2023-09-28, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skadad87
Undrar om man kan kontakta memo och fråga om de ställer sig bakom chrippas handlingar

Klart du kan. Finns en support-mail på deras site.
Citera
2023-09-28, 16:17
Medlem
Såg nu grupps blivit dömd. Mot hans förväntan antar jag då han själv nog tyckte han hade rätt bra svar på varför han haft skiten hos sig. Och till början tyckte ja de lät bra men fattade ganska snabbt att ”jag glömde/visste inte” inte håller i rätten.

Men varför från första början fick han ens husis?
Citera
2023-09-28, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Såg nu grupps blivit dömd. Mot hans förväntan antar jag då han själv nog tyckte han hade rätt bra svar på varför han haft skiten hos sig. Och till början tyckte ja de lät bra men fattade ganska snabbt att ”jag glömde/visste inte” inte håller i rätten.

Rattfylleri
Citera
2023-09-28, 16:22
Avslutad
Mycket snack om Chrippas längd. Håller med att han inte är i närheten av 178cm då Jocke enbart är
runt 170cm, inte 175.5 som han själv påstår. Förstår verkligen inte varför dom ljuger om deras längd.

En bild med Jocke bredvid Andrew Taggart från Chainsmokers som är 175cm.
https://cdn-d.youplay.se/part/partimage/132025/s_360/53ea7e1d9d.jpg?endpoint=templatedata&zone_id=2288& type=part&id=132025&ref_url=nyheter24.se

https://www.celebheights.com/s/Andrew-Taggart-6436.html

Bara att räkna pixlarna så ser man att det är drygt 5cm skillnad.
Chrippa ser ut att vara runt 2-3cm längre än Jocke, så 172-173 skulle vara mer troligt.
Citera
2023-09-28, 16:30
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Rattfylleri
Det kan inte höra till vanligheterna att få husis pga rattfylla.

Jävla otur för honom.
Citera
2023-09-28, 16:30
Avstängd
"Hur gick det på rättegången??????"

Hans svar:
"Jag har aldrig trott att jag skulle gå fri, någon i mitt hem skulle bli straffad, Det gick exakt som jag ville, tror ni det är en dålig dom? =D Kunde inte blivit bättre."

Vem försöker han lura? Sej själv? Han mår skit.
Citera
2023-09-28, 16:40
Medlem
kungpungstadens avatar
Citat:
Rattfylleri

Tips eller mycket spring i Lhg brukar vara ledande till Husrannsakan.
Att bli stoppad hör hemma liksom för att kunna fullfölja
en Tox.

Ingen som funderar på varför man erkänner bara så där rätt upp och ner
Särskilt om man vet om att man är ren.
Tiden får utvisa blir nog en hel del spontana pissprover både här och där,
Citera
2023-09-28, 16:40
Avstängd
Sköna kommentarer från Prime Crime:

Killen tror han får betalt för ord per minut😂😅

Det är inte lagligt att att bruka testosterone i Spanien sålänge du inte har recept på det 🤣 Tror han påriktigt att dom köper hans tjattrande??

Bluff o båg o ni hör att han är lögnare

Och han ska lansera en träningsapp 😂😂 hälsosam träning 🎉🎉🎉

han pratar ju så mycket så han gör bort sig med drogerna :P

Han låter pissnödig/påverkad !! varför inte ta ett hårprov på han så kan man kolla vad han tagit 90 dagar tillbaka...

Otur att det fanns på mitt kontor 😅😅

Och han låtsas vara en så bra Far som gör allt för sin dotter 🙄. Ska ge henne hela världen etc. Kräks på ”föräldrar” som han. Kanske dags växa upp och ta lite ansvar och ge dottern en trygg uppväxt istället för detta korthus som rasar snabbare än jag vet inte vad. Han beter sej som en hormonstinn tonåring helt utan konsekvenstänk för nära och kära 🧐.

Han har svårt med det där med INNEHAV, kvittar om du brukar det eller inte 🤣

Världens sämsta farsa

Walla den här killen är riktigt säljare men han säljer fel saker just i denna rättegång 😅😂

Shit vad han pratar 😅😅😅

Kan va bra att andas också hörrö

Erkänner smuggling dessutom 😅🎉🎉🎉

Fan hur svårt är det att hålla käften eller säga inga kommentarer? Så korkad att han tror han kan snacka ur sig ur det här. Åsna

Vad bra du ljuger chrippa fy fan sejer jag

De är inte alltid till sin fördel att prata extremt mycket runt alla frågor

Man hör att han är skyldig, för han upprepar sina bortförklaringar otroligt mycket, och snackar om massa saker som inte ens är relevanta.

Hahaha, fan va han babblar på... Lugna ner dig jävla anabola tönt.

Mundiarré deluxe. Hade förmodligen blåst skallen av mig om jag tvingats bo eller spendera mycket tid med honom och lyssna på hans dialekt, röst och non-stop babblande.

Bye bye Chrippa

” Duktiga” pappan har haft droger och doping under samma tak som sin 3åring. USCH

Vad bra att ha knark öppet när man har en 3 årig dotter, kanske inte så lämplig miljö

man hör ju att han har missbruksproblem, vem vet inte om man har kokain på hatthyllan haha vilken lirare

Han kommer bli dömd för innehav och det där med adressen. Det är varje medborgares skyldighet att kolla vad som är lagligt att ta in i Sverige. Han har redan pratat för mycket i rätten

Han har så många issues att man blir mörkrädd

Chrippa bortförklarar sig mot användning av doping o knark, brottsmålen handlar om innehavet HAHAHAHAHAHAHA

Knark doping homofob o rasist ..Vilken förebild

Haha brottsling!

Jäklar va stressad han är. Han dansade inte igenom åklagarens påståenden och frågor som han påstod att han gjorde.

IQ-lyktstolpe.

Vilken sopa, spelar ingen roll hur mycket man förklarar, man gräver alltid sin egen grav, ingen kommentar hela vägen och överklaga till hovrätt

fan vad han ska snacka mycket

Man ser ju igenom honom 😂😂😂

09:23 har en tre-åring och dopning "låg inte undangömt utan helt öppet"

Han låter inte speciellt smart.

Stackars hans dotter.

Hahahaha han har tränat bra på svaren 😂😂😂😂😂 , skickat till NCC 😂😂😂😂
Citera
2023-09-28, 16:45
Avslutad
Citat:
Rattfylleri

Citat:
Ursprungligen postat av Mansory

Husisen gjordes för att kontrollera eventuellt folkbokföringsbrott...
Det andra, med drogerna blev bara en bonus...fanns inte med att söka efter, utan dom skulle kontrollera om det fanns tillhörigheter som kunde fastställa att Christofer bodde på adressen, så dom letade efter post, prylar mm, drogerna och attiraljerna fanns i köksskåpet och i klädkammaren/kontoret...
Att han fick lämna blod och urin, var för att han blev påkommen när han smög på polisen som gjorde husisen....han hade kört bilen och verkade påtänd...
Citera
2023-09-28, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skadad87
Undrar om man kan kontakta memo och fråga om de ställer sig bakom chrippas handlingar

Det kan du på :support@memmo.me
Kollade Chrippas profil och lyssna på videoklippet nummer 2 (födelsedag 2:17 lång) till vänster där han pratar kokain i videon. Kul att få på sin födelsedag..
Citera
2023-09-28, 16:50
Avstängd
Kan vi prata om att han tror NFC heter NCC?

Är man så jävla opåläst och korkad kanske man inte ska göra så starka politiska antaganten. Gäller även Jacke med en tröja "Stoppa Sosseriet" men i podden Jag Svär inser han hur pass opåläst och dålig koll han har och lägger sej platt. Men stärker ju bara tesen om att sådana människor är korkade.

Alla vet att knarket var hans men det är så oerhört korkat att ha knark hemma med en dotter på 2-3 år. Världens bästa pappa var det, inte världens bästa vän!
Senast redigerad av 400Ben 2023-09-28 kl. 16:54.
Citera
2023-09-28, 16:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Sköna kommentarer från Prime Crime:

Killen tror han får betalt för ord per minut😂😅

Det är inte lagligt att att bruka testosterone i Spanien sålänge du inte har recept på det 🤣 Tror han påriktigt att dom köper hans tjattrande??

Bluff o båg o ni hör att han är lögnare

Och han ska lansera en träningsapp 😂😂 hälsosam träning 🎉🎉🎉

han pratar ju så mycket så han gör bort sig med drogerna :P

Han låter pissnödig/påverkad !! varför inte ta ett hårprov på han så kan man kolla vad han tagit 90 dagar tillbaka...

Otur att det fanns på mitt kontor 😅😅

Och han låtsas vara en så bra Far som gör allt för sin dotter 🙄. Ska ge henne hela världen etc. Kräks på ”föräldrar” som han. Kanske dags växa upp och ta lite ansvar och ge dottern en trygg uppväxt istället för detta korthus som rasar snabbare än jag vet inte vad. Han beter sej som en hormonstinn tonåring helt utan konsekvenstänk för nära och kära 🧐.

Han har svårt med det där med INNEHAV, kvittar om du brukar det eller inte 🤣

Världens sämsta farsa

Walla den här killen är riktigt säljare men han säljer fel saker just i denna rättegång 😅😂

Shit vad han pratar 😅😅😅

Kan va bra att andas också hörrö

Erkänner smuggling dessutom 😅🎉🎉🎉

Fan hur svårt är det att hålla käften eller säga inga kommentarer? Så korkad att han tror han kan snacka ur sig ur det här. Åsna

Vad bra du ljuger chrippa fy fan sejer jag

De är inte alltid till sin fördel att prata extremt mycket runt alla frågor

Man hör att han är skyldig, för han upprepar sina bortförklaringar otroligt mycket, och snackar om massa saker som inte ens är relevanta.

Hahaha, fan va han babblar på... Lugna ner dig jävla anabola tönt.

Mundiarré deluxe. Hade förmodligen blåst skallen av mig om jag tvingats bo eller spendera mycket tid med honom och lyssna på hans dialekt, röst och non-stop babblande.

Bye bye Chrippa

” Duktiga” pappan har haft droger och doping under samma tak som sin 3åring. USCH

Vad bra att ha knark öppet när man har en 3 årig dotter, kanske inte så lämplig miljö

man hör ju att han har missbruksproblem, vem vet inte om man har kokain på hatthyllan haha vilken lirare

Han kommer bli dömd för innehav och det där med adressen. Det är varje medborgares skyldighet att kolla vad som är lagligt att ta in i Sverige. Han har redan pratat för mycket i rätten

Han har så många issues att man blir mörkrädd

Chrippa bortförklarar sig mot användning av doping o knark, brottsmålen handlar om innehavet HAHAHAHAHAHAHA

Knark doping homofob o rasist ..Vilken förebild

Haha brottsling!

Jäklar va stressad han är. Han dansade inte igenom åklagarens påståenden och frågor som han påstod att han gjorde.

IQ-lyktstolpe.

Vilken sopa, spelar ingen roll hur mycket man förklarar, man gräver alltid sin egen grav, ingen kommentar hela vägen och överklaga till hovrätt

fan vad han ska snacka mycket

Man ser ju igenom honom 😂😂😂

09:23 har en tre-åring och dopning "låg inte undangömt utan helt öppet"

Han låter inte speciellt smart.

Stackars hans dotter.

Hahahaha han har tränat bra på svaren 😂😂😂😂😂 , skickat till NCC 😂😂😂😂

Han pratar för snabbt så orden kommer ut innan han tänker på vad han säger, väldigt enkelt att göra bort sig då.

ADHD tillsammans med anabola, droger, hård träning, stress, medelålderskris och allt detta måste vara jävla påfrestande för hans stackars psyke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in