2023-09-28, 16:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kungpungstaden
De är nog första gången i Sveriges historia en husrannsakan görs för folk bokföringsbrott
alltså vilken tillvaro lever du i Haha

Nej det är det inte!

Men det är sedan bara några år tillbaka ett brott så relativt färskt.

Sedan kvittar det! Förstärker ju bara tesen att han gömde sej för myndigheter och kände sej säker med knark hemma. Ja säker från polisen alltså. Dotterns säkerhet skiter han i!
Senast redigerad av 400Ben 2023-09-28 kl. 16:57.
Citera
2023-09-28, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Nej det är det inte!

Men det är sedan bara några år tillbaka ett brott så relativt färskt.

Sedan kvittar det! Förstärker ju bara tesen att han gömde sej för myndigheter och kände sej säker med knark hemma. Jag säker ffrån polisen alltså. Dotterns säkerhet skiter han i!
Jag tror han kommer bli av med dottern efter detta, men det är bara om julia sätter sig på tvären och hon verkar försvara honom trotts allt
Citera
2023-09-28, 16:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jkk22
Han pratar för snabbt så orden kommer ut innan han tänker på vad han säger, väldigt enkelt att göra bort sig då.

ADHD tillsammans med anabola, droger, hård träning, stress, medelålderskris och allt detta måste vara jävla påfrestande för hans stackars psyke.

Amen på den.

Han borde hålla sej till sanningen för han är så jävla dålig.
Citera
2023-09-28, 16:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Jag tror han kommer bli av med dottern efter detta, men det är bara om julia sätter sig på tvären och hon verkar försvara honom trotts allt

Aa. Jag hoppas han blir av med ungen men tror inte det. Han verkar ha ett hålhacke på Julia.

I en rättegång hade hon vunnit vårdnaden.
Citera
2023-09-28, 17:03
Avstängd
"Har man substanser hemma så ligger de ju liksom inte på en hatthyllan Haha
Du har väll ens inte varit närheten utav en "Kvart"
uselt polis arbete som vanligt utan Östgöta snuten"

Nää men Chrippa är så dum. Han kände sej även säker från att en husis skulle göras så han hade de där. Slarver som han är.
Nej jag är ingen pundare
Förstår inte vad polisen gjorde fel.
Citera
2023-09-28, 17:04
Avslutad
Dagens Chripp a´la brottsling. Där fick han till det. Inlägget suger, som vanligt
https://www.youtube.com/watch?v=3tNsUA_pWio
Citera
2023-09-28, 17:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kungpungstaden
Å tycker jag att du plockar fram en ren dom på det ock över bevisar mig

Du får tycka vad fan du vill. Jag tänker inte leta upp det till dej.

Som att säga:

- Det har aldrig skett ett mord innan med kniv
- Öh jo?
- Jasså? Då plockar du fram en dom till mej

Lär dej stava ffs!
Citera
2023-09-28, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Husisen gjordes för att kontrollera eventuellt folkbokföringsbrott...
Det andra, med drogerna blev bara en bonus...fanns inte med att söka efter, utan dom skulle kontrollera om det fanns tillhörigheter som kunde fastställa att Christofer bodde på adressen, så dom letade efter post, prylar mm, drogerna och attiraljerna fanns i köksskåpet och i klädkammaren/kontoret...
Att han fick lämna blod och urin, var för att han blev påkommen när han smög på polisen som gjorde husisen....han hade kört bilen och verkade påtänd...

Ahaa, tack för svar. Men just folkbokföringsbrott, har jag dålig koll på. De enda anledningen ja kk tänka mig att som börjar luska i det är för att någon tipsat polisen. Eller kan de ha med försäkringsbolaget att göra när han anmälde inbrott på en adress som ej va skriven på som det uppdagades? För som han själv säger hade han väl inget att tjäna på det eller är de något jag missar?
Citera
2023-09-28, 17:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Ahaa, tack för svar. Men just folkbokföringsbrott, har jag dålig koll på. De enda anledningen ja kk tänka mig att som börjar luska i det är för att någon tipsat polisen. Eller kan de ha med försäkringsbolaget att göra när han anmälde inbrott på en adress som ej va skriven på som det uppdagades? För som han själv säger hade han väl inget att tjäna på det eller är de något jag missar?

Jag är inte säker men tror det har något med att man inte skall kunna skriva sig i en kommun med låg skatt fast man egentligen bor i en kommun med hög skatt. Snårigt det där med myndigheter
Citera
2023-09-28, 17:14
Avstängd
Citat:

Troligtviss fick han husis pga tips. Han youtubar ju så uppenbart han bor med Julia och vart men adressen visar nåt annat. Han gjorde det för att komma undan en husis för knark, men blev husis för fel adress istället och knarket blev en bonus.
Citera
2023-09-28, 17:21
Avslutad
Citat:
Han säger att han inte har något att vinna på det, men det stämmer ganska dåligt med tanke på att hans personliga konkurs och kronofogdeskulderna.
Det var nog för att undkomma dom...för att hävda att han inte äger någonting. Julia skulle uppge att rollisen var hennes, tex om kronkalle dök upp...
Citera
2023-09-28, 17:34
Avstängd
I senaste videon fick han en kommentar om att rubrikerna var felaktiga, han tog bort den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in