Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-19, 19:52
  #2053
Medlem
Såg lite på detta program nu.
Sofia Wistam och David Paris som tävlande.

Å herrejävlar. Jag visste att Paris var dum i huvudet men detta var ju sanslöst.
Killen har alltså bestigit Kebnekaise men tror ändå att det är 14000 meter högt (som ett exempel på idiotin).
Citera
2024-02-20, 14:18
  #2054
Medlem
Nattsmygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fujim
Såg lite på detta program nu.
Sofia Wistam och David Paris som tävlande.
David "Paris" har varit med i Jeopardy också.
Då blir det väl först "Alla mot alla" och sen "På spåret" så är Davids karriär fulländad.
Citera
2024-02-24, 11:50
  #2055
Medlem
NickLidstroms avatar
Väldigt rörigt med två programledare som dessutom inte verkar vara så hemma i rollen som just det. Förstår inte varför så oerhört många program ska handla om kändisar? Kan förstå att man tyckte det var lite spännande förut innan sociala medier, men kan väl inte bara var jag som tröttnat på detta? Släpp in lite riktigt folk och en programledare så går nog det här programmet att rädda.
Citera
2024-03-16, 16:20
  #2056
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menlonson
Frågan är ändå om inte detta är spiken i kistan för programmet?

Det måste det vara. Har gått från att vara en seriös frågesport till att gradvis bli sämre varje säsong. Nuvarande format är ju katastrof.
Citera
2024-03-16, 16:39
  #2057
Medlem
IQ60s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix
Det måste det vara. Har gått från att vara en seriös frågesport till att gradvis bli sämre varje säsong. Nuvarande format är ju katastrof.
Både jag och tjejen slukar frågesport men det här har vi slutat se på pga formatet samt två värdelösa programledare.
Citera
2024-03-16, 22:39
  #2058
Medlem
Tramsigare program får man leta efter. Det går inte att kolla på.
Citera
2024-03-17, 16:20
  #2059
Medlem
Det är så klassiskt att man fullständigt saboterar ett format när en betalkanal tar över. Jagar reklampengar men snubblar i jakten på vad som på papperet är rimligt men i verkligheten skitkasst. Marko och Irma började ju vara ute när programmen började sändas. Tyckte mest synd om en åldrande Irma som försökte orientera sig i för högt tempo. Sedan personerna bakom karaktärerna Leif & Billy och som inte alls funkar. Varför skulle det? Missade man att de spelade roller i en serie?

Det enda som är sämre blir utmanarna som är ovanligt dåliga för att vara med i frågesporter. Men de behöver väl vara det för att formatet ska funka.
__________________
Senast redigerad av Zy 2024-03-17 kl. 16:29.
Citera
2024-03-23, 16:47
  #2060
Medlem
Jag tycker att "femteklassarna" får för lite uppmärksamhet i programmet. Det är ju dom som är smarta. I stället fokuseras det på tramsiga programledare och kändisar som i många fall inte ens har grundskolekompetens. Lägg ner skiten eller gör om!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback