även som mycket obildad.
Citera
2023-09-29, 11:45
Medlem
Citat:
Bullshit.
INGET sänds med Timell. Soran har synts och syns i diverse media. Men Soran har ju rätt värdegrund,, precis som du har?

Akilov har/hade kontakt med IS och uttryckte sitt stöd för dom på sociala medier.
Han är dömd för terrorbrott.

Att använda dig som måttstock för vad som är sverigevänligt eller inte är låt oss säga, skrattretande.

Du sitter och ljuger. Framstår även som mycket obildad.
Vart ljuger jag?
Citera
2023-09-29, 11:57
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:

Citat:
Vart ljuger jag?
Vart är en riktning.
Var ljuger jag? alternativt och än bättre om vad ljuger jag?

Det fetade.
Du tycker inte du har gjort bort dig nog nu?

Kommer inte fortsätta diskussionen med dig då det är meningslöst pga av din bristande läsförståelse, bildning samt förstånd.
Dessutom är det fel tråd och forumsdel.
Citera
2023-09-29, 16:19
Medlem
Citat:
Vart är en riktning.
Var ljuger jag? alternativt och än bättre om vad ljuger jag?

Det fetade.
Du tycker inte du har gjort bort dig nog nu?

Kommer inte fortsätta diskussionen med dig då det är meningslöst pga av din bristande läsförståelse, bildning samt förstånd.
Dessutom är det fel tråd och forumsdel.
Tänka sig, han blev radikaliserad exakt i samma stund han fick besked att han skulle utvisas. Samma sak med IKEA-mördaren.
Om du vill ge dem statusen att vara terrorister så var så god. Jag vägrar göra det då en terrorist faktiskt har en anledning och med det även en status.
Men återigen till lögn. Hur fan kan du få en uppfattning att vara en lögn? En lögn vore att påstå att du inte är sjuk i huvudet
Citera
2023-10-07, 16:00
Medlem
Zyxel04s avatar
Det var några år sedan det här programmet gick på Svt. Men då var det ju privatpersoner som tävlade och stoppade pengarna i egenficka.

Nu är det bara B-kändisar och alla tävlar för välgörenhet. Alltså, det är väl något "fint" i det men på ett sätt blir det tråkigt.

Typ nu med Lotta Lundgren, som klarade de tio första frågorna. Sen när hon kommer till den elfte frågan och ämnet är geografi så är hon i en jobbig sits. Det är inte kul att gå från 100 000 till 20 000 (?) och därmed bidra till att någon välgörenhetsorganisation förlorar massa deg. Hade hon tävlat för sig själv så hade det varit annorlunda, då hade hon kunnat gå all in.

Tycker för övrigt att Lotta är riktigt fin, grr.
Citera
2023-10-27, 11:54
Medlem
Roibots avatar
Gillar inte att klanka ner på barn, men det är något obehagligt med Tindra...
Citera
2023-10-27, 13:18
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roibot
Gillar inte att klanka ner på barn, men det är något obehagligt med Tindra...
Håller med, nånting off är det med henne.
Citera
2023-11-16, 20:12
Medlem
Taufatts avatar
Att kändisar ska tävla är väl ett tecken på programmet håller på att dö? Sen förstår jag inte varför Markoolios mor ska vara med.
Citera
2023-11-16, 20:41
Medlem
JerryCottons avatar
Vänta nu, svarade Anders Svensson att svart är en färg i regnbågen och fick rätt för det? Eller jag kanske hörde fel? Hade TV:n på i bakgrunden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in