2023-09-28, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M4X8
Visst ser det ut som han som sitter som passagerare fram går ut ur bilen och avlossat ett skott mot huvudet?

ja båda skjuter mot honom
Citera
2023-09-28, 16:03
Medlem
Jag har så svårt förstå varför man filmar dessa brott,vilken anledning?
Citera
2023-09-28, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81

För att dom vill ha mer uppmärksamhet, de skrämmer upp men även ger dom det dom vill ha.
Citera
2023-09-28, 16:07
Medlem
Gaupes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81

För att lägga upp på tiktok och telegram såklart. Man vill visa vad man/ens kriminella nätverk gör med folk som de ogillar. Det är en typ av reklam.
Citera
2023-09-28, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lordalatar
Finns också bilder där offret posserar med räven på tiktok. Så killen var knappast oskyldig även om kummunisterna alltid vill få dig att tro det. Dags att bränna Prideflaggan och åter hissa den Svenska flaggan i detta landet.

Kan du länka dessa bilder där han poserar med räven?
Citera
2023-09-28, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonrof2
För att dom vill ha mer uppmärksamhet, de skrämmer upp men även ger dom det dom vill ha.
Känns helt fel vilja ha uppmärksamhet när man gör sånt här...men jag börjar väl bli gammal och förstår inte dagens samhälle..
Citera
2023-09-28, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaupe
För att lägga upp på tiktok och telegram såklart. Man vill visa vad man/ens kriminella nätverk gör med folk som de ogillar. Det är en typ av reklam.
Känns riktigt hjärndött göra reklam för detta...
Citera
2023-09-28, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeffreythugga
Kan du länka dessa bilder där han poserar med räven?

Finns på tiktok. Du får väll jobba lite själv. Sök på killens namn tex.
Citera
2023-09-28, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newkie
Ja, det gör saken ännu konstigare...

Konstigt? Tydligen ett as, saknad av få.
Citera
2023-09-28, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lordalatar
Finns på tiktok. Du får väll jobba lite själv. Sök på killens namn tex.

Redan gjort och hittar inget där han syns på bild tillsammans med räven. Har du ens sett bild/erna själv eller hittar du på bara?
Citera
2023-09-28, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EiraThunberg
Det sägs att den skjutne var en hiphop artist. Vem är den här artisten? Länkar till youtube och liknande?

Han var en mycket stor och erkänd hiphop-artist för barn och ungdomar. Även för mig var han en stor hiphop artist och jag är ändå en bit över 30. Så det har minst sagt varit en sorgens dag runtom i landet och allra tydligast har det märkts på mina kära elever i skolan. Vi har skrattat,gråtit,lyssnat på lilla adouli och gjort handhjärtan på lektionstimmarna. Och då ska tilläggas att vi bor ca 30 mil bort men hela skjutningen och livet vi lever blir så påtaglig när en så ung och vacker människa som lilla adouli berövas på livet.
Citera
2023-09-28, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Han var en mycket stor och erkänd hiphop-artist för barn och ungdomar. Även för mig var han en stor hiphop artist och jag är ändå en bit över 30. Så det har minst sagt varit en sorgens dag runtom i landet och allra tydligast har det märkts på mina kära elever i skolan. Vi har skrattat,gråtit,lyssnat på lilla adouli och gjort handhjärtan på lektionstimmarna. Och då ska tilläggas att vi bor ca 30 mil bort men hela skjutningen och livet vi lever blir så påtaglig när en så ung och vacker människa som lilla adouli berövas på livet.

du är ironisk va ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in