2023-09-25, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
På sista frågan blir svare nej, trots några tusen blowjob

Ok bra där!

Citat:
Ursprungligen postat av inmurad
1) jag är noga med munhygienen för min egen del. Jag vill vara fräsch och en minty fresh andedräkt hjälper med det.
Har med mig tandborste och tandkräm och brukar borsta en snabbis efter jag ätit. Har också med en lila listerine munskölj som jag brukar ta när jag kommer till skåpet efter en session. Tänker att den hjälper till att döda eventuella bakterier man fått med sig från att ha slickat.
Vissa tjejer vill att man börjar med lite munskölj i rummet. De har ofta med sig en liten flaska.
Tjejerna är oftast sjukt noga med hygienen, så misstänker att de håller bra koll på sin egen munhygien också. Ibland kan man känna spår av cigarettrök, men inte så det stör mig i alla fall.
Gällande maten på fkk så tycker jag den oftast ör ganska nedtonad och inte så mycket vitlök eller andra starka smaker/dofter. Dock brukar jag undvika sådant som ser ut att innehålla vitlök eller rå lök. Också för att känna mig fräsch.

Jag fattar, tack för utförligt svar, låter rätt vettigt.
Citera
2023-09-25, 21:40
Medlem
Citat:
På onsdag bär det av till Frankfurt, jag skall ge Maihattan en ny chans får vi se om det är fler än 4 bruttor denna gång vid 15 tiden
Rapport kommer👍

Dra til Sharks istället. Antar flera tjejer där Ok vet inte säkertonadag mitt på.dagen men....
Citera
2023-09-26, 06:48
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Dra til Sharks istället. Antar flera tjejer där Ok vet inte säkertonadag mitt på.dagen men....

Jag har varit på Shark ca 8 gngr, nu vill jag ge Mainhattan en chans då jag övergav dem för 3 år sedan då det var uselt med brudar. Men är det skit där i morgon så blir det en taxi till Darmstadt
Citera
2023-09-26, 21:03
Medlem
Citat:
Jag har varit på Shark ca 8 gngr, nu vill jag ge Mainhattan en chans då jag övergav dem för 3 år sedan då det var uselt med brudar. Men är det skit där i morgon så blir det en taxi till Darmstadt

Min plan var sharks på fredag, mainhattan på lördag och oase på söndag. Men det blev sharks alla tre dagarna
Citera
2023-09-27, 06:14
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Min plan var sharks på fredag, mainhattan på lördag och oase på söndag. Men det blev sharks alla tre dagarna

Det gjorde du rätt i, men jag hade Mainhattan som favorit förr, sedan blev det för lite tjejer där så jag gick över till Shark, det var ett lyckokast verkligen. Men nu skall jag bo i centrala Frankfurt, och då blir M mitt förstadagsval, sedan Shark toradag fredag, och ett " hembesök " lördag om lillolle klarar mera😊😜
Citera
2023-09-29, 09:53
Medlem
FindAways avatar
Om ni är i Frankfurt så kan jag rekommendera ett ställe för erotisk massage ” Glamour somligger i centrum
Ingen tjej över 25 år och samtliga 10 poängare, och en bättre service än FKK finns icke. Jag mötte en supervacker polska där som var som en kattunge med miss universum både utseende och kropp
Inträdet till mamma san var 120 euro och till tjejen 100, kanonmassage typ nuru samt allt ingår ink djupa kyssar
Prova jag lovar att du blir nöjd 👍
Citera
2023-09-29, 15:12
Medlem
Citat:
Om ni är i Frankfurt så kan jag rekommendera ett ställe för erotisk massage ” Glamour somligger i centrum
Ingen tjej över 25 år och samtliga 10 poängare, och en bättre service än FKK finns icke. Jag mötte en supervacker polska där som var som en kattunge med miss universum både utseende och kropp
Inträdet till mamma san var 120 euro och till tjejen 100, kanonmassage typ nuru samt allt ingår ink djupa kyssar
Prova jag lovar att du blir nöjd 👍

220 E for en massage?
Citera
2023-09-29, 15:22
Medlem
FindAways avatar
Citat:
220 E for en massage?
Är du läskunnig?
Citera
2023-09-29, 16:03
Medlem
Citat:
Är du läskunnig?

Ja, 120+100 =220 E
Tänkte mest på att det var väldigt mycket för en Nura massage?
Citera
2023-09-29, 16:04
Medlem
Citat:
och en bättre service än FKK finns icke.

Vad menar du med FKK här?
Citera
2023-09-29, 16:04
Medlem
Citat:
Det gjorde du rätt i, men jag hade Mainhattan som favorit förr, sedan blev det för lite tjejer där så jag gick över till Shark, det var ett lyckokast verkligen. Men nu skall jag bo i centrala Frankfurt, och då blir M mitt förstadagsval, sedan Shark toradag fredag, och ett " hembesök " lördag om lillolle klarar mera😊😜

Besökt Sharks än?
Citera
2023-09-29, 16:11
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ja, 120+100 =220 E
Tänkte mest på att det var väldigt mycket för en Nura massage?
Det inkluderade rubbet, och den servisen får du fan inte på någon FKK det skulle kosta minst 400 euro
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in