2023-09-24, 18:02
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Din grunduppfattningar annorlunda förut, nu skriver du att det är tveksamt att riktiga barn skulle vilja vara med vuxna ("smörar") men så tyckte du inte förut, utan så här:
Var en retorisk fråga, utifrån vad Dumpen då hävdat att 12 åringar söker hej vilt. Utgår från att det kan finnas då det är tekniskt möjligt, men som alltid jag hävdat är att Dumpen aldrig gått i bevis på att det finns barn som uppmuntrar till kontakt. Och knappast inte för några paket cigg och ett par cider. Då vill de nog ha mer att erbjudas.

Finns DET 12 åringar som är kåta på gubbar och tanter.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2023-09-24 kl. 18:05.
Citera
2023-09-24, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Var en retorisk fråga, utifrån vad Dumpen då hävdat att 12 åringar söker hej vilt. Utgår från att det kan finnas då det är tekniskt möjligt, men som alltid jag hävdat är att Dumpen aldrig gått i bevis på att det finns barn som uppmuntrar till kontakt. Och knappast inte för några paket cigg och ett par cider. Då vill de nog ha mer att erbjudas.

Dumpens scenario är väldigt osannolikt faktiskt. Även om det finns unga tjejer & killar som skulle gå med på det för betalning skulle de knappast göra det för en skit summa som 500.Finns säkert de som gör det för 5000 däremot.
Citera
2023-09-24, 18:36
Medlem
Citat:

Så skrev du inte Ankipanki. Var inte oärlig.
Citera
2023-09-24, 18:53
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Så skrev du inte Ankipanki. Var inte oärlig.
Vem tvivlar på att jag är emot detta fångande, har inte ändrat mig. Vet inte vad jag svarade på i den kommentaren, men har varit tydlig med att jag inte tror barn suktar efter äldre i större utsträckning. Dumpen visar bara att det finns de som suktar efter barm, och det viste vi sedan tidigare. Men Dumpen visar inte att det finns en brottsmöjlighet för dessa. Saknar data för att barn smörar.
Citera
2023-09-24, 18:57
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustAnotherAccount

Det är just genom chattarna som gäddorna blir bekräftade. Finns nog inga som har gett dem bättre självbild än Dumpens egna fiskare. Lägg sedan till alla chattloggar och bilder som publiceras vilka säkerligen används som runkmaterial av pedofiler. Fräscht.

Finns det något som Dumpen gör fel eller skulle kunna förbättra enligt dig? Vad vore det i så fall?
Du är första personen som ställer en vettig fråga till mig och jag har varit aktiv i en månad. Jag har skrivit ett svar och kommer skicka det sen. Idag kom det upp en ny gädda och då blev jag påmind om vilka det är jag diskuterar med i denna tråd.

Har kan någon ha hjärta att försvara det här?
Detta är en dömd gädda som våldtagit barn och kommer hamna i fängelse om tre veckor. Han försökte träffa ett till barn men då kom Dumpen istället. Tittar du på videon så ser du att de sköter det snyggt.
https://dumpen.se/2023/09/24/var-det-ingen-som-sag-det-komma-napp-281-ostersund/
Citat:
Vem tvivlar på att jag är emot detta fångande, har inte ändrat mig. Vet inte vad jag svarade på i den kommentaren, men har varit tydlig med att jag inte tror barn suktar efter äldre i större utsträckning. Dumpen visar bara att det finns de som suktar efter barm, och det viste vi sedan tidigare. Men Dumpen visar inte att det finns en brottsmöjlighet för dessa. Saknar data för att barn smörar.
Du kan också läsa det jag skrev. Hur i hela friden kan du försvara honom? Kan du förklara för mig varför gäddors beteende är okej och tror du att vi kommer sluta bry oss eller ta till oss av dumpenhatarnas budskap? Nu blev jag tusenfaldigt gånger mer motiverad så det kommer göra ondare nu. I promise that.
Senast redigerad av sunless 2023-09-24 kl. 19:05.
Citera
2023-09-24, 19:03
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Dumpens scenario är väldigt osannolikt faktiskt. Även om det finns unga tjejer & killar som skulle gå med på det för betalning skulle de knappast göra det för en skit summa som 500.Finns säkert de som gör det för 5000 däremot.
Dagens gädda du står bakom. https://dumpen.se/2023/09/24/var-det-ingen-som-sag-det-komma-napp-281-ostersund/ Den publiceringen var sista droppen. Du vet hur det här kommer sluta. Gäddorna måste välja vård. Inte fortsätta och tycka synd om sig själv på Flashback. Det är mina ord till dem och dumpenhatarna.
Citera
2023-09-24, 19:04
Medlem
Behövs definitivt en kraft samling mot pedofiler i världen.

Var inne på dumpen.se o läste endel chattar på folk dom hängt ut ..

Tycker på ett sätt det är vidrigt när självaste dumpen sitter o provocerar fram träffar där fantasipedofiler låter sina vidriga sinnen övertalas.

Det är klurigt det här.
Om det är rätt vete fan.
Men alla medel måste till för att pedofiler ska bort absolut.

Däremot är det en linje mellan fantasi o handling som dumpen inte skiljer på i endel fall..

Tycka vad man vill men något jag tidigare tyckte var bra (dumpen) har jag nu blivit lite osäker till..

Har ni läst chattarna ?
MVH
Citera
2023-09-24, 19:06
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witpo

Tycker på ett sätt det är vidrigt när självaste dumpen sitter o provocerar fram träffar där fantasipedofiler låter sina vidriga sinnen övertalas.

MVH
Titta på dagens gädda och säg om det där.

MVH
Citera
2023-09-24, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Dagens gädda du står bakom. https://dumpen.se/2023/09/24/var-det-ingen-som-sag-det-komma-napp-281-ostersund/ Den publiceringen var sista droppen. Du vet hur det här kommer sluta. Gäddorna måste välja vård. Inte fortsätta och tycka synd om sig själv på Flashback. Det är mina ord till dem och dumpenhatarna.

Vad ska de söka vård för? De flesta gäddor är bara män utsn mentala spärrar.
Citera
2023-09-24, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekosmos
Hur kan denna sidan fortfarande få vara igång? Inte kollat på länge men gick in precis och jävlar va de har fångat in folk genom detta vidriga tillvägagångssätt. Två parasiter som letar upp och lockar desperata och i många fall rent ut sagt handikappade män för att sedan stämpla dem som pedofiler för hela Sverige. De måste dra in en jäkla massa pengar på detta skämtet så det är klart dem kör på. Inte fan vill dessa två parasiterna jobba en endaste dag i sina liv och tror aldrig dem haft ett vanligt jobb heller.

Håller med om att vissa uppenbart intellektuellt funktionsnedsatta inte borde hängas ut tex nyligen publicerade Samhallsnubben. Dumpen kunde tagit det med hans släktingar/ev god man etc. Han har minimal chans att hitta en gay kk i el-Malmö men Dumpen ligger på som fan och det är klart att han kommer till ett möte när det vankas kuk även om han hoppats på en äldre förmåga. Likt förbannad är han nu uthängd som pedofil.

Dumpens förslag på lagförändring är mycket bra men vi är inte ett myrsteg närmare sen Sara och Patrik slog sina kloka skallar ihop för över två år sedan. Freakshowen kan vara underhållande men många vill nog se lite resultat vid det här laget om swishen skall fortsätta rulla in.

Dumplingarna måste först bli accepterade av etablissemanget och där ligger Dumpen inte bra till trots tappra försök t ex att komma ut som klimataktivister men det funkar ju inte om man samtidigt talar högt om att man bränner 1000 mil/månad i en Dieselkärra.

Dumpen är som den stackars mobbade ungen som inte får vara med och leka så viss sympati finns. Bara trist att dom vägrar ta till sig av konstruktiv kritik.

Nej dom tjänar inga stora pengar på Dumpen.
Citera
2023-09-24, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Pedofiler behöver inte söka hjälp enligt ditt tycke. Bra att veta. Du är ingen man om du trodde det. Du har aldrig haft en flickvän och det ledde till allvarliga problem. Jag funderar på vad man kan få ut av att diskutera med dig. Du håller dig isolerad kanske och förnekar det som händer. Har du nåt vettigt att komma med så kan man alltid försöka att citera dig även om det bär emot. Du rekryterar människor till Dumpen så kämpa vidare.

Om jag är väldig tillbakadragen & aldrig haft en flickvän hur är det ens relevant? Det borde inte spela någon gällande mina argument i så fall.Jag tycker inte att heterosexuella män behöver söka hjälp nej det är sant. Möjligtvis att de behöver lära sig att inte agera impulsivt.
Citera
2023-09-24, 20:17
Medlem
Citat:
Jag undrar om du har svårt att läsa, förstå, båda eller helt enkelt väljer att inte besvara vad som egentligen efterfrågas i ditt sk dumpendebatterande när du inte klarar stå för saker du argumenterat tidigare.
---
Dina retoriska frågor känns ganska onödiga att skriva i ett diskussionsorum?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in