Citat:
Ursprungligen postat av
dodde03
En kompis till mig har enligt ett rykte släktskap med en individ i Sverige. Vi kan säga att min kompis mamma är den egentliga modern till denna individ men allmänt är det andra personer som är föräldrar till denne kända individ.
Om detta nu stämmer är denne individen lyckligt ovetandes om sina egentliga föräldrar och skulle troligtvis bli mycket ledsen om det kom fram.
Vilken myndighet bör jag vända mig till? För en släktforskare finns ju kyrkoarkiv men om det är närmare nutid? Födelsenotis bör ju finnas med mor och far. Och eventuellt papper på att barnet är adopterat? Ska man vara försiktigt för att undvika förtal?
Vaaa?! Altså en kvinna vet vem hon är moder till, och om hon inte själv vill komma fram som modern till barnet, då verkar hon inte bryr sig särkilt mycket att vara en moder och kanske har psykiska problemer :/ eller är hon inte alls vetande om barnet eller får kanske inte träda fram som moder ?
Så man har ett barn, som inte vet vems ens biologiska föräldra är, och barnet är med några psykisk sjuka individer som leker mamma och pappa utan att ha respekt för barnet och berätta hur barnet kom till och vem som faktisk är dens biologiska föräldra ?
Vidriga egoistiska människor. Och detta kallar man kärlek ?