2023-09-23, 16:51
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Och för den som ej vet handlar det om

https://dumpen.se/2021/12/17/hakuna-matata-stora-bekymner-napp-igen/

Det var tiden innan Dumpen började numrera
Samt att Martin via sina olika sociala kanaler ifrågasatte Dumpens metoder. Tror att han har en Podd med namn AKB eller liknande, lyssnade på den någon gång men det var mest ett gäng irriterande stockholmspersoner som pratade om blaha blaha. Alltså, sådant som är viktigt mellan Vällingen och Farsta, inte viktigt på riktigt.

Det är för mig helt jävla obegripligt att inte Soneby markerat och tagit det grövsta avstånd ifrån den här mannen. Läser man hans chattlogg så är han ju komplett manisk och psykspårad. Jag 47, du 13, jag älskar dig, jag vill göra dig gravid. Har du fått mens? Har du fått mens? om och om igen, bara samma frågor. Vill du se snoppis?
Vedervärdigt. Alla klienter hans revisionsfirma har borde få länken till detta.
Citera
2023-09-23, 16:58
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller
Klart det gör? Hoppas jag är inne på rätt sida? En mörk solnedgång som omslagsbild och han själv i solbrillor som profilbild. Eller är jag fel på det?
Ja, du är inne på rätt sida. Kanske ingen som "vågar" länka Dumpen med tanke på hans arbetsplats.
Det går inte att se hans vänner så svårt att veta hur många han tappar. Det hade varit roligt att ha koll på.
Citera
2023-09-23, 20:28
Medlem
Lesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Undrar om Professor Gädda (#202) fortfarande arbetar på Södertörns Högskola. Jag får inte upp någon träff när jag söker på hans namn i personalregistret.

Intressant. Då kanske han inte jobbar kvar. Han var med i personalregistret och hade sin sida med bild och text uppe i juli iallafall.

Läste en intervju i samband med uthängningen med någon representant för Södertörns högskola som sa att en tidigare anställd hade fått gå efter att ha sökt barn. Gick professorn samma öde till mötes, månne?

På en hemsida som verkar presentera forskare runtom i världen står nu att han är ”Professor em” vid Södertörn. ”em” = emeritus. Det brukar vara titeln för pensionerade professorer som får behålla sin stol. Professorn är dock bara 59.

Slutsats: Antingen har han fått lämna eller så har man hittat någon lösning där han är kvar på någon vänster, men Södertörn skyltar inte med honom längre. Har inte funnit någon medial nyhetsuppdatering i ärendet.
Citera
2023-09-23, 21:06
Medlem
LNCJ-exLRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Har jag fel, eller är han mest med när de är nere i Malmö-området? Nu på #281, tidigare på MB-lastvagnssäljar-gäddan i Västra Hamnen och dansken i Maxi Stormarknad-garaget i Västra Hamnen var han framträdande. Bla sprang han efter MB-gäddan på ett fånigt sätt.

Kan mycket väl stämma. Han var även med gädda 268 vilket var bensinmacksägarsnubben från Helsingborgsområdet.
Citera
2023-09-23, 22:35
Medlem
norther1s avatar
Vilken diva #281 är, Mr. Gucci! Hahaha wow!
Citera
2023-09-23, 22:51
Medlem
MudOvens avatar
Jag gillar verkligen hur samhallsbögen vill att dem ska söka upp ett par buskar och böga loss bakom. Är detta vanligt förekommande i bögarnas värld?
Citera
2023-09-23, 22:52
Medlem
Varför tog dom bort trolljägargäddan?
Citera
2023-09-24, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessler
Intressant. Då kanske han inte jobbar kvar. Han var med i personalregistret och hade sin sida med bild och text uppe i juli iallafall.

Läste en intervju i samband med uthängningen med någon representant för Södertörns högskola som sa att en tidigare anställd hade fått gå efter att ha sökt barn. Gick professorn samma öde till mötes, månne?

På en hemsida som verkar presentera forskare runtom i världen står nu att han är ”Professor em” vid Södertörn. ”em” = emeritus. Det brukar vara titeln för pensionerade professorer som får behålla sin stol. Professorn är dock bara 59.

Slutsats: Antingen har han fått lämna eller så har man hittat någon lösning där han är kvar på någon vänster, men Södertörn skyltar inte med honom längre. Har inte funnit någon medial nyhetsuppdatering i ärendet.

Cred för hans snopp i alla fall! Redigt välmatad!!
Citera
2023-09-24, 02:14
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LNCJ-exLR
Kan mycket väl stämma. Han var även med gädda 268 vilket var bensinmacksägarsnubben från Helsingborgsområdet.

Just det, med och gick där var han! Då är det nog en lokal förmåga som stöttar upp.
Citera
2023-09-24, 04:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Det är så imponerande att de fiskar upp gäddor ifrån allt på Samhall till höga chefer och lärare. Även om Samhall är ett företag för de som aldrig får en normal anställning. Ska de verkligen bestämma sugträffar med barn medans de lyssnar på sin chef på arbetstid?

Vad snackar du om? Jag har själv jobbat på Samhall och har en vanlig anställning idag så?
Citera
2023-09-24, 04:58
Medlem
Varför skriker någon i dumpengänget:

- Vi ringer polisen.

När den lurade Samhall-gäddan ger sig iväg?
Citera
2023-09-24, 05:40
Medlem
Lesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkepaus
Cred för hans snopp i alla fall! Redigt välmatad!!

Det får man ge honom, ja. 😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in