Citat:
Ursprungligen postat av
Relaxandtakeiteasy
Om jag är väldig tillbakadragen & aldrig haft en flickvän hur är det ens relevant? Det borde inte spela någon gällande mina argument i så fall.Jag tycker inte att heterosexuella män behöver söka hjälp nej det är sant. Möjligtvis att de behöver lära sig att inte agera impulsivt.
Det är relevant som in i norden.
Prata inte om män och om vad som är normalt för du har ingen koll. Det är inte brottsligt att inte ha koll, men det är brottsligt att uppmana andra att begå brott.
Vi behöver inte lära oss eftersom män har kontroll och håller oss till vuxna. Vi attraheras inte av barn och hade vi gjort det så hade Dumpen inte funnits.
Vart har du fått alla skeva idéer ifrån? Brukade din pappa åka iväg och ha sex med barn medan din mamma stod och lagade mat eller var han frånvarande. Du måste ha fått dem från någon.
Gäddor har inte förmågan att vara ärliga och stå för vad de tycker. INGA MÄN. Om de tycker att det är normalt så kan de förklara det. Om det är normalt så kan du och gäddorna rätta till missförståndet hos befolkningen för alla verkar ha missat det. Losers som är lika fula på utsidan som insidan. Springer iväg för att de är fegisar, får tunghäfta, kan inte ha ögonkontakt och ljuger och gråter som fittor anonymt. INGA MÄN.