2023-09-24, 21:16
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Jag undrar om du har svårt att läsa, förstå, båda eller helt enkelt väljer att inte besvara vad som egentligen efterfrågas i ditt sk dumpendebatterande när du inte klarar stå för saker du argumenterat tidigare.
---
Dina retoriska frågor känns ganska onödiga att skriva i ett diskussionsorum?
Skit i vad jag skrivit tidigare, vet min åsikt och att den inte ändrats. Ser problemet med att utnyttja barn och den har jag framfört. Men är emot Dumpens totalexponering, gynnar ingen, möjligen skadeglädje.

Jag skrev; Finns 12 åringar som är kåta på gubbar och tanter. Tyvärr så glömde jag frågetecknet.
Citera
2023-09-24, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Skit i vad jag skrivit tidigare, vet min åsikt och att den inte ändrats. Ser problemet med att utnyttja barn och den har jag framfört. Men är emot Dumpens totalexponering, gynnar ingen, möjligen skadeglädje.

Jag skrev; Finns 12 åringar som är kåta på gubbar och tanter. Tyvärr så glömde jag frågetecknet.
Mmm visst. Glömde lite mer än så va?

Intressant att läsa tillbaka vad du skrivit om Dumpen och P och S faktiskt. Vilket oerhört hat. Som det här:
(FB) Dumpen hetsar som aldrig nånsin tidigare. Noll sunt förnuft? Era tankar om utgivarna?
och (FB) Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt
och (FB) Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt
Citera
2023-09-24, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Vad ska de söka vård för? De flesta gäddor är bara män utsn mentala spärrar.
Det är skitsamma vad de är för det drabbar deras omgivning lika illa, oavsett epitet.
Citera
2023-09-24, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Håller med om att vissa uppenbart intellektuellt funktionsnedsatta inte borde hängas ut tex nyligen publicerade Samhallsnubben. Dumpen kunde tagit det med hans släktingar/ev god man etc. Han har minimal chans att hitta en gay kk i el-Malmö men Dumpen ligger på som fan och det är klart att han kommer till ett möte när det vankas kuk även om han hoppats på en äldre förmåga. Likt förbannad är han nu uthängd som pedofil.

Dumpens förslag på lagförändring är mycket bra men vi är inte ett myrsteg närmare sen Sara och Patrik slog sina kloka skallar ihop för över två år sedan. Freakshowen kan vara underhållande men många vill nog se lite resultat vid det här laget om swishen skall fortsätta rulla in.

Dumplingarna måste först bli accepterade av etablissemanget och där ligger Dumpen inte bra till trots tappra försök t ex att komma ut som klimataktivister men det funkar ju inte om man samtidigt talar högt om att man bränner 1000 mil/månad i en Dieselkärra.

Dumpen är som den stackars mobbade ungen som inte får vara med och leka så viss sympati finns. Bara trist att dom vägrar ta till sig av konstruktiv kritik.

Nej dom tjänar inga stora pengar på Dumpen.
Nej då, det är ganska långt kommet i riksdagen.
Citera
2023-09-24, 21:40
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Mmm visst. Glömde lite mer än så va?

Intressant att läsa tillbaka vad du skrivit om Dumpen och P och S faktiskt. Vilket oerhört hat. Som det här:
(FB) Dumpen hetsar som aldrig nånsin tidigare. Noll sunt förnuft? Era tankar om utgivarna?
Oj, duktigt att du orkar läsa igenom historik år tillbaka. Hoppas du att du ska kunna avslöja vem jag är?

Hat visst, men inte extremt som många andra.
Citera
2023-09-24, 21:41
Medlem
Citat:
Oj, duktigt att du orkar läsa igenom historik år tillbaka. Hoppas du att du ska kunna avslöja vem jag är?

Hat visst, men inte extremt som många andra.
Nej jag söker bara i tråden farbror, för att kolla om jag minns rätt. Vill inte fara med osanning du vet.
Citera
2023-09-24, 21:49
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Lite problem om gröngölingar skriver lagar, Sara har skickat in ett förslag. Vad är problemet med det, ja kanske någon vill förbjuda alkohol, tobak, gå ute om kvällarna för kvinnor, allt sådant är farligt. Det finns länder det är förbjudet och det är inte sällsynt, vad är nästa grej myndigheterna ska locka fram. Låtsas sälja knark, det får fram de som kan tänkas köpa, men kanske aldrig köpt någonsin utan lockelse.
Citera
2023-09-24, 21:59
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Om jag är väldig tillbakadragen & aldrig haft en flickvän hur är det ens relevant? Det borde inte spela någon gällande mina argument i så fall.Jag tycker inte att heterosexuella män behöver söka hjälp nej det är sant. Möjligtvis att de behöver lära sig att inte agera impulsivt.
Det är relevant som in i norden.
Prata inte om män och om vad som är normalt för du har ingen koll. Det är inte brottsligt att inte ha koll, men det är brottsligt att uppmana andra att begå brott.

Vi behöver inte lära oss eftersom män har kontroll och håller oss till vuxna. Vi attraheras inte av barn och hade vi gjort det så hade Dumpen inte funnits.

Vart har du fått alla skeva idéer ifrån? Brukade din pappa åka iväg och ha sex med barn medan din mamma stod och lagade mat eller var han frånvarande. Du måste ha fått dem från någon.

Gäddor har inte förmågan att vara ärliga och stå för vad de tycker. INGA MÄN. Om de tycker att det är normalt så kan de förklara det. Om det är normalt så kan du och gäddorna rätta till missförståndet hos befolkningen för alla verkar ha missat det. Losers som är lika fula på utsidan som insidan. Springer iväg för att de är fegisar, får tunghäfta, kan inte ha ögonkontakt och ljuger och gråter som fittor anonymt. INGA MÄN.
Citera
2023-09-24, 22:05
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Lite problem om gröngölingar skriver lagar, Sara har skickat in ett förslag. Vad är problemet med det, ja kanske någon vill förbjuda alkohol, tobak, gå ute om kvällarna för kvinnor, allt sådant är farligt. Det finns länder det är förbjudet och det är inte sällsynt, vad är nästa grej myndigheterna ska locka fram. Låtsas sälja knark, det får fram de som kan tänkas köpa, men kanske aldrig köpt någonsin utan lockelse.
Polisen jobbar med gängkriminalitet och ingen har lust att bli skjuten i huvudet Einstein. Du borde tacka Sara för att hon gav dig meningen med livet. Det här är ditt ända liv ducky. Jag tänker inte kommentera det.
Varför talar du inte klarspråk istället? Om någon dumpenhatare var ärlig så skulle alla lyssna och säga sanningen. Jag köper att de är duktiga på att tro på sina lögner men då har man inte gjort framsteg. Är inte det målet?
Citera
2023-09-24, 22:08
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
Om du inte har upptäckt det än så är det meningslöst att ha en diskussion med några här som frekventerar tråden. Bortkastad tid. Är dock lite underhållning och komiskt att dom kan vräka ur sig vadsomhelst och förvänta sig att man skall ta det/dom seriöst.
Om du var ärlig och vågade citera någon som är villig att lyssna på pedofilernas perspektiv så skulle tåget åtminstone rulla framåt. Stanna i helvetet då din loser.
Citera
2023-09-24, 22:19
Medlem
Citat:

Jaså, berätta mer?! Jag har inte hört ett ord om Dumpens framgångar i Riksdagen? Märkligt måste jag säga men du får mer än gärna övertyga mig.

Det var ett möte för ett tag sedan med Konstitutionsutskottets ordförande Richard Jomshof (han är iofs väldigt bra och säger sanningen om islam men hoppas du kan slå det)
Senast redigerad av Gipsy-tears 2023-09-24 kl. 22:47.
Citera
2023-09-24, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Titta på dagens gädda och säg om det där.

MVH

Ja, det är en svår fråga.. något som borde ligga i läroplanen i skolan att barn lär sig om vilka faror som finns..

Dagens gädda fick mig nog att hellre stötta dumpen. Skönt han åkte fast
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in