2023-09-28, 13:57
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Råne Söndergård talar på alternativa foliemässan

Foliefattaren har släppt ett icke abstrakt tokverk om sig själv.
Han har ett par veckor på sig att trycka upp nya boken till ”bokmässan”. Man kan undra om han betalat anmälningsavgiften än? Han står annonseras som medverkande, men som vi känner Rune så missar han inte tillfälle att redan nu göra reklam för boken. Han har heller inte meddelat att han är klar med den. Vilket han också gärna skulle berätta om. Hans senaste inlägg på Insta känns inte helt friska, kanske går han in i väggen nu?
Citera
2023-09-28, 18:40
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Han har ett par veckor på sig att trycka upp nya boken till ”bokmässan”. Man kan undra om han betalat anmälningsavgiften än? Han står annonseras som medverkande, men som vi känner Rune så missar han inte tillfälle att redan nu göra reklam för boken. Han har heller inte meddelat att han är klar med den. Vilket han också gärna skulle berätta om. Hans senaste inlägg på Insta känns inte helt friska, kanske går han in i väggen nu?
Han lägger nog sin bok på någon annans bokbord och ber dem sälja några ex åt honom

Den nya boken har jag inte hört något om liksom jag inte hört något om när dokumentärfilmen om Runars liv ska släppas. Men den kan nog bli en succé på Netflix
Citera
2023-09-29, 08:46
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Han lägger nog sin bok på någon annans bokbord och ber dem sälja några ex åt honom

Den nya boken har jag inte hört något om liksom jag inte hört något om när dokumentärfilmen om Runars liv ska släppas. Men den kan nog bli en succé på Netflix
Det skulle han säkert göra om boken finns.

Filmen ja, den var inte omnämnd på länge. Däremot skrev han om en kommande tv-show. Han kanske får sitta en stund hos Malou och fantisera fritt?
Citera
2023-09-29, 09:51
Medlem
Citat:

Den alternativa bokmässan är väl om jag inte mins fel i slutet av nästa vecka/nästa helg. Det betyder att han har knappt en vecka på sig att få den tryckt av sitt nya "förlag". Vad är det för konstiga inlägg han gjort, som inte känns friska?
Citera
2023-09-29, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl

Jag skulle vilja uppmana dem som köpt filmrättigheterna att i så fall bara göra en tecknad film. Eller möjligen en med animerade lerdockor. Man kan kanske fortfarande få sådana gjord i gamla östblocket.
Citera
2023-09-29, 18:12
Medlem
beckos avatar
Citat:
Filmen ja, den var inte omnämnd på länge. Däremot skrev han om en kommande tv-show. Han kanske får sitta en stund hos Malou och fantisera fritt?
pdf-filen
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Den alternativa bokmässan är väl om jag inte mins fel i slutet av nästa vecka/nästa helg. Det betyder att han har knappt en vecka på sig att få den tryckt av sitt nya "förlag". Vad är det för konstiga inlägg han gjort, som inte känns friska?
alternativa pdfmässan
Citat:
Jag skulle vilja uppmana dem som köpt filmrättigheterna att i så fall bara göra en tecknad film. Eller möjligen en med animerade lerdockor. Man kan kanske fortfarande få sådana gjord i gamla östblocket.
jag vill höra Rånar diskutera något abstrakt
Senast redigerad av becko 2023-09-29 kl. 18:16.
Citera
2023-10-01, 23:50
Medlem
Kent.Kottes avatar
Föreläsning i Malmö på tisdag. För biljetter ska man ringa nån Kenneth… Vad är oddsen för att detta blir inställt, biljetter återbetalas inte och Runar kan tjäna ett par hundringar på det hela?
Citera
2023-10-02, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent.Kotte
Föreläsning i Malmö på tisdag. För biljetter ska man ringa nån Kenneth… Vad är oddsen för att detta blir inställt, biljetter återbetalas inte och Runar kan tjäna ett par hundringar på det hela?

Står det inte var i Malmö föreläsningen skall äga rum? Det vill man ju gärna veta innan man köper biljett.
Kanske äger det rum i Kenneths kök.
Citera
2023-10-02, 08:43
Medlem
Citat:

Det är nog snarare någon webb-TV utsändelse från någon norsk frikyrkoförsamling (kanske hans fars), Fulnar får kanske gå fram och tända ett ljus eller vända blad åt någon som läser en epistel text.
Citera
2023-10-02, 10:01
Medlem
Kent.Kottes avatar
Citat:
Står det inte var i Malmö föreläsningen skall äga rum? Det vill man ju gärna veta innan man köper biljett.
Kanske äger det rum i Kenneths kök.

Nej ingen annan info än att det kostar 180 spänn, begränsat antal platser och Kenneth är kontakten.
Troligtvis kommer det hållas runt Kenneths köksbord, fem pers och så Runar som låter käften gå…
Citera
2023-10-02, 12:49
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent.Kotte
Nej ingen annan info än att det kostar 180 spänn, begränsat antal platser och Kenneth är kontakten.
Troligtvis kommer det hållas runt Kenneths köksbord, fem pers och så Runar som låter käften gå…
”Jag ska tala i Malmö”. Ingen plats, ingen annons, inget ämne eller tema presenteras heller. Ring Kennet. Är det någon hemlig sekt eller är de rädda för att riktig media ska komma dit och avslöja dem?
Noterar även att den alternativa bokmässan också vägrar berätta var den ska gå av stapeln.
Ja herregud, från Stockholm till Malmö på fyra dagar. Vilken fantastisk bokturne, fast utan bok.
Citera
2023-10-02, 23:29
Medlem
Magictrixs avatar
Nu har mytomanen utnämnt sig själv till huvudtalare för bokmässan. Den alternativa då. Som fortfarande inte berättat var de ska vara. Lite märkligt ändå, Stockholm är rätt stort och om folk vill gå dit på lördag vill de kanske veta i tid hur de ska planera sina resor? Ingen bok har visats upp nu heller, men han har tid att köra till Malmö för att se sonen torska igen. Han lär väl sova på en luftmadrass i sonens hotellrum?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in