Citat:
jag betalade 140 i månaden jag vet inte vad som ingick men allt det är saker som i princip aldrig någonsin händer, min scooter är olaglig också och då ingår ingen försäkring så jag ser försäkring som helt enkelt slöseri med pengar, om ens lägenhet brinner upp med alla andra i byggnaden så har man andra problem än bara att betala för det vill man ens leva om något sånt händer.
jag känner mig utnyttjad och därför gick jag ur jag är ganska noga med tjänsterna jag använder om jag blir otrevligt behandlad så avslutar jag där oavsett vad, inget fel i att välja det man betalar för enligt mig så det är skönt att slippa att bråka om det, när jag ringde dom och bad dom göra ett undantag fick jag vänta i 5 min och sen nej vi kan inte göra det, sen sa jag ok jag låter det gå ur om det inte finns några konsekvenser fick då svaret "du gör som du vill"
ett bolag jag vill vara med behandlar mig bra annars bryr jag mig inte, ironiskt nog var jag skyldig 500 kr för missade betalningar vilket jag lagt undan så dom förlorade 500 kr plus 1500 i allrisk bara för att ersätta glasögon som skulle kosta 4000 och därmed vinna mig i flera år framöver, ett svar som vi kommer göra ett undantag denna gången men tänk på detta nästa gång att vi måste veta exakt när skadan skett, jag skulle säkert fortsätta i flera år till med ica försäkring då.
jag är ica medlem och handlar där väldigt ofta eftersom dom stänger så sent men nu kommer jag undvika detta också om inte vid nödfall, jag brukade handla i coop flera gånger i veckan la kanske 500 kr i veckan, dom vägrade ersätta en trasig tvål för att jag använt tvålen det handlade om 15 kr och sedan dom dåliga äggen som skrevs om och jag hade blivit smått dålig och jag har inte handlat där på säkert 2 år nu, ägaren svarade på ett mail och bad om ursäkt sa hon ville träffa mig men sen hörde jag inget om det.
goodwill med lite förlust tjänar företag på i längden, goodwill är inget jag kräver inget jag är otrevlig med heller men jag stannar inte om jag blir otrevligt behandlad.
Senast redigerad av zzcool 2023-09-23 kl. 23:42.
Senast redigerad av zzcool 2023-09-23 kl. 23:42.