Citat:
Ursprungligen postat av
Akasha1000
Det är så svårt att förklara, orden räcker inte till. Även om jag aldrig vände mig om, jag visste inombords att detta inte var tillåtet, så kände jag ändå att en feminin Närvaro hela tiden var bakom mig. Och vi kommunicerade inte med ord, utan med våra tankar.
Otroligt spännande, hela ämnet!
Berätta gärna mer om den feminina Närvaron. 🙂
Jag har både hört och läst berättelser av människor som tagit Ayahuasca som vittnar om att de har fått kontakt med Moder jord/natur.
Det fascinerande är att de gemensamt återger det som ett kvinnligt större medvetande.
Och du nämnde att du kände ett lugn, men att du ville berätta för närstående att allt är okej även om du skulle gått vidare?
Jag vet inte vad min fråga var exakt. 😂
Kanske att det är ett circle of life alltihop, man föds i sin mors trygga famn, och man återvänder till moder av alltihop när ens kropp har gjort sitt på jorden?
Min jordiska mor fick låna mig ett tag, och när jag dör kanske vi kan säga hej till varandra, även om det ur ett kosmiskt perspektiv är ganska futilt, men så länge man lever så bryr man sig om varandra, och att det är är så viktigt att ge kärlek.