2023-09-21, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Fördela mellan vad? De olika klubbarna?
Jag rekommenderar hyrbil, då går det snabbt och effektivt att ta sig från de olika klubbarna till flygplatsen. Tar en kvart från sharks till återlämningsgaraget under terminalen, till exempel.

Ja exakt alltså hur fördela besöken mellan de olika klubbarna om man åker ner en ons-tors och flyget hem går runt 20-21 tiden. ?
Kommer ta en uber eller vanlig taxi på väg tillbaka till flygplatsen, snabbast och enklast så. Orkar ej krångla med hyrbil, och betala hyra + bränsle, speciellt då jag måste tanka den och få den avsynad när jag har bråttom. På onsdagen tar jag bara S-bahn ner till frankfurt o sen vidare med kollektivtransport. Har bara bråttom dagen jag ska flyga hem.
Citera
2023-09-21, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thisisnotniceatall
Ja exakt alltså hur fördela besöken mellan de olika klubbarna om man åker ner en ons-tors och flyget hem går runt 20-21 tiden. ?
Kommer ta en uber eller vanlig taxi på väg tillbaka till flygplatsen, snabbast och enklast så. Orkar ej krångla med hyrbil, och betala hyra + bränsle, speciellt då jag måste tanka den och få den avsynad när jag har bråttom. På onsdagen tar jag bara S-bahn ner till frankfurt o sen vidare med kollektivtransport. Har bara bråttom dagen jag ska flyga hem.

Det är inte krångligt med hyrbil, tvärtom. Välj en elbil, du lämnar tillbaka den utan att ha behövt ladda den, kostar typ 6 euro att låta dem ladda upp den där du returnerar den, avsyning går på en minut. Tar som sagt en kvart att köra från sharks (t.o.m. mindre än en kvart om man står på lite på autobahn)
En uber måste du beställa, ha rätt tajming, och vänta på innan den kommer fram till klubben. Men gör det som känns smidigast för dig! Välj sharks sista dagen p.g.a. ovan angivna körtider.
Citera
2023-09-21, 17:21
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Hyrbil är toppen
Vi var på en golfresa ettgäng, hyrde en stot van, vid återlämning vid flygplatsen slog vi vad om att det skulle gå att åka ner två våningar på mindre än 5 SEK. Resultatet höger långsida totalt rammad, vi parkerade sidan mot en vägg och en slötitt av kontrollanten gav vid handen att vi fick grönt ljus
Tog lite längre tid. Men då jag åker till Frankfurt så tar jag en bulle till Shark, 50 euro, har man råd att knulla för 10 lax så är ju transporten peenuts
Citera
2023-09-21, 23:42
Medlem
Citat:

Sist jag var på sharks så gick det inte att beställa uber i och från Darmstad. Står dock vanliga taxi utanför sharks som kostade cirka 40 euro till flyget
Citera
2023-09-24, 17:05
Medlem
Har läst en del på ISG om Sharks och det verkar vara mkt olika åsikter om hur bra klubben är.
Iaf min fråga är, är det fortfarande möjligt att få en snabb basic suck and fuck för 50 euro på Sharks? Speciellt när man tar sin första session för dagen och bara vill bli av med första knullet.

Som jag fattat det är den nya standard 100 euro men då inkluderar det några extras och lite bättre service då det "by default" är lite av ett överpris jämfört med innan och de andra klubbarna.
Citera
2023-09-24, 18:37
Medlem
Citat:
Har läst en del på ISG om Sharks och det verkar vara mkt olika åsikter om hur bra klubben är.
Iaf min fråga är, är det fortfarande möjligt att få en snabb basic suck and fuck för 50 euro på Sharks? Speciellt när man tar sin första session för dagen och bara vill bli av med första knullet.

Som jag fattat det är den nya standard 100 euro men då inkluderar det några extras och lite bättre service då det "by default" är lite av ett överpris jämfört med innan och de andra klubbarna.

Jag är på plats för tredje dagen i rad. Ingen av de tjejer jag varit med tar mindre än 100 för 30 minuter,. MEN jag har bara frågat 5-6 st varav jag varit på rum med tre av dem. De tre snyggaste av kanske 100 tjejer enligt min smak.
Citera
2023-09-24, 20:18
Medlem
Citat:

Yes...100 E..Det inkluderar sug utan og kyssar när jag var där i juli i år iallafall med de 3 jag var med och de jag pratade med.
Citera
2023-09-24, 20:52
Medlem
Hej,

Ett par frågor:

- Har läst några recensioner och läst om hur folk duschar före/efter. även läst en del om mat, öl, kaffe samt många som verkar röka (både herrar och damer). Har inte sett en enda kommentar om "så borstade jag (eller hon) tänderna och sen satte vi på varann". Hur ser det ut med munhygien? Fräscht kyssas efter öl, kaffe, vitlökskorv?

- Verkar förekomma en del blåsjobb utan gummi. Har ni någonsin fått en sjukdom på pillevippen som ni kan härleda till just oskyddat blåsjobb? Finns det akademisk forskning på detta som någon kan länka till? Hur stor är risken i praktiken för heterosexuella män som får oralt utan gummi?
Citera
2023-09-25, 06:28
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jim-David
Hej,

Ett par frågor:

- Har läst några recensioner och läst om hur folk duschar före/efter. även läst en del om mat, öl, kaffe samt många som verkar röka (både herrar och damer). Har inte sett en enda kommentar om "så borstade jag (eller hon) tänderna och sen satte vi på varann". Hur ser det ut med munhygien? Fräscht kyssas efter öl, kaffe, vitlökskorv?

- Verkar förekomma en del blåsjobb utan gummi. Har ni någonsin fått en sjukdom på pillevippen som ni kan härleda till just oskyddat blåsjobb? Finns det akademisk forskning på detta som någon kan länka till? Hur stor är risken i praktiken för heterosexuella män som får oralt utan gummi?

På sista frågan blir svare nej, trots några tusen blowjob
Citera
2023-09-25, 08:23
Medlem
inmurads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jim-David
Hej,

Ett par frågor:

1) jag är noga med munhygienen för min egen del. Jag vill vara fräsch och en minty fresh andedräkt hjälper med det.
Har med mig tandborste och tandkräm och brukar borsta en snabbis efter jag ätit. Har också med en lila listerine munskölj som jag brukar ta när jag kommer till skåpet efter en session. Tänker att den hjälper till att döda eventuella bakterier man fått med sig från att ha slickat.
Vissa tjejer vill att man börjar med lite munskölj i rummet. De har ofta med sig en liten flaska.
Tjejerna är oftast sjukt noga med hygienen, så misstänker att de håller bra koll på sin egen munhygien också. Ibland kan man känna spår av cigarettrök, men inte så det stör mig i alla fall.
Gällande maten på fkk så tycker jag den oftast ör ganska nedtonad och inte så mycket vitlök eller andra starka smaker/dofter. Dock brukar jag undvika sådant som ser ut att innehålla vitlök eller rå lök. Också för att känna mig fräsch.
Citera
2023-09-25, 12:09
Medlem
FindAways avatar
På onsdag bär det av till Frankfurt, jag skall ge Maihattan en ny chans får vi se om det är fler än 4 bruttor denna gång vid 15 tiden
Rapport kommer👍
Citera
2023-09-25, 12:15
Medlem
inmurads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
På onsdag bär det av till Frankfurt, jag skall ge Maihattan en ny chans får vi se om det är fler än 4 bruttor denna gång vid 15 tiden
Rapport kommer👍

Ha så kul! Ser fram emot en lägesbeskrivning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in