2023-09-24, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sherlocksnake
Man undrar om polisen har någon uppfattning om GM:s längd. Eller om polisen har någon som helst uppfattning om någonting. Måste var en av världens sämsta polisutredningar.
Om BO är känd av polisen så vet dom säkerligen vem som ligger bakom mordet men att bevisa det är svårare
Citera
2023-09-24, 21:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Om BO är känd av polisen så vet dom säkerligen vem som ligger bakom mordet men att bevisa det är svårare
Eller så vill man inte yttra vad man misstänker för att inte störa den allmänna ordningen i Sandviken. Alla måste ju ha den GODA synen i Sandviken det har väl politikerna bestämt eller hur?.
Citera
2023-09-24, 21:10
Medlem
Citat:
Eller så vill man inte yttra vad man misstänker för att inte störa den allmänna ordningen i Sandviken. Alla måste ju ha den GODA synen i Sandviken det har väl politikerna bestämt eller hur?.
Ja men jag menar bara att polisen vet nog mer än dom går ut med
Citera
2023-09-24, 21:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Ja men jag menar bara att polisen vet nog mer än dom går ut med
Finns nog inte någon polis där som vill få kortet dragit i ansiktet.

Därför ser utredningen ut som den gör. Glömma och förlåta så var den saken klar.
Senast redigerad av sherlocksnake 2023-09-24 kl. 21:13.
Citera
2023-09-24, 21:12
Medlem
Citat:
Finns nog inte någon polis där som vill få kortet dragit i ansiktet.
Fattar inte vad du menar
Citera
2023-09-24, 21:19
Medlem
Vila i frid Erik <3
Citera
2023-09-24, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan-1
Fniss, ja finns mycket inavel i byarna 🤣
Skrev fel 😑 sorry. Menat styvson hela tiden. Nu har jag fått bekräftat att han är med i Bandidos som fullvärdig medlem. Kanske han som var måltavlan, ändå?

Men snälla!! Sluta spöka sönder tråden!

”Den unga servitrisen och den äldre stamgästen kände varandra väl.
När han träffades av mördarens skott försökte hon förgäves rädda hans liv – och blev samtidigt själv skjuten i benet, berättar servitrisens bror för Expressen.
Men det var ingen tvekan för henne om att det var den yngre man som också sköts ihjäl som var mördarens måltavla.
– Det verkade vara mer än bara ett mord. Det verkade vara känslor involverade, på sättet som han fortsatte skjuta honom, säger brodern.”

https://www.expressen.se/nyheter/krim/servitrisen-skots-i-dadet-forsokte-radda-gast/

Tro mig, det finns ingen anledning att misstro dessa uppgifter för jag vet att just nu vill ALLA inblandade, anhöriga och stans befolkning vill ha klarhet i hur fan det här kunde hända på just Mulligans (av alla ställen), varför och att Eriks mördare åker fast!!
Det räcker med trams och konspirationsteorier nu!
Lägg energin på att ta reda på vem 23-åringen är och ev GM istället
Citera
2023-09-24, 21:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Timmerstugan
Men snälla!! Sluta spöka sönder tråden!

”Den unga servitrisen och den äldre stamgästen kände varandra väl.
När han träffades av mördarens skott försökte hon förgäves rädda hans liv – och blev samtidigt själv skjuten i benet, berättar servitrisens bror för Expressen.
Men det var ingen tvekan för henne om att det var den yngre man som också sköts ihjäl som var mördarens måltavla.
– Det verkade vara mer än bara ett mord. Det verkade vara känslor involverade, på sättet som han fortsatte skjuta honom, säger brodern.”

https://www.expressen.se/nyheter/krim/servitrisen-skots-i-dadet-forsokte-radda-gast/

Tro mig, det finns ingen anledning att misstro dessa uppgifter för jag vet att just nu vill ALLA inblandade, anhöriga och stans befolkning vill ha klarhet i hur fan det här kunde hända på just Mulligans (av alla ställen), varför och att Eriks mördare åker fast!!
Det räcker med trams och konspirationsteorier nu!
Lägg energin på att ta reda på vem 23-åringen är och ev GM istället
Tror du att polisen vet hur lång GM var?. Om svaret på det är JA då undrar man ju varför man inte anger det i signalementet. Vad tycker du om det?.
Citera
2023-09-24, 21:45
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyJustice
Normalt brukar tidningar gå ut med BO namn .
Men här ska det tydligens hållas tyst om det .
finns väl en anledning till det ..
kanske en bra eller dålig sådan .
vi får se sen vem som blev svamp i gängkrigets Sverige
Kan det finnas något utredningsskäl att polisen/media inte ger namnet på den avlidna måltavlan?
Citera
2023-09-24, 21:50
Medlem
Citat:
Tror du att polisen vet hur lång GM var?. Om svaret på det är JA då undrar man ju varför man inte anger det i signalementet. Vad tycker du om det?.

Jag personligen tycker att signalement polisen gått ut med är uruselt! 😔

Jag var själv mörkklädd kvällen ifråga och många med mig nu när höstjackorna åkt fram. Och vid den aktuella tidpunkten så är/har det varit skiftbyte på verket, så det är nog många som stämmer in på det signalementet… tyvärr!

Lång, kort, tjock, smal, vit, mörk?
Nog hade man önskat mer att gå på.
Senast redigerad av Timmerstugan 2023-09-24 kl. 21:57.
Citera
2023-09-24, 21:55
Medlem
Iaghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Kan det finnas något utredningsskäl att polisen/media inte ger namnet på den avlidna måltavlan?

Lutar väl lite ditåt.

Tänker att BO är någon som hängt i Sandviken för att hålla sig undan något krångel, kommer från någon helt annanstans. Och därför inga fakta från lokalbefolkningen.
Citera
2023-09-24, 21:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Timmerstugan
Jag personligen tycker att signalement polisen gått ut med är uruselt! 😔

Jag var själv mörkklädd kvällen i fråga och många med mig nu när höstjackorna åkt fram. Och vid tiden i fråga så är det skiftbyte på verket så det är nog många som stämmer in på det signalementet

Lång, kort, tjock, smal, vit, mörk?
Nog hade man önskat mer att gå på.
Ja det är just det. Om utredningen har samma standard som signalementsbeskrivningen så vet vi vad vi har att förvänta oss.

Fallet läggs ned.
Senast redigerad av sherlocksnake 2023-09-24 kl. 22:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in